تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: معرفی چند تابع کاربردی در انریل اسکریپت

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض معرفی چند تابع کاربردی در انریل اسکریپت

    نوع: از نوع event
    دستور: simulated event PostInitAnimTree(SkeletalMeshComponent SkelComp)

    کاربرد : برای کنترل انیمیشن های اضافه برای پلایر

    مثال:1


    simulated event PostInitAnimTree(SkeletalMeshComponent SkelComp)

    {

    super.PostInitAnimTree( SkelComp );


    if (SkelComp == Mesh)

    {

    ProneBlend = AnimNodeBlendlist(Mesh.FindAnimNode('ProneBlend')) ;

    }

    }


    نحوه ی اجرای این کد :
    در کلاس Player Controller
    به طور مثال استفاده از 1
    exec function zoomIn()
    {
    ATPawn(Pawn).ProneBlend.SetActiveChild( 1, 1.0 );

    }

    کد زیر قابلیت اجرای این کد را دارد

    نکته :
    کد اول که مسئول نسبت دادن انیمیشن ها است باید در کلاس Pawn نوشته شود
    در کلاس Pawn باید متغیرهایی از نوع AnimNodeBlendlist یا AnimNodeBlend که در قسمت AnimTree ساخته اید باشد
    مسئول اجرای این کدها کلاس PlayerController می باشد پس باید کد های اجرایی این انیمیشن ها را در داخل انجا قرار داد

    ---------- Post added at 06:41 PM ---------- Previous post was at 06:40 PM ----------

    نام :PostBeginPlay

    نوع:تابع

    دستور کامل :
    simulated function postbeginplay()

    کاربرد : برای اجرای دستور در هنگام اجرا شدن کد. این دستور زودتر از تمامی دستورهای دیگر و در هنگام شروع کد اجرا میشود

    مثال :

    simulated function postbeginplay()
    {

    super.postbeginPlay();

    }


    ---------- Post added at 06:43 PM ---------- Previous post was at 06:41 PM ----------

    نام : AddDefaultInventory

    نوع:تابع

    کاربرد: اختصاص یک ایتم پیش فرض به کارکتر

    دستور:

    Function adddefaultinventory()

    مثال :

    Function AddDefaultInventory()
    {
    invManager.Createinventory(class'mygun.myinv.mycol t');
    }


    ---------- Post added at 06:44 PM ---------- Previous post was at 06:43 PM ----------

    نام : SetCharacterFromInfo

    نوع:تابع

    دستور کامل :

    Simulated Function SetCharacterFromInfo(class<UTFamilyInfo> Info)

    کاربرد: در ساختار UTGame هنگامی که می خواهیم کارکتر جدیدی را معرفی کنیم از این دستور استفاده می کنیم .

  2. این کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •