سلام دوستان.
دیدم دوستان خیلی کارهای قشنگی با جزییات فراوان با زیبراش می سازند. گفتم من هم شروع کنم شاید بتونم یه مقدار یاد بگیرم ولی چندتا سوال برام پیش اومده:
1) با مدل های زیبراش می تونیم به راحتی در مکس ریگ و استخوان بندی و اسکین بشن؟ یا چون خیلی اسموس هست کار با اسکین در اون سخت میشه؟
2) می تونیم به راحتی اون رو Unwrap کنیم؟ چون فکر می کنم مدل برای این کار باید لو پلی باشه.
3) میشه به راحتی توی مکس دوباره ویرایششون کرد یا دیگه به راحتی قابل ویرایش در مکس نیستند؟
تشکر.....................



جواب بصورت نقل قول
دقیقا مثه این می مونه که مدل رو تو خوده مکس زدی و بخوای Rigg اش کنی.
واسه اسموت سوال کردی ! باید بگم که در خوده زیبراش در قسمت Geometry گزینه Divide وجود داره که هر چی این گزینه مقدارش بیشتر باشه مدلت نرم تر میشه.
حالا معمولا واسه این که ببرن تو مکس اگه مدلت اصلا جزئیات نداشته باشه روی 1 و اگر یه کم جزئیات داشته باشه روی 2 و اگه خیلی جزئیات داشته باشه روی 4 میذارن.
البته وقتی مدلت نرم میشه حجمش خیلی بالا میره و باز کردن در مکس کار سختی میشه.
برای اینکه Unwrap رو تو خوده زیبراش چکش کنی اول باید مدلت رو به Make A Poly تبدیل کنی.
