تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: آموزش Flare

  1. #1
    داره خودمونی میشه animator_blred's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    158

    1 آموزش Flare

    حتما در بعضی از فیلمها مشاده کردید که وقتی دوربین به سمت نور آفتاب یا چیزی شبیه به آن حرکت میکند خطی از نوردر مسیر دوربین ایجاد میشود که اگر اشتباه نکنم به آن Flare می گویند.در این تمرین میخواهیم تا آن را ایجاد کنیم.
    1-ابتدا در نمایTop یک نورStandard از نوع Omni ایجاد کنید.حال به پنل Modify رفته و در قسمتAtmosphere&Effects بر روی دکمهAdd کلیک کنید و گزینه Lens Effects را برگزنید و سپس بر روی دکمهSetup کلیک کنید پنجره Envirronment and Effects باز میشود.
    2-حال در این پنجره به قسمت (LensEffects Parameter) رفته و در پنجره سمت چپ بر روی گزینهGlow کلیک کنید تا انتخاب شود حال بر روی دکمه ای که به شکل à است کلیک کنید تا این گزینه به پنجره سمت چپی انتقال داده شود.(در این قسمت از کار میتوانید تا رنگ Background را به رنگی شبه آسمان تبدیل کنید)
    3-حال در پنجره سمت چپی بر روی گزینهManual Secondary کلیک کنید وآن رابه پنجره سمت راست انتقال دهید.
    4-دراین قسمت میخواهیم تا تنظیمات مربوط به GlowوManual Secondary را ایجاد کنیم.تنظیمات مربوط به Glow را به طور پیش فرض میپزیریم.
    حالا در پنجره سمت راست بر روی Manual Secandary کلیک کنید تا پنجره تنظیمات آن را مشاده کنیم .از کار خود یک خروجی بگرید.همانطور که مشاهده میکنید دایرهای در اطراف یک گلوله نورانی ایجاد شده.اما قطعا کار ما به اینجا ختم نمیشود.به تعداد 6عدد دیگر از Manual Secondray به پنجره سمت راست اضافه کنید اولین آنها را انتخاب کنید.و به رول اوت Manual Secondray رفته تا تنظیمات آن را انجام دهیم.در این قسمت دو زبانه Parameters,Option وجود دارد در این تمرین به قسمت Option کاری نداریم قسمت Parameters را باز کنید در کادر Name میتوانید نام دلخواه را به آن اضافه کنید.اگر تیک کنار On را برداریدافکت مورد نظر از بین میرود .این کار را برای 6افکت دیگری که اضافه کرده اید انجام دهید تا آن ها خاموش شوند.
    پارامتر Size اندازه افکت را تنظیم میکند.پارامتر Plane دور بودن افکت را از Glow مشخص میکندهرچقدر این پارامتر بیشتر باشد افکت شما از گلوله آتشین دورتر خواهد بود.پا رامتر Intensity میزان پررنگی حلقه دور افکت را مشخص میکند هرچقدر بیشتر باشد رنگ افکت پرنگتر است.پارامترUse Source color پرنگی کل افکت را تنظیم میکند.
    پارامترSide شکل هندسی افکت را مشخص میکند(مثلا:دایره،پنج ضلعی،شش ضلعی).در قسمت بعد به منویی کرکره ای برخورد میکنیم که انواع مختلف از رنگبندی های لنزی نور را که با برخورد به لنز دوربین ایجاد میشود.
    خوب حالا تمام افکت هایی را که خاموش کرده بودید روشن کنید.واین تنظیمات را برای اولین افکت اعمال کنید.
    Manual Secondray Elementà
    Size:0.2
    Intensity:30
    Use source ColorP:20
    Occlusion:100
    Plane:1000
    Side:Circular
    Rainbow
    البته من این تنظیمات را در سیستم خودم امتحان کردم اگر افکتتان را ندید یا خیلی به گلوله نورانی نزدیک بود میزان Plane را کم و زیاد کنید،اگر اندازه آن نا متناسب به نظر رسید میزانSize را کم و زیاد کنید.این کار را برای افکت دوم نیز نجام دهید با این تفاوت
    Size:0.1
    Plane:1400
    Brown Ring
    برای افکت سوم
    Size:0.1
    Plane:1800
    Blue Circle
    افکت چهارم
    Size:0.1
    Plane:2150
    Brown Circle
    افکت پنجم
    Size:0.2
    Plane:2450
    Green Dot
    افکت ششم
    Size:0.3
    Plane:2900
    Green Circle
    خوب امید وارم که به در تون خورده باشد.
    تهیه و تنظیم Animator_blred


    پرواز را به خاطر بسپار پرنده، مردنی است


    فروغ فرخزاد

  2. این کاربر از animator_blred بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    حـــــرفـه ای mahsoft's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2004
    محل سكونت
    پيش بابايی شماره‌شناسنامه: پلــــــاک ¼
    پست ها
    6,359

    پيش فرض

    animator_blred عزیز ممنون


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •