تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: نشست مطبوعاتي شركت ارتباطات سيار

  1. #1
    حـــــرفـه ای MaFia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2004
    محل سكونت
    Stockholm
    پست ها
    11,052

    پيش فرض نشست مطبوعاتي شركت ارتباطات سيار

    صبح روز يكشنبه 25 دي ماه قرار بود پس از يك سال انتظار، نشست مطبوعاتي شركت ارتباطات سيار با حضور مهندس رسول سرائيان مدير‌عامل و ابو‌الفضلي سرپرست روابط‌عمومي اين شركت برگزار شود. نحوه دعوت و هماهنگي با رسانه‌ها عواملي بود كه نويد‌بخش جلسه‌اي خوب و جذاب بود، ولي از همان دقايق نخستين و اوليه، لحن و صحبت مسئولين اين شركت به طوري بود كه احساس مي‌شد جلسه بيشتر جنبه تبليغاتي و تشريفاتي دارد.

    به گزارش خبرنگار ايتنا در ابتدا سرائيان و ابوالفضلي ضمن بيان نحوه واگذاري‌ها توضيحاتي در اين زمينه ارائه دادند، سرائيان گفت: از شنبه هفته آينده تا 27 بهمن ثبت‌نام‌ها در 1015 شهر انجام خواهد گرفت كه 250 شهر جديد به موارد قبلي اضافه شده است.وي توصيه كرد مردم در جايي ثبت‌نام و واريز وجه انجام دهند كه قصد استفاده از تلفن همراه را دارند. وي زمان امكان استرداد وجه ثبت‌نام را 15 روز بعد از قرعه‌كشي دانست و گفت: كل وجه كه همان 360 هزار تومان است مسترد خواهد شد. وي از عدم دريافت وجه در شعب ثبت‌نامي صحبت كرده و گفت: در محل‌هاي ثبت‌نام از كسي پول دريافت نمي‌گردد و بانك‌هاي ملي، ملت، صادرات، سپه و تجارت را بانك‌هايي دانست كه امكان واريز وجه در آنها وجود دارد. سرائيان زمان قرعه‌كشي‌ها را 27 فروردين اعلام كرد و گفت هيچ اولويتي در زمان ثبت‌نام وجود ندارد. وي شماره‌ تلفن‌هاي 88641057 و 88641058 را متعلق به بازرسي شركت ارتباطات سيار اعلام كرد كه شهروندان مي‌توانند موارد تخلفي خود را به آن اطلاع دهند. سرائيان از پرداخت غرامت ديركرد سخن گفت و ادامه داد: 3600 تومان به ازاي هر ماه تاخير به افرادي كه تلفن همراه خود را بعد از اسفند 85 تحويل مي‌گيرند‏، پرداخت خواهد شد كه اين مبلغ را بر روي فيش هاي تلفن اين افراد اعمال خواهيم كرد.

    پس از يك ساعت و پانزده دقيقه صحبت‌هاي بي‌وقفه مديران اين شركت، تازه نوبت به خبرنگاراني رسيده بود كه بايد در محدوده تعيين شده روابط‌عمومي سئوالات خود را مي‌پرسيدند: «اگر خبرنگاران سئوال ديگري در رابطه با بحث موبايل دارند در زمان ديگر مطرح كنند و در اين جلسه فقط در زمينه ثبت‌نام سئوال بپرسيد.» اين جمله سرپرست روابط عمومي شركت ارتباطات سيار، نه‌تنها واكنش مثبتي را دربرنداشت، بلكه به اعتراض و انتقاد تند حاضرين انجاميد، تا جايي كه عده‌اي از خبرنگاران اعلام كردند كه به جاي آنان بهتر بود از بخش بازرگاني مطبوعات دعوت به عمل مي‌آمد. به هر حال با وساطت دوستان رسانه‌اي سابق كه در وزارت ارتباطات مشغول به كار هستند سئوالات مطرح شد.

    سرائيان در پاسخ به خبرنگار ايتنا در مورد اين مسئله كه چرا با وجود ضعف‌هاي موجود در شبكه همراه كشور ثبت‌نام صورت مي‌گيرد گفت: ما يك تكليف قانوني داريم و مكلف به آن هستيم. به استناد ماده 57 قانون برنامه 5 ساله چهارم ضريب نفوذ تلفن همراه به عنوان تعهد بايد به حد خاص برسد و ما اقدامات خود را بايد در اين زمينه انجام بدهيم و قطعاً براي انجام تعهدات و واگذاري، زير‌ساخت‌هاي لازم پيش‌بيني خواهد شد و متناسب با ظرفيت و امكانات ايجاد شده واگذاري را انجام خواهيم داد. يعني ثبت‌نام انجام خواهد شد‏، بر اساس ثبت‌نام، مسائل توسعه و زير‌ساخت انجام مي‌شود و سپس تعهدات واگذاري انجام خواهد شد.
    وي در زمينه عدم ثبت‌نام آنلاين هم گفت: اگر پست بتواند بستر‌سازي لازم را انجام دهد، استقبال مي‌كنيم.

    وي در پاسخ به اين سوال كه چرا ثبت نام تلفن همراه بر اساس نياز انجام نمي‌شود و آيا اين امر به بروز دلالي در بازار منجر نخواهد شد، گفت: آزاد گذاشتن تعداد ثبت نام با توجه به انجام كارهاي تحقيقاتي، نظرسنجي و در نظر گرفتن جوانب مختلف كار صورت گرفت و به اين نتيجه رسيديم كه اعمال هر گونه محدوديت نيز به واسطه‌گري و ترويج دلالي در بازار منجر خواهد شد.
    وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد بحث‌هاي مطرح شده پيرامون ثبت نام قسطي تلفن همراه گفت: ثبت نام قسطي، بحثي بود كه هيچگاه از جانب ما مطرح نشده است، اگر بحثي هم در اين مورد مطرح شده، بر مبناي اين بوده كه دستگاه‌ها يا ارگان‌هايي مانند پست بانك، خودشان تسهيلاتي براي ثبت نام قسطي تلفن همراه در اختيار بگذارند.

    وي در مورد علت بروز اختلال در ارسال Sms طي هفته گذشته اظهار داشت: اختلال در ارسال Sms بحث خيلي پيچيده‌اي نيست، زيرا در مواقع خاصي از سال به دليل حجم بالاي ترافيك در شبكه با مشكلاتي در شبكه مواجه مي‌شويم، چرا كه افراد در ايامي‌ مانند عيد قربان حجم زيادي از پيام‌ها را ارسال مي‌كنند در حالي كه شبكه براي حالت طبيعي و بهينه طراحي شده است، بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد كه احتمالا در شب عيد غدير هم با چنين مشكلي برخورد كنيم، زيرا اين اتفاق با توجه به ماهيت شبكه رخ خواهد داد.

    اما نكته بسيار قابل توجه در مجموع اين نشست مطبوعاتي، برخورد غيرمتعارف و تند سرپرست روابط عمومي اين شركت با حاضرين بود، ابو‌الفضلي با طرح شدن هر سئوال، با لحني بسيار تند به جاي سرائيان مدير‌عامل شركت ارتباطات سيار به سئوالات پاسخ مي‌داد و غالب پرسش‌هاي خبرنگاران حاضر را خارج از موضوع مي‌دانست. خبرنگاران هم كه چنين برخوردي را از وي، و متعاقب آن سكوت را از سرائيان مشاهده كردند، يك به يك و يا گروهي سالن را ترك نمودند.
    ابو‌الفضلي در پاسخ به خبرنگار شبكه خبر كه چرا در طي يك سال گذشته هيچگونه نشست خبري برگزار نشده پاسخ داد: ما مي‌خواهيم شبكه به حدي از بلوغ برسد تا بتوانيم اطلاعات بيشتري بدهيم

  2. #2
    داره خودمونی میشه r_sa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2004
    پست ها
    46

    پيش فرض

    با تشكر از شما فقط ايكاش خبرنگاران اين رو هم ميپرسيدن كه چرا نزديك عيد هميشه اسم نويسي ميكنن .شايد ميخوان ملت شب عيدي زياد خوشي از خودشون در نكنن .راستي مافياي عزيز اون قسمت از سريال شبهاي برره رو كه ميخواستن اسم نويسي تلفن بكنن رو ديدي .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •