تمامی حالات زیر را بررسی کنید :
1-نمامی نرم افزار های آزمایشی (بتا) ادوبی را از روی هارد دیسک به طور کامل پاکسازی کنید.برای دریافت اسکریپت به اینجا مراجعه کنید :
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
2-اطمینان پیدا کنید که color bit مانیتور کم تر از 32 bit نباشد.چون این عامل سبب مشکل در نرم افزار می شود.
3-اگر شما از بیش از یک مانیتور استفاده میکنید.فقط از مانیتور اول استفاده کنید و یک بار هم آن را به وسیله گزینه ی troubleshooting عیب یابی کنید.
4-پریمیر را باز گنید و workspace را به default تغییر دهید.
5- scratch disk settings را یک بار بررسی کنید.چرا که اگر فضا کافی وجود نداشته باشد و یا این که پوشه تنها خواندنی باشد (read Only) موجب مشکل خواهد شد.
6-مطمئن شوید که هر درایور شما حداقل 20% فضای خالی داشته باشد.
7-درایور صدا و تنظیمات آن را بررسی کنید.
8-هنگامی که Adobe Media Encoder اجرا نشده است.تنظیمات ذخیره شده ی Adobe Media Encoder را از مسیر C:\users\username\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Media Encoder\4.0 حذف کنید.
9-پریمیر را ببندید و یک بار نام پوشه "C:\Documents and Settings\your_user_name\Application Data\Adobe\Premiere Pro\x.x" را تغییر دهید.نام فولدر بستگی به ورژن متغییر است ممکن است این پوشه مخفی نیز باشد.
10-اگر شما از CPU پیشرفته ای بهره میبرید سعی کنید تا بهترین تنظیمات را برای آن در نرم افزار برگزینید.
11-زمانی که پریمیر را اجرا می کنید کلید shift را نگه دارید تا زمانی که پنجره welcome نمابان گردد
12-به این مسیر بروید :Control Panel → Display Settings → Settings → Advanced → General → DPI Setting و آن را به Normal size (96 DPI) تغییر دهید.
13-به این مسیر بروید Control Panel → Display Settings → Appearance → Font size و آن را به Normal تغییر دهید
14-روی آیکون نرم افزار کلیک راست کنید و به قسمت "Properties" بروید و از میان منو ها منوی "Compatibility" را برگزینید و گزینه ی "Disable display scaling on high DPI settings" را برگزینید