ب اونجوری که NVIDIA گفته APEX باعث میشه دیگه افراد لازم نباشه افراد وقتشان را صرف API
های سطح پایین بکنند بلکه اون محاسباتی را که قبلا باید انجام میدادن تا مشخص بشه چی میخواهن
خود APEX انجام بده و اونها تنها کارهای هنری مربوط به طراحی را محیط و اشیا راانجام بدن . البته بیان
میکنه که با اینکه APEX نیاز به این محاسبات جرء را بر میداره این اجازه را میده که بر تک تک جزییات اشیایی
که این توابع رویشان اجرا میشه نظارت داشته باشید .
نکته دیگر این هست که APEX بطور مستقل از پلاتفرم بوده و شما یک بار کارتان را انجام میدهید و بعدش
اونرا به راحتی به هر محیطی که بخواهید منتقل میکنید. البته در حال حاظر این محیطها فقط عبارتند از
(PC, PC+GPU, PS3, and Xbox 360 و توی بعضی توابع Wii ) و چیز دیگه ای که گفته اینه که APEX از Networking , هوش مصنوعی
پشتیبانی میکنه البته من که منظورش را از هوش مصنوعع نفهمیدم
به هر حال این تمام جزییاتی هست که در مورد APEX تا حالا توسط NVIDIA منتشر شده . البته به نظرم کسایی
که در این زمینه کار میکنند بهتر از من تغییرات را متوجه میشند