تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 17

نام تاپيک: Indie Games

  1. #1
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض Indie Games




    Indie Game یا Independent video games چیست؟
    هنوز تعریف جامع و دقیقی از Indie Games یا Independent video games نشده ولی میشه اون هارو در لغت به بازی های مسقل معنی کرد، سازنده های این نوع بازی ها اغلب گروه های کوچگ، بدون ساپورت مالی و ناشر هستند، بازی های Indie اغلب بر روی نوآوری و خلاقیت تکیه دارند و اغلب نیز به صورت دیجیتالی به فروش می رسند. این نوع بازی ها در سال اخیر رشد قابل توجهی داشتند که با پیشرفت این صنعت بخش آنلاین یا دو نفره نیز اضافه شده...

    خصوصیات بازی های l:Indie
    1. سازنده های اونها بیشتر گروه های کوچک یا شرکت های کوچک هستند.
    2. این نوع بازی ها از بازی های معمول ساده تر و کوچکتر هستند.
    3. گروه های سازنده ی این نوع بازی ها اغلب از نظر مالی پشتیبانی نمی شوند.
    4. بازی های ایندی بیشتر به صورت دیجیتالی به فروش می رسند و یا مجانی عرضه میشوند.
    5. بیشتر اوقات سازندگان این نوع بازی ها دنبال منافع مالی خود نیستند و فقط برای علاقه ای که دارند بازی می سازند.
    6. این گروه ها خودشون رو محدود به ناشرها به خاطر موضوعات مالی نمی کنند(برعکس بازی های بزرگ)
    7. موضوعات مالی به هیچ عنوان روی کیفیت، گیم پلی، طراحی و ساخت بازی نباید تاثیر بزاره!
    8. ممکن هست تیم سازنده برای بهتر ساختن بخش هایی از بازی مانند گرافیک به مشکل بر بخوره ولی با وجود این مشکل، اون ها روی گیم پلی، طراحی و نوآوری بیشتر تمرکز خواهند کرد.
    9. بازی های ایندی جمع وسیعی از سبک هارو پشتیبانی کرده، از سبک های قدیمی گرفته تا گیم پلی های روز...
    10. همان طور که بازی های روز و مدرن قابل مقایسه با فیلم های بزرگ هستند، ایندی گیم ها نیز با انیمشن ها و فیلم های کوتاه مقایسه می شوند...
    به خاطر این خصوصیات هست که بازی های Indie هم اکنون به عنوان بازی هایی شناخته شده اند که بر گیم پلی، نوآوری و خلاقیت، ساخت ایده و هنرمندی تکیه دارد.

    تاریخچه ی بازی های l:Indie
    Indie gameها برای اولین بار در سال 1990(شاید هم زودتر) بر روی کامپیوترهای خانگی به صورت سرگرمی های رایگان وارد شبکه های داخلی شدند، در حال حاضر نیز رایانه های خانگی جزو پلتفرم اصلی اون هاست، با این حال بعد از مدتی با به روی کار آمدن تکنولوژی های پیشرفته تر و بازی هایی با بخش تک نفره ی بسیار جذاب با گرافیک عالی این نوع بازی ها کم کم برجستگی خودشون رو از دست دادند، اما باز هم با وجود شرکت های سازنده ی بزرگ و بازی های مدرن این صنعت با پیشرفت های روز افزون خودش در ضمینه های گیم پلی و خلاقیت و نوآوری تا اواسط سال 2000 تونست اون علاقه و محوبیت همیشگی خودش رو بدست بیاره، بعد از گذشت مدتی با به روی کار آمدن "اینترنت" و توسعه ی آن، گروه های سازنده ی بازی چه Indie و چه بازی های مدرن شروع به اضافه کردن بخش آنلاین به بازی های خود کردند و حتی بازی های خود را به صورت دیجیتالی بر روی پلتفرم های مختلف مانند Xbox Live Arcade, Steam و OnLive عرضه کردند. توزیع بازی ها به صورت آنلاین و به اصطلاح استفاده از Online Marketing باعث راحتی کار تیم های سازنده ی کوچک شد در واقع این نوع توزیع بسیار مفید و آسان هم برای خریدار و هم برای تیم سازنده بود طوری که هم اکنون نیز این گروه ها بازی های خود را بر روی این شبکه ها عرضه می کند.

    بازی های Indie دقیقا به چه نوع بازی هایی گفته می شود؟
    همون طور که در چند خط بالا توضیح داده شد بازی های Independent خصوصیات خاص خودشونو دارن، برای درک بهتر این مطلب چند بازی رو به طور مثال نام می بریم و اون هارو با بازی های ایندی مقایسه می کنید و دلیل Indie بودن یا نبودن آن هارو هم ذکر می کنیم...

    Call of Duty: Modern warfare 2


    بزارید از یه مثال خیلی ساده شروع کنیم، بله بازی MW2 که بسیاری از شما با آن اشنایی کامل دارید،

    چرا این بازی یک بازی Indie نیست: میشه گفت دقیقا به همون دلیلی که Transformers 2 رو نمیشه یک فیلم مستقل(independent) در نظر گرفت! این بوسیله ی تیم سازنده ی بزرگ Infinity Ward و حمایت غول بزرگی به نام Activision Blizzard ساخته شد، همچنین تبلیغات وسیعی از بازی صورت گرفته، پس مسلما این بازی یک بازی مستقل(Indie) نخواهد بود!!

    Shadow Complex


    این بازی از دسته بازی هایی است که بر روی شبکه Xbox Live Arcade عرضه شده و تیم سازنده ی آن گروه کوچکی به نام Chair Entertainment هستند!!
    چرا این بازی یک بازی Indie نیست: شاید همین سوال رو الان از خودتون پرسیده باشید که چرا این بازی با وجود تیم سازنده ی کوچک و عرضه ی دیجیتالی آن یک بازی مستقل به حساب نمی آید! دلیل آن Epic Games است! بله در سال 2008 این بازی تحت نظارت و پشتیبانی شرکت Epic Games ساخته شد!

    Flower


    چه چیزی این بازی را به یک بازی مستقل (Indie) تبدیل کرده: همون طور که گفته شد یکی از خصوصیات مهم بازی های Indie تکیه بر گیم پلی و خلاقیت است!! اگر شما این بازی را انجام داده باشید با تمام وجودتون اصالت بازی های Indie رو درک می کنید، سیستم گیم پلی تک، خلاقیت و نواوری، طراحی هنرمندانه ی مراحل، داستان زیبا و ... رو در این بازی می بینید!! در کنار این خصوصیات بازی میشه به عرضه ی اون به صورت دیجیتالی و گروه سازنده ی کوچک اشاره کرد، این گروه سازنده توانست در فستیوار IGF شرکت کنه!( بعدا در مورد این موضوع بحث خواهد شد...)
    چرا بعضی ها این بازی را جزو بازی های Indie نمی دانند: شایعه شده بود که تیم سازنده ی این بازی یعنی "thatgamecompany" با شرکت های بزرگ Sony و Santa Monica Studio روابطی داشته و همین باعث شده که این بازی فقط بر روی شبکه های Playstation عرضه بشه.

    Castle Crashers


    میشه این عنوان رو یکی از بزرگترین بازی های Indie عرضه شده در Xbox Live Arcade نام برد طوری که گروه سازنده ی اون یعی The Behemoth به صورت کیلویی پول در آورد( 1.5 میلیون از این بازی فروخته شد!!)، در حالی که تیم سازنده آن یک تیم کوچک پنج نفری هست که 2 تن از آنها Tom Fulp و Dan Paladin هستند...

    چه چیزی این بازی را به یک بازی مستقل (Indie) تبدیل کرده: اولین عنوان آن ها بازی Alien Hominid بود، این گروه 5 نفره در حالی این بازی رو به ثمر رسوندن که با گرفتن شغل دوم و خرج پس اندازهاشون بالاخره تونستند یک خانه ی اجاره ای به قیمت 401ks تهیه کنند و در آنجا به کار خود ادامه دهند... بعد از مدتی اونها بالاخره کار خودشونو تموم می کنند و در GamesCub بازی خودشونو عرضه می کنند، ولی موفقیت آنها زمانی معلوم شد که بازی به روی شبکه های XBL عرضه شد. دقیقا ساخت Castle Crasher نیز به همین صورت انجام گرفت و به صورت کامل توسط خود The Behemoth عرضه شد و تونست چندین جایزه در فستیوال IGF برنده بشه...(در این مورد همان طور که گفته شد صحبت خواهد شد.)
    چرا بعضی ها این بازی را هنوز جزو بازی های Indie نمی دانند: استدلال ضعیفی هست ولی ممکنه دلیلش همین باشه که این تیم سازنده به صورت یک شرکت حرفه ای کار می کردند، همچنین با توجه به این که XBL نیز دستخوش تحولاتی شده و برای دادن گواهی و انتشار در اون شبکه باید سرمایه قابل توجه داشت...

    Braid


    Braid از اون دسته بازی هایی در صنعت Indie بود که تونست غوغایی به پا کنه، بازی توجه خیلی هارو به خودش جلب کرد و تونست محبوبیت زیادی کسب کنه، و به طور باورنکردنی تونست کلی نقدهای مجلات رو تا مدتی به خودش اختصاص بده!!

    چه چیزی این بازی را به یک بازی مستقل (Indie) تبدیل کرده: جالبه بدونید که سازنده ی این بازی تنها یک نفر (Jonathan Blow) بوده که هم برنامه نویسی و هم طراحی بازی رو انجام داده، البته در مورد آرت و موزیک بازی هم کمک گرفته ولی تمامی اجزای دیگه بازی تنها توسط یک خودش انجام شده، قابل ذکر هست که بازی در موقع انتشار خودش تونست شرکت های بزرگ رو تحت تاثیر قرار بده!

    Gratuitous Space Battles


    چه چیزی این بازی را به یک بازی مستقل (Indie) تبدیل کرده: همانند بازی Braid، بازی GSB نیز توسط یک نفر به نام Cliff Harris کدنویسی و طراحی شده، اون بازی رو خودش و در وبسایت خودش منتشر کرد، تمام کارها بر عهده خودش بود، کارهایی مثل: کنترل و پشتیبانی تمام خریداران، ایمیل ها، سوالات، فروشگاه ها، طراحی و کدنویسی وبلاگ، مدیریت فروم و نویسندگی بلاگ، همه و همه رو به تنهایی انجام داد، در کل می توان او را که هم اکنون شرکتی به نام Positech Games ثبت کرده مظهر کار، تلاش، پشتکار دانست که همه این هارا به خاطر توسعه ی صنعت Indie انجام می دهد...

    معروفترین بازی های Indie:ا

    Capsized
    World Of Goo
    Castle Crashers
    Braid
    Minecraft
    Limbo
    Machinarium
    Canabalt
    Night Sky
    Flower
    Spelunky
    و ...


    مسابقات بازی های Indie:



    همون طور که در بالا هم شاهد آن بودید چندین بازی تونسته بودن جوایزی در فستیوال IGF یا همون Indie Game Festival کسب کنند~> در حال حاضر سالانه در دنیا مسابقات متعددی در مورد ساخت بازی های Indie برگزار میشه، که می توان سایت Indiepub و فستیوال IGF را نام برد. هدف اصلی این مسابقات اغلب تشویق ساخت بازی های indie و شناخت بهترین بازیسازان مستقل برگزار میشه، که البته جوایز خوبی هم داره...
    IGF چند قسمت برای رقابت بین شرکت کننده ها داره:

    The IGF Main Competition (رقابت اصلی)
    که در زمینه های مانند بهترین بازی از نظر بصری،موسیقی و... برگزار میشه که جایزه هر کدوم 2500$ هستش.

    The IGF Mod Competition (رقابت بین mod ها)
    مانند بهترین ماد که 5000$ جایزه داره و بقیه قسمت ها که هرکدوم 500$ جایزه دارن.

    The IGF Student Showcase (رقابت بین دانشجویان)
    که بازی برتر جایزه ای معادل 2500$ میگیره.

    از سال 2007 تا به الان برندگان هر قسمت رو می زارم:

    l(Main) IGF Competition:

    Seumas McNally Grand Prize ($20,000)l

    • 2011: Minecraft
    • 2010: Monaco
    • 2009: Blueberry Garden
    • 2008: Crayon Physics Deluxe
    • 2007: Aquaria


    Excellence In Visual Art ($2,500)l

    • 2011: Nidhogg
    • 2010: Limbo
    • 2009: Machinarium
    • 2008: Fez
    • 2007: Castle Crashers


    Excellence In Audio ($2,500)l

    • 2011: Amnesia: The Dark Descent
    • 2010: Closure
    • 2009: BrainPipe
    • 2008: Audiosurf
    • 2007: Everyday Shooter


    Excellence in Design ($2,500)l

    • 2011: Desktop Dungeons
    • 2010: Monaco
    • 2009: Musaic Box


    Nuovo (Innovation) Award ($2,500)l

    • 2011: Nidhogg
    • 2010: Tuning
    • 2009: Between
    • 2008: World of Goo
    • 2007: Everyday Shooter


    Technical Excellence ($2,500)l

    • 2011: Amnesia: The Dark Descent
    • 2010: Limbo
    • 2009: Cortex Command
    • 2008: World of Goo
    • 2007: Bang! Howdy


    Best Mobile Game ($2,500)l

    • 2011: Hellsing's Fire


    Best Web Browser Game ($2,500)l

    • 2008: Iron Dukes
    • 2007: Samorost 2


    Audience Award ($2,500)l

    • 2011: Minecraft
    • 2010: Heroes of Newerth
    • 2009: Cortex Command
    • 2008: Audiosurf
    • 2007: Castle Crashers


    Sponsor Awards
    • 2011 Direct2Drive Vision Award: Amnesia: The Dark Descent
    • 2010 Direct2Drive Vision Award: Max and the Magic Marker
    • 2009 Direct2Drive Vision Award: Osmos
    • 2008 Gleemie Awards (1x $5,000, 1x $3,000, 1x $2,000): Desktop Tower Defense, Skyrates, Quadradius
    • 2007 GameTap Awards (1x $10,000, 2 x $5,000): Everyday Shooter, Blast Miner, Roboblitz


    IGF Mod Competition (2006–2007)l

    2007 Mod Awards

    • Best Mod ($5,000 Overall): Weekday Warrior (Half-Life 2)
    • Best Singleplayer FPS Mod ($500): Weekday Warrior (Half-Life 2)
    • Best Multiplayer FPS Mod ($500): Eternal Silence (Half-Life 2)
    • Best RPG Mod ($500): Darkness over Daggerford (Neverwinter Nights)
    • Best 'Other' Mod ($500): Spawns Of Deflebub (Unreal Tournament 2004)


    IGF Student Showcase Winner

    • 2011: Fract
    • 2010: Continuity • Dreamside Maroon • Gear • Igneous
    • 2009: Tag: The Power of Paint
    • 2008: Synaesthete
    • 2007: Toblo


    منابع:
    igf.com
    indiepub.com
    indiegamemag.com
    en.wikipedia.org/wiki/Indie_game


    امیدوارم مطالب برای همه ی شما دوستان مفید بوده باشه و خیلی هم خوشحال میشم اگه نظرتون رو در این باره بشنوم...
    هدف تاپیک: اطلاع رسانی، معرفی صنعت بازی های Indie، معرفی بازی های Indie، رواج این صنعت، بحث و تبادل نظر در این مورد...
    ------------

    سعی میشه در پست دوم، تاپیک های این نوع بازی هارو ذکر کنیم...
    Last edited by marmolak kocholo; 10-02-2012 at 12:45.


  2. #2
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض

    Capsized

    تاپیک:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Limbo

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Machinarium

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Gish

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by marmolak kocholo; 14-06-2011 at 17:27.

  3. 11 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    مشخصات بازی

    نام بازی: Metal Slug 3
    سازنده: SNK PLAYMORE CORPORATION
    ناشر: SNK PLAYMORE CORPORATION
    سبك:
    Action - Run and Gun
    Xbox Live Arcade Game
    قيمت:
    800 Microsoft Point


    مشخصات بازی :

    Players: 1-2
    Co-op
    In-game Dolby Digital
    HDTV 720p


    قسمتی از بازی به صورت دو نفره - يك نفر داخل تانك كوچيك قرار داره و يك نفر هم كه مشخصه داره ميپره !


    Metal Slug 3 بازی هست كه تقریبا روی تمام پلتفرم ها عرضه شده ... يه بازی در سبك Run & Gun فوق العاده سریع و در مواقعی که دو نفره بازی میکنیم فوق العاده جذاب هست ... توی Metal Slug وقتی كاراكتر بميره دوباره از همون جا مياد و هيچ وقت در صورت باخت مرحله از اول نمياد ( البته توی ورژن های جدید فرق داره ) . بازی زياد طولانی نيست شما ميتونيد 2 ساعته بازی رو تموم كنيد ! ولی اگه دو نفر باشيد مطمئنا وقت بيشتری رو پای بازی صرف ميكنيد ... چون در آخر هر مرحله به هر Player يه سری امتيازاتی داده ميشه پس رقابت شما فقط سر كشتن دشمنا نيست .. بلكه علاوه بر كشتن دشمن ها بايد يه سری كار های ديگه رو انجام بديد تا امتيازتون از رقيبتون بيشتر بشه. اينطوری مطمئنا بازی بيشتر از 2 ساعت طول ميكشه. در ابتدای بازی شما بايد بين 4 شخصيت يك نفر رو انتخاب كنيد. اين شخصيت ها از نظر قدرت و عملكرد هيچ فرقی باهم ندارند و فرق اون ها فقط از نظر ظاهری هستش. بعد از انتخاب شخصيت وارد اين بازی هيجان انگيز ميشين و يه رقابت بسيار زيبا رو شروع ميكنيد .


    انتخاب شخصيت مورد علاقه توی اين بازی

    در اين بازی افرادی وجود دارند كه اسير هستند . معمولا با دیدنشون اونهارو آزاد میکنن چون اين افراد معمولا به عنوان پاداش به شما اسلحه های قوی ميدن و در بعضی مواقع هم به شما امتياز میدن . البته اين رو هم بگم اگه اونارو تو موقعيت نامناسب آزاد كنين يعنی موقعی كه درگيری شديد هست به احتمال زياد اونا فرار ميكنن ! در بازی وسيله ی نقليه هم وجود داره ! استفاده از تانك و هواپيما و هلی كوپتر برای رد كردن بعضی قسمت های بازی ضروريه ! اين وسايل بسيار قدرتمند هستن و اكثرا هم تير های بسيار قوی شليك ميكنن و هم موشك ميزنن ... البته دوام خيلی زيادی ندارن و بعد از اثابت چند نارنجك معمولا از بين ميرن .... البته دشمن هم از اين وسيله ها داره و اونم به تعداد بسيار زياد ! كه شما بايد اكثر اون هارو با نارنجك از بين ببريد ... سوار شدن بر روی روبات ها و کنترل اونها برای کشتن دشمن ها هم واقعا لذت بخشه ! اما بخش هيجان انگيز بازی باس فايت های پر دردسر هست. معمولا رئيس دشمن ها توی يه دستگاه خيلی عظيم و پيشرفته قرار ميگيره كه هم تير های قوی شليك ميكنه هم موشك هم ليزر هم بمب و ... !!!! مبارزات در اين بخش ها به اوج ميرسه . محیط های بازی متنوع هستن و از بازی کردن هیچ وقت خسته نمیشید

    در کل برای پر کردن وقت شما بازی خیلی خوبیه

  5. 17 کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    مدیر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Layken's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    Sillent Hill
    پست ها
    7,262

    پيش فرض



    ناشر..: Citeremis
    سازنده...:Citeremis
    تاریخ انتشار...:May 21, 2009
    پلتفرم...:PC
    سبک..:Platformer

    این بازی رو هم میشه به نوعی از این مدل بازی ها دانست داستان بازی رمورد جنگ بین خدایان و انسان ها هستش که ما د راین بازی نقش نجات انسان هارو در مقابل خدایان داریم که خدای اصلی در این بازی خدای خورشید هستش که بسیار قدرتمند و قوی هستش مراحل بازی 21 تا مرحله داره که به خوبی و متنوع هستن هر مرحله برای خودش دشمنان خاص خودشو داره و سبک بازی هم پلتفرمر هست که ما در نقش اکتاز هستیم تا بشر رو نجات بدیم سیستم مبارزاتش هم د رنوع خودش خیلی جالبه با جم اوری نورها یا گوله های درخشان میشه هم جان خود هم به عنوان سلاح استفاده کرد که به وسیله عصا قابل استفاده خواهند بود
    د رکل بازی خوبیه و توصیه میشه که دانلودش کنید و بازی کنید.



    بازی دارای مجیک های مختلفی هستش که هرکدام د رمنو به صورت لیست وار قرار دارن و امکان دسترسی خوبی در صندوق منو به انها هست.




    Last edited by Layken; 14-06-2011 at 00:28.

  7. 16 کاربر از Layken بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    حـــــرفـه ای CATALONIA's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Eclipse
    پست ها
    1,896

    پيش فرض





    • سازنده : RedLynx
    • ناشر : Microsoft Game Studios
    • پلتفرم : Xbox 360 (XBLA)
    • تاريخ عرضه : August 12, 2009
    • سبك :‌ Racing game, Puzzle game





    بازي اي با سبكي كاملا متفاوت ... شما در نقش يك موتور سوار هستيد كه بايد از گذشتن از مسير هاي صعب العبور به پايان مسير برسيد . در نگاه اول خيلي ساده به نظر ميرسه ولي در عمل به اين سادگي نيست . در عبور از هر مكان شما از فن خاصي بايد استفاده كنيد و به اين سادگي نيست كه فقط آنالوگ را به سمت جلو بگيريد و گاز بدهيد . بازي از حالات ساده شروع ميشود و ديفيكالتي بازي از روي آسان ترين حالت آغاز ميشود و با تمام كردن مراحل با آپگريد هاي موتور و مراحل مواجه ميشويد تا به حالت سخت برسيد . بازي داراي مود هاي ديگري نيز علاوه بر مود اصلي نيز هست . بخش Skill Game كه شامل مراحلي جالب مثل پرش ارتفاع با موتور ، حمل بمب ، عبور از حلقه هاي آتش ، پرش و بيشترين آسيب پذيري هست بخش بسيار جذابي است و بخش تورنومنت هم شما بايد در زماني معين مسير ها را به پايان برسانيد . در بازي ممكن است در قسمتي از بازي نتوانيد عبور كنيد و يا موتور شما بر عكس شود و از موتور بيفتيد در اين مواقع با زدن كليد B ميتوانيد به آخرين چكپوينت برويد و در ازاي هر بار استفاده از اين دكمه مدال هاي شما كاهش ميابد و به نقره و برنز تبديل ميشود . بعد از مدتي بازي كردن به واقع جذب اين بازي مي شويد و نميتوانيد از سر آن بلند شويد ولي قسمت هايي از بازي هم اعصاب شما را به واقعا خورد ميكند . باگ در بازي خيلي كم است و كم اتفاق ميافتد كه در موتور فرو رويد و از اين قبيل . خاصيت هاي خصوصي سازي در بازي وجود دارد و هم موتور و هم موتور سوار را ميتوايند شخصي سازي كنيد .
    اين بازي همراه با LIMBO و يك بازي ديگر براي آفلاين عرضه شد .


  9. 18 کاربر از CATALONIA بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض MineCraft



    سازنده: Mojang
    ناشر: Mojang
    پلتفرم: Java platform, Java applet, Xbox 360, iOS, Android, PC
    تاريخ عرضه: November 11, 2011
    سبك:‌ Sandbox
    مدها: Single-player, Multiplayer

    MineCraft یکی از عناوین موفق در صنعت بازی های Indie به حساب میاد که تا به حال تونسته توجه خیلی هارو به خودش جلب کنه! بازی بر پایه ی Java طراحی و ساخته شده، تیم سازنده اون از دو عضو کلیدی و در مجموع از 9 نفر تشکیل میشه. اولین ورژن بازی در سال 2009 و نسخه ی بعدی که هنوز بتا هست در 20 دسامبر 2010 منتشر شد. سبک بازی به صورت سندباکس هست و از گیم هایی مانند Infiniminer و Dungeon Keeper الهام گرفته، بیشتر تمرکز بازی روی ساخت و ساز و ایجاد بناهای خلاقانه هست، در بازی شما با یک محیط نسبتاً بزرگی رو به رو هستید و ابزارهای ساخت و ساز مانند چکش، آجر، سیمان و ... دارید. بازی شامل مولتی پلیر هم هست که به صورت "وب" می تونید از اون استفاده کنید. در این سرورها شما می تونید با دوستان خودتون به ساخت ساختمان، برج، نمادها، پرچم ها و ... پردازید. بازی به شدت نوآورانه و خلاقانه ساخته شده. MineCraft در E3 امسال (2011) با قابلیت پشتیبانی از کینکت برای Xbox Live تایید شد، همچنین این بازی به صورت Cross Platform خواهد بود، یعنی پلتفرم های مختلف قابلیت بازی با هم رو دارند!!!
    فروش بازی: (من این قسمت رو خوندم مغزم صوت کشید!!)
    این بازی تو 24 ساعت اول بعد از یک هفته مجانی بودن، 25 هزار نسخه فروش می کنه. در 12 ژانویه ی 2011 بعد از گذشت کمتر از یک ماه از عرضه ی نسخه ی بتا، این بازی مرز فروش 1 میلیون رو می شکونه!! در آوریل 2011 درآمد به دست آمده از فروش این بازی چیزی حدود 33 میلیون دلار بر آورد شده!! به دنبال اون نیز ورژن آلفای بازی با قیمت €9.95 حدود 800 هزار نسخه و نسخه ی بتا نیز با قیمت €14.95 بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته!! تا 13 ژوئن سال 2011 این بازی 9 میلیون کاربر ثبت نام کرده داشته و حدود 2.5 میلیون نسخه فروش کرده!! جالب این جاست بدونید این فروش های نجومی برای چنین بازی ای، بدون تبلیغات و بدون ساپورت ناشر صورت گرفته.

    تصویری در بازی:



  11. 17 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض Frozen Synapse




    سازنده: Mode 7 Games
    ناشر: Mode 7 Games
    پلتفرم: PC
    تاريخ انتشار: May 26 , 2011
    سبك:‌ Turn-based strategy

    خب با بازی متفاوت Indie رو به رو هستیم که یه استراتژی نوبتی دو بعدیه... بازی خیلی ساده ست به این صورته که دو تا گروه وجود داره و ما کنترل یه دونه از اونا رو بر عهده داریم و باید گروه دیگر رو نابود کنیم که اینا همه به شکل Turn-based یعنی نوبتی هستش که یعنی همزمان هر دو تا گروه کار خودشون رو انجام میدن و بعد به Turn بعدی رفته میشه و این چرخه همین جوری ادامه پیدا می کنه... توی بازی باید با استفاده مکانزیم ساده کاور گرفتن و هدفگیری عمل کرد و اون قسمت هایی که برای کاورگیری استفاده میشن قابل تخریب هستن. همچنین نکته مهم در مورد بازی اینه که نقش ها به صورت کاملا رندوم انتخاب میشن... بخش Campaign بازی شامل 55 مرحله هست و به جز اون بازی بخش های Skirmish و Multiplayer رو داره که بخش آنلاین بازی هم بسیار عالی طراحی شده و یکی از نقاط قوت بازی هست...
    از نگاه منتقد ها بازی عالی ارزیابی شده و تاکنون امتیاز های خیلی خوبی رو هم تونسته بگیره به طوری که در metacritic میانگین امتیاز اون 88 ثبت شده!
    امتیاز های بازی رو در زیر می بینید:

    The Escapist 10
    Bit-Gamer 9.5
    MEGamers 9.0
    Destructoid 9.0
    Edge Magazine 9.0
    Eurogamer 9.0
    XGN 9.0
    PC Gamer 8.9
    IGN 8.5
    Gameblog.fr 8.0
    Everyeye.it 7.8
    Gamekult 7.0
    Last edited by vahidgame; 17-06-2011 at 03:21.

  13. 12 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض



    ثبت نام در جشنواره بازی های مستقل(indie) یا همون IGF برای رویداد 2012 آغاز شد، این ثبت نام تا 17 اکتبر برای افراد معمولی و تا 31 اکتبر برای دانش آموزان ادامه خواهد داشت.
    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    --------------------
    تریلری از Indie Game: The Movie که در مورد بازی های indie هست، در این تریلر سازنده های Braid و Super meat boy هم حضور دارن :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    --------------------

    این هم یک ویدئو دیگه این بار از سایت indie pub که خیلی ویدئوی قشنگی هست. indie pub در واقع به سازنده های بازی های مسقل کمک می کنه بازی هاشون رو در پلتفرم های مختلف بیارن و یا با برگذاری مسابقات مردم رو تشویق می کنه و ...
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    --------------------

    بازی های indie که در آینده در مورد آن ها صحبت خواهم کرد:
    Magicka, Beat Hazard, Proun, Night Sky

  15. 7 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض


  17. 3 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    آخر فروم باز marmolak kocholo's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    It's S3cr3T
    پست ها
    2,203

    پيش فرض

    خدا پدر مادر این استیم رو بیامرزه تو این کریسمسی کلی بازی اوریج گیرمون اومد!
    ---------------------



    یکی از این بازی های فوق العاده زیبا Bit Trip Runner بود که به احتمال زیاد باید اسمشو شنیده باشید. مخصوصاً کسایی که Wii دارن.
    Bit Trip Runner قسمت چهارم سری بازی های Bit Trip هست. این سری توسط تیم Aksys Games برای پلتفرم های Wii, 3DS و PC ساخته شد و بعد از مدتی بر روی iPhone, iPod Touch و iPad هم ریلیز شد.
    در تمام این سری شما یک کاراکتر با نام "Commander Video" رو هدایت می کنید. استایل و سبک کلی این سری بازی ها پلتفرمینگ و شوتینگ هست. هر قسمت از این سری ساند ترک هایی شبیه به بازی های قدیمی داره(Chip-Tune) ولی چیزی که تو این قسمت این بازی رو از بقیه متمایز میکنه ریتمیک بودن آهنگ هاست که کاملا با حرکات بازیباز تعامل داره.
    هر قسمت برای خودش مراحل جداگانه، باس فایت های مختلف و ویژگی های خاص خودشو داره.

    کل این سری شامل موارد زیر هست:

    1. Bit.Trip Beat
    2. Bit.Trip Core
    3. Bit.Trip Void
    4. Bit.Trip Runner
    5. Bit.Trip Fate
    6. Bit.Trip Flux


    در بالا به صورت کلی با سری بازی های Bit Trip آشنا شدیم، حالا می خوام به طور اختصاصی در مورد قسمت Bit Trip Runner صحبت کنم:
    Bit Trip Runner همون طور که گفته شد چهارمین قسمت از این سری به حساب میاد. این بازی دارای بیش از 50 مرحله هست.
    مراحل بازی به طور کلی از یک خط شروع آغاز شده و به یک خط پایان ختم میشود همچنین گیم پلی بازی هم به طور کلی رو 3 حرکت ~> پریدن، لیز خوردن و لگد زدن میچرخه که شما در طول هر مرحله با استفاده از این حرکات باید بدون برخورد به چیزی به خط پایان برسید. بازی دارای هیجان بسیار بالایی هست شاید یکی از دلایلش سرعت بالای بازی باشه، شاید هم به خاطر اینکه با کوچکترین اشتباه شما به اول خط برمیگردید، هست!
    بعد از اتمام هر مرحله اگر تمام طلاهای اون مرحله رو کسب کرده باشید به قسمت retro challenge میرید که به مراتب سخت تر از مراحل معمولی هست...

    در نگاه اول بازی بسیار ساده طراحی شده ولی واقعاً زیبا و سرگرم کننده و هیجان انگیز است به طوری که ممکنه شمارو ساعت ها پای PC نگه داره، همچنین این عنوان از 26 اچیومنت داخل استیم بهره مند هست که بازیباز رو تا حدودی به چلنج وادار میکنه.
    لازم به ذکر است که Bit.Trip Runner در IGF امسال (2011) عنوان بهترین بازی مستقل از لحاظ Visual Arts رو کسب و این جایزه رو به نام خودش ثبت کرد.

    امتیازات سری بازی های Bit Trip

    Game GameRankings Metacritic
    Bit.Trip BEAT 80.15% 80/100
    Bit.Trip CORE 79.72% 80/100
    Bit.Trip VOID 80.08% 79/100
    Bit.Trip RUNNER 76.07% 76/100
    Bit.Trip FATE 78.50% 74/100
    Bit.Trip FLUX
    88.35% 85/100

      محتوای مخفی: Independent Games Festival (IGF) 
    برای اطلاعات بیشتر در این مورد به پست اول مراجعه کنید.
    Last edited by marmolak kocholo; 03-01-2012 at 15:34.

  19. 6 کاربر از marmolak kocholo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •