سلام...
با اجازه از مدیر انجمن
لطفآ سعی کنید سوال های کوتاه بپرسید و از جواب های مختصر و مفید استفاده کنید!
با تشکر از بچه های p30 world
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام...
با اجازه از مدیر انجمن
لطفآ سعی کنید سوال های کوتاه بپرسید و از جواب های مختصر و مفید استفاده کنید!
با تشکر از بچه های p30 world
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Last edited by SomeThink; 16-11-2006 at 10:06.
کی میدونه هر چند فریم میشه یک ثانیه؟؟؟
استانداردهاي پخش فيلم ها
استاندارد NTSC
(Standards Television National Committe)
اين استاندارد پخش بيشتر در كشورهاي آمريكاي شمالي و آسياي جنوب شرقي مثل ژاپن و فيليپين استفاده مي گردد. 30 فريم در ثانيه
* استاندارد PAL
Phase Alternating Line)) اين استاندارد اكثراً در كشورهاي اروپاي غربي، استراليا و آمريكاي جنوبي استفاده مي گردد.
* استاندارد SECAM (Sequential Couleur Arec Memoire )اين استاندارد اكثراً در كشورهاي اروپاي مركزي و شرقي، آسياي مركزي و خاورميانه به كار مي رود. ۲۵ فريم در ثانيه
![]()
اقا من در تاپيكم بلد نيستم نمونه كارهام بذارم بگيد لطفا
باسلام خدمت دوست نخبه ما...نوشته شده توسط kazemi3dmax
کار های شما رو دیدم عالی بود...
ضمنآ این تاپیک برای ارئه کار نیست...
من اگه بخواهم مثلا خودم را به صورت سه بعدي در تري دي اس مكس بسازم نياز به متریالی از خودم دارم ....... حالا می خواستم بدانم چه طور می توانم این کار را بکنم
البته تا آنجا اش را می دانم که باید یک عکس از بغل و یک عکس از جلوی خودم داشته باشم و با ترکیب آنها متریالی از خودم به وجود بیاورم اما بلد نیستم دو تا عکس را با هم ادغام کنم .......
البته عکس هم باید png باشه.نوشته شده توسط mostafa_amol
ادغام عکس چیه عزیز ؟
اول مدلتو بساز بعد برای متریال صورتت عکس خودت رو نسبت بده به مدل با استفاده از uv Texture & planer mapping و جزئیات دیگه البته به همین راحتی نیست باید روش کار بشه یه چهره Real باید حسابی روش کار بشه Bump ها . خود مدل و ... کار یکی دو روز نیست
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]نوشته شده توسط kazemi3dmax
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)