تیم پشتیبان Monster Hunter Wilds اخیراً پیرامون تغییرات و ارتقاهایی که برای بازی در راه است صحبت کردند. آنها همچنین جزئیات بیشتری از پیشرفتهای بصری اعمال شده و حالتهای مختلف گرافیکی روی کنسولهای نسل نهم ارائه دادند.
روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، حالت “Prioritize Graphics” جزئیات شگفتانگیزی را با نرخ فریم ۳۰ و وضوح ۳۰۷۲×۱۷۲۸ پردازش میکند و با خروجی نهایی 2160p نمایش داده خواهد شد. حالت “Prioritize Framerate” تجربه روانتری را با نرخ فریم ۶۰ ارائه میدهد که با وضوح 1080p پردازش شده و با خروجی 2160p اجرا میشود. در ایکس باکس سری اس، تنها یک حالت گرافیکی وجود دارد که با نریخ فریم ۳۰ و وضوح 1080p پردازش و نمایش داده میشود.
در حالی که نسخه بتای باز از رندر صفحه شطرنجی (به منظور افزایش وضوح بازی) برخوردار بود، اما نسخه نهایی از فناوری AMD FSR برای ارتقاء مقیاس تصویر استفاده خواهد کرد. یکی از اشکالات رندر در حالت “Prioritize Framerate” نیز رفع شده که عملکرد کلی را بهبود میبخشد. علاوه بر این، پشتیبانی از PS5 Pro از روز اول عرضه در دسترس خواهد بود.
شرکت Capcom به دنبال کاهش حداقل سیستم مورد نیاز بازی روی PC است و احتمالاً قبل از عرضه نهایی، ابزاری برای آزمایش عملکرد بازی روی PC منتشر کند.
گیمفا