جدای از بحث قانونیش
دوست عزیزمنظورم خدایی نکرده شما نیستید ها
ولی هستند آدم هایی که الکی وبه دروغ اینهارو میگگن بعضی هاشونم مغازه های رغیب هستند
نمیشه فهمید واقعا کی راست میگه /دراین بین امکان داره به ناحق آبروی یه مغازه بره واسمش بد در بره
بهترین کار اینه که یا به مدیریت خبر بدین ویا به شرکت سامسونگ خبر بدین واونا پیگیری میکنن
مراجعه کنید به دو نمونه از لینک هایی که در پست قبلی معرفی کردم تا ببینید قضیه بسیار حاد تر از این حرفاست که بخواین به نمایندگی سامسونگ یا کس دیگری اطلاع رسانی بشه.
برای اثبات این قضیه میتونم فاکتور که تاریخ خرید گوشی در سربرگ و همچنین شماره IMEI رو به نمایش بگذارم تا خودتون در سایت گارانتی شرکت چک کنید و ببینید که گوشی 9 ماه مصرف شده بوده.
فردای آن روز تماس گرفتم و فروشنده با پررویی تمام گفت که "همینیه که هست". ایشون بطور کامل از قضیه دست دوم بودن آگاه بودند.
اما هدف من از اینکار بردن آبروی این فرد یا فروشنده خاص نیست. نکته ای که مد نظر من هست اینه که:
1. بنده فکر میکنم وظیفه همه ما هست که اینگونه اطلاع رسانی هارو بکنیم و اجازه ندیم که این مشکل برای دیگران پیش بیاد چراکه نهادهای قانونی که به هیچ وجه پیگیر نیستند پس خودمون باید دست بکار شیم.
2. دوست عزیزی که از این کار من انتقاد میکنه احتمالا چنین بلایی سرش نیامده (که امیدوارم هیچوقت پیش نیاد) ولی مطمئنم که این کار ما میتونه به خیلی ها کمک کنه از جمله منتقد عزیز.
بازهم از دوستان میخوام که تجربیات خودشون رو حتما بیان کنند.
سربلند باشید