تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 21 1234511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 209

نام تاپيک: Dark Souls 2

  1. #1
    آخر فروم باز halflife g's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    دور دور دور....
    پست ها
    2,868

    پيش فرض Dark Souls 2

    Dark souls 2




    سازنده: From software
    ناشر: Namco bandai
    سبک: action role playing
    مد: single player -online multiplayer
    پلتفرم: pc-xbox 360-ps3 (احتمالا کنسولهای نسل بعد)
    تاریخ انتشار: TBA 2013(احتمالا 2014)


    وب سایت رسمی: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




    ما موجوداتي كنجكاویم و دايما در حال توضيح مجهولات و افزایش آگاهيمان از راههاي مختلف و رمزگشايي و حل رازهاي سياره خودمان و محيط پيرامونمان هستيم.ما زندگي مي كنيم تا ياد بگيريم و همين يادگيري عامل اميد و نشاط زندگي ماست
    همين ابهامات كنجكاو برانگيز و تشنگي براي دانستن نكته ايست كه موفقيت نگاه استوديوي from software در بازيهايي همچون demon souls و dark souls را نمایان مي کند.هر دو اين بازيها تكيه كمي به بخش آموزشي دارند و در عوض دايما به دلايل و تاثيرات برگرفته از جريانات بازي مي پردازند.در اين بازيها نيازي به حرف و چانه زني نيست هر چه هست تنها ماجراجويي سخت و نفس گير به عهده بازيباز است.
    اگر شما چيزي را در بازي امتحان كنيد و در آن موفق نشويد بار بعد آن اشتباه را تكرار نخواهيد كرد و اگر كاري را انجام دهيد و از آن نتيجه بگيريد دفعات بعد به كرات آن كار را انجام خواهيد داد و اين همان روندي است كه از طريق آن بازي شما را غرق در ماجراجويي و آزمون و خطاي بسيار مي كند.....و اين همان پايه ترين فرم این بازیها است و همين دليل شاخص بودن و به قولي masterclassبودن عناوين from softwareاست.....
    حال بعد از عرضه دو بازي از سخت ترين بازيهاي تاريخ چه ميتوان گفت ؟ نامكو جوابي براي شما دارد : منتظر يك شماره ديگر باشيد. Dark souls 2 در حال توسعه از طرف سازنده اصلي خودش يعني from software هست كه توسط جسيكا آلبا بازيگر مشهور هاليوودي در مراسم VGA awards امسال طي تريلري تاريك و شوم معرفي شد.



    به گفته مجله EDGE گرافیک بازی از لحاظ بصری بسیار به تریلر معرفی بازی نزدیک بوده است

    اين شماره با داستاني جديد و دنيايي جديد به كارگرداني Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura در حال توسعه است و قرار است به بازيبازها تجربه كاملتر و جامعتري نسبت به شماره قبل بدهد.كارگردان شماره ١ يعني Miyazaki در اين شماره تنها به عنوان ناظر بر روي پروژه كار خواهد كرد و به خاطر تجربه بدي كه تيم سازنده در عرضه پچ ها براي دارك سولز داشتند براي سر وقت آماده شدن بازي به تيم سازنده كمك خواهد كرد.
    كارگردانان جديد shibuya و tanimura از اعضاي from software هستند كه قبلا another century episodes را كارگرداني كرده اند.تصميم تغيير كارگردان بازي يك تصميم از طرف كمپاني بوده كه هم توسط from software و هم bandai براي تازه نگهداشتن روند بازي گرفته شده است

    البته همين فقدان حضور مستقيم Miyazaki بسياري از بازيباها را نسبت به آينده بازي و تغييرات ساختاري آن نگران كرده است . ولي خود Miyazaki اعلام كرده كه جاي نگراني نيست:"من نمي خوام پتانسيل دنياي dark souls را به خاطر حضور و كارگرداني دايمي خودم محدود كنم من به تجارب جديدي نياز دارم .من به خاطر حضور نداشتن در پروسه ساخت dark souls 2 ناراحت هستم چون پنج سال از عمرم را صرف ساخت و توسعه demon soluls و dark souls كرده ام و عاشق اين دو عنوان هستم اما شايد حالا زمان مناسبي براي ايده ها و الهامات جديد است و من با آن كنار آمده ام“
    او در ادامه می گوید:"هم تيم سازنده و هم طرفداران و هم رسانه ها و منتقدان مي دانند كه هسته اصلي بازي dark souls چيست و مطمينا اين هسته اصلي هرگز تغيير نخواهد كرد من به عرضه شماره هاي بعدي اين بازي فكر نمي كنم چون اين هدف ما نيست هدف اصلي ما اين است که طرفداران چه مي خواهند و مطمينا بازي هم در قالب همين هدف به پيش خواهد رفت.”


    بازی به مانند شماره قبل سخت و طاقت فرسا خواهد بود

    ناشر بازي يعني namco bandai مي خواهد با اعمال تغييراتي شماره جديد بازي موفقیت تجاری بیشتری نسبت به نسخه اول داشته باشد ولي اين كار بدون استقبال شماره جديد توسط طرفداران قديمي حاصل نخواهد شد و در نتيجه تغييرات صورت گرفته در بازي براي طرفداران سينه چاك بازي نگران كننده نخواهد بود
    shibuya توضيح مي دهد كه چه تغييراتي را مي تواند در بازي اعمال كند تا بازي براي مخاطبان جديد نيز خوش آيند باشد بدون آنكه مخاطبان اصلي خود را از بازی براند : "موضوع اصلي دست يافتني تر كردن و قابل هضم تر كردن بازي براي كساني كه بازي را شروع مي كنند.بر خلاف نسخه قبل كه در ابتداي بازي بازيباز بازي را شروع مي كرد و فورا به داخل دنياي بازي پرت مي شد در اين نسخه سعي بر آن است يك معرفي خوب درباره اينكه بازي در چه موردي است و چگونه بايد بازي شده و ادامه يابد اضافه خواهد شد."
    "دست يافتني تر ساختن و روايتي معلوم و مستقيم تر ساختن از بازي چيزي است كه من به دنبال انجام آن هستم ....من همان مفهوم و هسته بازي dark souls را ادامه خواهم داد اما عناصر داستاني بسياري بود كه در شماره قبل برخي از بازيبازها شايد نتوانستند آن را كشف كنند و من اميدوارم اين گونه عناصر داستاني را واضح تر و مستقيم تر بيان كنم .هم چنين قسمتهايي مثل سيستم Covenant را واضح تر و قابل دسترس تر نسبت به قبل ارايه خواهد شد و محيطهاي طراحی شده برای بازی نسبت به بازیهای قبلی جدید خواهند بود"
    يكي از موارد ديگري نيز كه shibuya ميخواهد در اين شماره ارتقا بدهد مبارزات بازي است و این به علت تجربه اي است كه او در گذشته در ساخت بازيهاي اكشن داشته




    Dark souls 2 ادامه اي مستقيم بر شماره قبلي خواهد بود و دنيايي open world در حد شماره اول خواهد داشت ولي از لحاظ محتوا غني تر از شماره قبل خواهد بود نکات و راههای مخفی که در شماره های قبل نیز وجود داشته در این شماره هم به قوت خود حضور خواهند داشت .اين شماره در lordran اتفاق نخواهد افتاد و نام منطقه و جهان بازي نكته اي كليدي در مورد داستان بازي است كه بعدا توسط تيم سازنده آشكار خواهد شد.سرورهاي آنلاين و pvp بازي هم به روال demon souls و بصورت اختصاصي به بازي اضافه خواهند شد و از رويه مشكل ساز dark souls1 پرهيز خواهد شد .
    به گفته كساني كه از طرف مجله edge حدود 10 دقيقه از گيم پلي بازي را تجربه كرده اند بازي يك پيشرفت عظيم رو به جلو از لحاظ گرافيكي بوده.به طوري كه گرافيك بازي به مانند watch dogs و starwars 1313 در حد نسل بعد کار شده.براي مثال نورپردازي ديناميك و انيميشن هاي روان و زرهي كه تحت تاثير حركت كاراكتر خم شده و چپ و راست مي شود بیش از پيش به زيبايي كرافيك بازي مي افزايد.
    توسعه بازي از سپتامبر سال گذشته به موازات كار بر روي patch ها و DLC هاي بازي dark souls 1 شروع شده و تيم سازنده بازي به طور قابل توجهي بزرگتر از شماره اول است.حدود 25 درصد بازي ساخته شده و احتمال دارد كه بازي در سال 2013 عرضه نشود.




    ویدیوی معرفی بازی: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    concept art های بازی: [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    .
    Last edited by halflife g; 19-02-2013 at 09:29.


  2. #2
    کـاربـر بـاسـابـقـه Alireza.M67's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    من مال یه دنیای کوچیکم
    پست ها
    3,313

    پيش فرض

    تاپیک بازی محبوب ما رو میزنی !!!؟ ( خوب کاری می کنی دستت درد نکنه )
    اگر تغییر کارگردانی کار رو خراب نکنه، یکی از بهترین بازیهای سال 2013 (شایدم بهترین بازی) رو شاهد خواهیم بود.

    این عکسی هست از موجوداتی که توی بازی می بینید



    1 - کاراکتر اصلی بازی .
    2 - یه اسلحه که خیلی اطلاعاتی ازش نیست .
    3 - یکی از مکان های نو و خلاقانه بازی.
    4 - یکی از دشمنان داس به دست .
    5 - گفتن یه کاراکتره که زیر زمین زندگی می کنه.
    6 - یه عنکبوت که خودشو پشت آدمها می چسبونه و حرکاتشونو کنترل می کنه.
    7 - فعلا گفتن محرمانه ست.
    8 - این موجود یک کاراکتر کنترل کننده اخلاق توی بازیه، این بازی احتمالا سیستم جدیدی برای کنترل خوب بودن یا بد بودن کاراکتر داره .

    منبع عکس و توضیحات هم که مجله Edge هست .

  3. 16 کاربر از Alireza.M67 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز halflife g's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    دور دور دور....
    پست ها
    2,868

    پيش فرض

    شماره اول اونقدر عالي بود كه تقريبا ميشه يكي از بهترين rpg چند سال اخير دونستش:

    اتمسفري فوق العاده سنگين به همراه npc هايي افسرده كه پيدا كردن يه آيتم جديد توش غنيمت
    كاركتر ساكت (كه مثل هاف لايف به درستي و براي افزايش مرموزيت بازي ساكت بود و البته undead)
    تكرار چند باره بازي از bonefire ها براي درك بيشتر زجر كشيدن يه كاراكتر undead
    سختي كه كاملا منطقي و حساب شده بود و اتفاقا وجود سختي باعث ترسناك تر شدن بازي و افزايش غم و اندوه روي شما ميشد
    و باسهايي كه كاملا معنا دار سخت بودن و لذت بخش

    اميدوارم با تغيير كارگردان جديد رويه بازي و نكات بالايي ثابت بمونه تا بازم بتونيم ادامه يكي از بهترين rpg ها و البته معدود بازيهاي با اتمسفر سنگين رو تجربه كنيم

    +

    تنها اشكال بازي هم افت فريم و بعضي اشكالاي گرافيكي و البته بد قلقي هايي تو كمبات بود كه اميدوارم تو اين شماره رفع بشن(همونطور هم كه تو پست اول نوشتم shibuya دركشون كرده و درصدد رفعشونه)

    .
    Last edited by halflife g; 08-04-2013 at 19:41.

  5. 5 کاربر از halflife g بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز halflife g's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    دور دور دور....
    پست ها
    2,868

    پيش فرض

    همونطور كه مي دونيد شعار شماره اول اين بازي prepare to die بود و براي اين شماره هم سازنده هاي بازي طي نظرسنجي از طرفداران شعار go beyond death رو اعلام كردن
    يعني نام شماره دوم بازي خواهد بود Dark souls 2 : Go beyond death

    .

  7. 6 کاربر از halflife g بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    حـــــرفـه ای City 17's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    HEV suit
    پست ها
    1,975

    پيش فرض

    به نظر نمیاد کار مراحل تولید بازی امسال به پایان برسه و اگه به این شکل باشه، حتما برای کنسول های نسل بعد عرضه میشه و از اونجا که رسما برای کنسول های این نسل تایید شده بوده
    وضعیت عجیبی براش به وجود میاد (تصور کنید سال 2014 ، عنوانی با همچین پتانسیلی از نظر گرافیک برای کنسول های نسل فعلی!)

    از نظر سیاست انتشار اخبار هم واقعا در راستای مشی محو و رمز آلود Dark Souls هست!

    +

    ابهت هیرو رو با Dovahkiin مقایسه کنید، رجوع شود به مقایسه ی LotR با tCHoN : دی

      محتوای مخفی: Hero 

  9. 5 کاربر از City 17 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    حـــــرفـه ای City 17's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    HEV suit
    پست ها
    1,975

    پيش فرض

    بالاخره سکوت خبری شکسته شد!

    شات های جدید:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    +

    مهم تر از اون: امشب یا بهتره بگیم بامداد فردا یک دمو 12 دقیقه ای شامل گیم پلی، معرفی مکانیک های جدید، لوکیشن ها، موجودات، بخش هایی از داستان و مبارزات در راهه!

  11. 6 کاربر از City 17 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7

  13. 7 کاربر از Malware بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    آخر فروم باز halflife g's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    دور دور دور....
    پست ها
    2,868

    پيش فرض

    تريلر ١٢ دقيقه اي بازي اومد...با حضور كارگردان بازي در حال توضح بازي :

    SD :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    HD :
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    +

    گرافيك بازي واقعا براي كنسولاي اين نسل عاليه مخصوصا لباس كاراكتر و اون سكانس پل و نورپردازي عالي بازي....خدا رو شكر سيستم save بازي هم همونجور مونده و اگه مردين هر بار بايد برگردين bonefire ....طراحي هنري و اتمسفر هم عالي بود
    تنها نكته قابل تامل تريلر اين بود كه نميدونم بعضي مواقع دشمنا از عمد زود ميمردن(عمدا توسط سازنده براي نمايش تريلر) يا اينكه واقعا آسون شده(البته بعضي شونام با يه ضربه مي كشتن شما رو خوشبختانه)....اميدوارم كه آسونش نكنن بازي رو كه كلا فلسفه وجودي بازي رو به هم ميريزه اينكار

    بهرحال تريلر عطشمون رو شديدا براي اين بازي متفاوت و عالي بالا برد

    .

  15. 7 کاربر از halflife g بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    حـــــرفـه ای City 17's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    محل سكونت
    HEV suit
    پست ها
    1,975

    پيش فرض

    نمایش خیلی خوبی بود، مهم ترین فاکتوری که باعث میشه DS از بقیه جدا بشه همین غیر قابل پیش بینی بودنشه و به نظرم با وجود قسمت هایی مثل اون پلی که
    به قلعه ی اژدها ها منتهی میشد، یا اون موجود غول پیکری که یک تیر باعث شد تحریک بشه و در و دیوار سلولش رو خراب کنه و حمله ور بشه یا اون "Key Mouth" که
    باعث تغییرات توی محیط میشه و ... میشه گفت پر از سورپرایزهای جدید هست و به نظر میاد با این تغییر کارگردانی از مسیر اصلیش زیاد فاصله نگرفته.

  17. 4 کاربر از City 17 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    داره خودمونی میشه azaramir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    اهواز
    پست ها
    187

    پيش فرض

    اگه مراحل مخفي بيشتر داشته باشه كه عالي ميشه (نميدونم چرا ميگن يكش سخت بود من رفتم خيلي هم اسون بود فقط نوع مبارزهش فرق ميكنه كه بايد بدوني كي ضربه بزني شبيه بازيهاي ديگه)

  19. 5 کاربر از azaramir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 21 1234511 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •