سلام به همه...
این فکر کنم مشکل خیلی از کسایی باشه که با زبراش کار میکنن..
این یه راه راحته....خوب هم جواب میده..
طبق شکل عمل کنید :
اول مقدار subdiv رو بذارید رو 1
بعد مطمئن بشید که uv تو زبراش فعاله (اگه تو مکس uv شده باشه اینجا فعاله..نشده باشه باید فعالش کنید و بعدا تو مکس یه جوری uv اش رو درست کنید)
بعد اندازه تصویر خروجی رو مشخص کنید و رو دکمه کلیک کنید..
حالا دیسپلیس رفته تو بخش alpha و شما باید برید سیوش کنید..

کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
نکات:
1-کارتون رو حتما قبل از آوردن به زبراش uv کنید
2-زبراش uv رو نسبت به افق قرینه میکنه...باید تو مکس دوباره برش گردونید
3-برای گرفتن نتیجه خوب خروجی آبجکتتون از زبراش رو با حداقل مرحله 2 subdiv انجام بدید تا مدلتون خودش به تنهایی هم خوب باشه و زیاد lowpoly نباشه
4-این مپ رو تو بامپ هم بندازید
5-حتمی normal map برای جزییات ریز بگیرید...displace map جزییات ریز رو در نمیاره...
امیدوارم براتون مفید باشه
شهاب