تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 20

نام تاپيک: راهنمایی برای موتور ساخت بازیهای 2d

  1. #1
    داره خودمونی میشه cheshmak.a's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    RaShT
    پست ها
    133

    پيش فرض راهنمایی برای موتور ساخت بازیهای 2d

    سلام بچه ها
    راستش من یه ایده خیلی خوب برای یه بازی دو بعدی دارم
    سواد زیادی هم از بازی سازی ندارم(یه مقدار با udk کار کردم البته نه بخش اسکریپت نویسیشو)
    میخواستم شما بمن چند تا موتور برای ساخت بازیهای 2d معرفی کنید
    خودم تحقیق کردم دیدم اکثرجاها game maker -unity رو پیشنهاد میدن
    من سبک بازیم تو مایهای shank هستش (نمیدونم بازی کردید یا نه)

    در ضمن میخوام بدونم یه بازی 2d هم مثل یه بازی 3d سواد بالایی میخواد
    یا میشه دونفره ساخت

    ممنون

  2. #2
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز Game Maker و Torgue Game Bulider گزینه خوبی هستند.

    گیم میکر آسونتره اما تورگ حرفه ای تره . فکر کنم گیم میکر کارتو راه بندازه راستی

    یاس آهنگ جدید زده....طلوع یاس؟

  3. 3 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه littledemon's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    پست ها
    218

    پيش فرض

    خوب مسلما ساخت بازی های دو بعدی سواد خودشو نیاز داره ! و این نیست که بگید اسونتره ..به نوبه خودش سختی و آسونی داره !
    به نظر من اگه با زبان c# آشنایی داری و اطلاعاتی هر چند پایه در مورد برنامه نویسی داری فقط و فقط بزن تو کار XNA Framework .
    بنده خودم با این کتابخونه کار کردم که برنامه نویسیش هم تحت Visual studio هست ... میتونم در یک کلام بگم : "چیزی در دنیای دو بعدی سراغ ندارم که نشه با این کتابخونه پیاده کرد ! " یعنی هر چی فکر کنی..

    ولی اگه اطلاعاتت در مورد برنامه نویسی زیاد جامع نیست میتونی بری سراغ انتخاب های آقا پرویز ! .

  5. 3 کاربر از littledemon بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    من ميگم گيم ميكر با لايبرارياش

  7. 3 کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,320

    پيش فرض

    نظر منم گیم میکره
    یاس آهنگ جدید زده....طلوع یاس؟
    اره پرویز ترکونده

  9. این کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    آخر فروم باز M0hsen3D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    پست ها
    1,727

    پيش فرض

    گیم میکر کارکن
    XNA = 100 درصد کدنویسی بدون ادیتور و انجین.

  11. 2 کاربر از M0hsen3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    داره خودمونی میشه cheshmak.a's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    RaShT
    پست ها
    133

    پيش فرض

    بچه ها خیلی ممنون لطف کردین
    یاس آهنگ جدید زده....طلوع یاس؟
    نه این همون آهنگیه که پیش بچه های رپ سانگ خونده بود
    البته آهنگش زیاد رسمی نبود

  13. این کاربر از cheshmak.a بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #8
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    ای بابا دلمون خوش شده گفتیم پس آخریش فعلا سرباز وطنه (گفتم تو pmc جدید نداده بیرون).

    خوب میشه گفت انتخاب موتور تاحدودی به بازی و میزان کد نویسی خودت بستگی داره xna خیلی قدرتمنده و شکی توش نیست.
    ولی باید دید چقدر خودت برنامه نویسی بلدی ؟

    هرچند انتخاب من گیم میکره چون بازی ساختن شیرینه ولی حیف که براش فیزیک دوبعدی نساختن.ولی واسه تورگ فیزیک دو بعدی هست.

  15. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    داره خودمونی میشه cheshmak.a's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    RaShT
    پست ها
    133

    پيش فرض

    حالا بچه ها آخه این گیم میکر اصلا میتونه یه بازی در حد shank بسازه(چون سبک بازی که تویس ذهنمه تو مایهای shank هستش)
    بعد یه مسئله مهمتر اینکه آیا این موتورها میتونن برای مبایل های android یا iphone هم گیم 2d بسازن
    راستی یه سوال دیگه اینکه گیم میکر از فیزیک پشتیبانی نمیکنه یعنی چی؟
    ای بابا دلمون خوش شده گفتیم پس آخریش فعلا سرباز وطنه (گفتم تو pmc جدید نداده بیرون).
    خوب میشه گفت انتخاب موتور تاحدودی به بازی و میزان کد نویسی خودت بستگی داره xna خیلی قدرتمنده و شکی توش نیست.
    ولی باید دید چقدر خودت برنامه نویسی بلدی ؟
    هرچند انتخاب من گیم میکره چون بازی ساختن شیرینه ولی حیف که براش فیزیک دوبعدی نساختن.ولی واسه تورگ فیزیک دو بعدی هست.
    راستش پرویزجان من در حال حاضر ترم 3 نرم افزارم(البته باید برم)
    ترم اول هم c++ رو کار کردیم (تقریبا 100 صفحه اول کتاب جعفر نژاد قومی)
    ترم دوم هم c# که تقریبا درسش مشابه همون c++ بود
    اطلاعاتمم از برنامه نویسی زبونها دیگه خیلی کیه مثلا اینکه lisp برای هوش مصنوعی خوبه یا pyton برای فلان کار(بد برداشت نکنیها) و .....
    حالا نمیدونم برنامه نویسی گیم چقدر پیش رفته ست؟
    Last edited by cheshmak.a; 13-09-2011 at 13:32.

  17. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    خوب من به شما گیم میکر و یونتی پیشنهاد می کنم

    عزیز من فوق دیلپم نرم افزار رو گرفتم. پاس شدن دلیل بلد بودن برنامه نویسی نمیشه.برنامه بازی هم با application زمین تا آسمون فرق می کنه.


    خوب بهرحال یاد گرفتن زبون ها بالا مفید هست ولی همش نیست.

  18. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •