نوشته شده توسط feri_1054
حتما خیلی هاتون Office 2007 رو نصب کردین و دوست دارین نوشته هاتون رو به فرمت PDF ذخیره کنید!! ولی همونطور که میدونین ، توی آفیس 2007 ، برای اینکه بتونین یه فایل ورد رو بصورت PDF ذخیره کنید ، لازمه که به سایت مایکروسافت برین و اول از همه Office تون رو Validate کنین!! تا بهتون اجازه ی دانلود Add in برای ذخیره بصورت PDF رو بده!!!
خوب ، همین جاست که کسانی که آفیس رو بصورت اصل خریداری نکردن ، نمیتونن این رو دانلود کنن!!
براتون این Add in رو گذاشتم تا بتونین با خیال راحت و بدون اینکه Office 2007 تون اصل باشه ، Add in رو نصب کنین و براحتی نوشته هاتون رو با فرمت PDF ذخیره کنید:
اینم لینک دانلود برای شما دوستان :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گل روت براتون آپ کردم
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید