پنج باور اشتباه درباره بهینه سازی وب سایت (سئو)




امروزه، بهینه سازی وب (seo) استراتژی های متفاوتی رو درباره کانالهای شما ارائه میدهد، که شامل وب سایت و شبکه های اجتماعی، گروه های متحرک و دیگر مالکیت های دیجیتالیست می باشد. اما از آنجایی که موتور های جستجو دائم در حال ارتقای الگوریتم های خود هستند، تغییرات بازرگانی برای کسب منفعت باید به سرعت خودش را با این تغییرات موتور های جستجو هماهنگ سازی کند. الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال تغییر است و سخت است که آن را از تفکر دور دانست.
در اینجاپنج باور از سئو آمده است که درگذشته درست بودند،اما اکنون دیگر به این سادگی نمی باشند: تعداد لینک ها برای وب سایت شما به عنوان مهمترین فاکتور ها برای درجه بند های موتورهای جستجو گر می باشند تعداد لینک ها هنوز هم فاکتور مهمی محسوب می شود ولی نه به درستی گذشته که در چندین سال قبل، موتور های جستجو قابلیت های خودشان را محدود به تمام آن صفحات وبی که فاکتور های مورد نظر را دارا بودند بر اساس همون گستره کفیت مشخص و معلوم می کرد. در لینک های ورودی به این صورت همچنان چنین مواردی حتی تعداد و کمیت فاکتور ها با لینک های غیر ورودی مهم هستند.سعی کنید از صفحات مهم و دارای اعتبار لینک دریافت نمائید.

لینک های اعتباری از وب سایت های edu ، govبا ارزش تر از دیگر لینک های غیر اعتباری هستند اگر چه تعداد زیادی وب سایت های gov,edu در نتایج موتور های جستجو امتیازات کیفیت خوبی را به دست آورده اند. ارزش این لینک غیر ورودی به اندازه ارزش کیفیت سایت بدون توجه به گستردگی آن می باشد. شما هیچ چیزی از سایت دولتی یا تحصیلی به دست نخواهید آورد مگر تا زمانی که سایت تاکنون ارجعیت یا امتیاز کیفیت را به دست آورده باشد. کلمات کلیدی نقشی در سئو ندارند ! (باوری اشتباه) برگردید، برگردید به زمانی که برای اولین بار موتورهای جستجوگردر بازرگانی بودند، بازرگانان وب سایت هایی را می توانستند شناسایی کنند که از لغات کلیدی در صفحات وب استفاده می کردند. افراد سعی کردند بدون شباهت و با به کار گیری کلمات کلیدی جستجو های خودشان رادر موتورهای جستجوگر به سطح بالاتری ببرند. موتورهای جستجو گر توجهی به لغات کلیدی نمی کردند اما این به این معنی نبود که نباید توجهی به لغات بشود. امروزه موتور های جستجوگر لغت کلیدی را در جاهای دیگری ( شبیه عناوین یا لغات کلیدی تشریحی) ظاهر می کنند. اما آنها همچنین باید در دیدگاه مرئی وب سایت شما هم ظاهر شوند. تعداد دفعاتی که لغات کلیدی در یک صفح وب ظاهر می شود به هر صورت بسته به لغات کلیدی در رتبه بندی منفی سیگنال ها و اینکه می توانند به طور واقعی به شما آسیب برسانند ظهور پیدا می کنند.

لینک های داخلی تاثیری در سئو ندارند لینک های غیر ورودی (لینک هایی که وب سایت شما آن را از کیفیت های سایت های دیگر میگیرد) یک دسته بندی سیگنال مهم دیگر اند – اما لینک های داخلی – لینک هایی که صفحه شما از وب سایت های دیگر میگیرد همچنین در موتورهای جستجو مهم هستند. واژگان موتورهای جستجو که وب سایت شما در دسترس صفحات لینک های پیروش گرفته شما را مطمئن می سازد که سیستم شما به خوبی سازمان یافته، به خوبی کد گذاری گردد ( هیچ لینک شکسته ای وجود ندارد) و در میان تمام صفحات وب سابت شما به صورت پایدار وجود دارد.
سئو چیزی است برای یکبار ( باوری اشتباه )!!! فقط شبیه دیگر روش های بازاریابی ، سئو یک دوره است که نیازمند تعدیل زمان هایی است که صفحه وب را شامل حالش قرار می دهد. شما نمی تواند وب سایتتان را بهینه کنید و آن را فراموش کنید. موتور های های جستجو الگوریتم ها را در تمام مدتی که تکنولوژی های جدید وارد می شوند، سکو های جدی به وجود می آیند، و رفتار های جستجوگرانه ارتقا پیدا می کنند، این معنی را می دهد که شما مجبورید شما به طور مستمر استراتژی های سئو و بهینه سازی را برای خودتان به کار ببرید.