تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 13

نام تاپيک: مقایسه مترو ایران با جهان !

  1. #1
    پروفشنال Raـــــ Hـــــ Za's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2013
    پست ها
    551

    پيش فرض مقایسه مترو ایران با جهان !



    خط شماره ۱ متروی مشهد به طول ۲۵ کیلومتر فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد را به منطقه وکیل‌آباد متصل می‌کند.

    عملیات اجرایی ۱۹ کیلومتر از این مسیر (نخریسی به وکیل آباد) از آذر ماه سال ۱۳۷۹ آغاز گردیده است،

    ۱۰٫۵ کیلومتر به صورت زیرزمینی در تونل کم عمق و ۸٫۵ کیلومتر در مسیر همسطح طی خواهد شد.



    حال نگاهی به خطوط مترو در چند شهر جهان می اندازیم :






    میلان ایتالیا








    بارسلون اسپانیا








    پاریس فرانسه








    مادرید اسپانیا








    سئول کره جنوبی







    مونترال کانادا







    شانگهای چین








    توکیو ژاپن






    تهران








    مشهد





    منبع کد:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



  2. 13 کاربر از Raـــــ Hـــــ Za بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    کـاربـر بـاسـابـقـه befermatooo's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    4,188

    پيش فرض

    خوب مترو های ایران بر حسب اهدنا الصراط المستقیم بنا شدن

  4. 10 کاربر از befermatooo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Nov 2010
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    95

    پيش فرض

    اینم مال تبریز هست که هنوز افتتاح نشده...



    خط یک: به طول 17/2کیلومتر با 18 ایستگاه از میدان ائل گلی آغاز واز طریق بلوار شهید باکری و 29بهمن، خیابان امام خمینی، چهارراه محققی، باغ گلستان و خیابان خیام به کوی لاله ختم می شود.حدود 8کیلومتر از مسیر به صورت تونل عمیق طراحی شده و با دو دستگاه حفار TBM در عمق حدود 25-16متری در حال حفاری می باشد.


    خط دو: به طول حدود 22/4کیلومتر شامل 20 ایستگاه از محدوده زمین های قراملک(کارخانه کود آلی) شروع شده، از طریق خیابان وحدت ومیدان قراملک(اولین ایستگاه) وپس از عبور از زیر خیابان آخونی ،خیابان قدس ،محققی (مشترک با خط یک)، میدان دانشسرا، وارد خیابان عباسی شده وتا میدان شهید فهمیده امتداد یافته و در ادامه مسیر به سمت سه راهی ولیعصر، میدان استاد معین و در نهایت در میدان بسیج خاتمه می یابد.


    خط سه: به طول حدود 15 کیلومتر وشامل 14 ایستگاه از فرودگاه بین المللی تبریز آغاز وبا عبور از میدان بزرگ آذربایجان و خیابان انقلاب، از طریق میدان دانشسرا وخیابان ارتش به پایانه بزرگ اتوبوسهای بین شهری تبریزجنب بزرگراه شهید کسائی ختم می شود.


    خط چهار: به طول 10 کیلومتر شامل 10 ایستگاه به شکل حلقوی در مرکز شهر سه مسیر فوق الذکر را به هم ارتباط می دهد.


    خط تبریز سهند نیز در محل ایستگاه 18 با خط یک دارای ایستگاه مشترک بوده وبا عبور از مقابل کارخانه تراکتور سازی به سمت شهر جدید سهند ادامه خواهد یافت

  6. 5 کاربر از pouria94 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    پست ها
    947

    پيش فرض

    مترو مشهد از لحاظ شلوغی شده مثل تهران
    نمیکنن واگن اضافه کنن .
    خط دو هم که 2 سالی هست کارش خوابیده و همه جا رو خراب ول کردن
    ارسال شده از GT-N8000 با استفاده از تپاتالک 2

  8. #5
    پروفشنال Amateِur's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2013
    محل سكونت
    زير آسمان خدا
    پست ها
    622

    پيش فرض

    تهران هم قراره متروش به 14 خط برسه
    البته بعد از ظهور آقا

  9. 2 کاربر از Amateِur بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hamed_yazdani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    349

    پيش فرض

    توی مشهد دارن خط 2 رو میزنن عجب سرعت عملی دارن خداییش خسته نباشن.
    خط اول 10 سال طول کشید . این خط 2 فک کنم 9 ساله تموم شه. اینا یعنی پیشرفت دوستان. ما در مملکتی زندگی میکنیم که قراره تا 12 سال دیگه از نظر تولید علم در جهان سوم بشه! بهتره بهش افتخار کنیم و تا اخرین قطره ی خون با دشمنان ملت( اینطور که که میگن شامل کل جهان میشه) بجنگیم!

  11. 6 کاربر از hamed_yazdani بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    کاربر فعال تالار .Net senaps's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    خونمون
    پست ها
    4,547

    پيش فرض

    دوستان میشه مالیاتی که مردم این شهرها میدن، بودجه‌ی اون کشورها و جمعیت این شهرها رو هم با هم مقایسه کنن؟؟
    محدودیت های خرید تجهیزات و محدودیت های بین‌المللی مهندسی و اینجور چیزا رو هم باهاش حساب بکنن؟ و مثلا به این نتیجه برسن که اصولا چند تا از این کشورها، خودشون متروی خودشون رو ساختن؟!


    البته تاپیک قدیمیه ولی خوب!!

  13. 4 کاربر از senaps بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    پروفشنال Mr.World.Wide's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    789

    پيش فرض

    دوستان میشه مالیاتی که مردم این شهرها میدن، بودجه‌ی اون کشورها و جمعیت این شهرها رو هم با هم مقایسه کنن؟؟
    محدودیت های خرید تجهیزات و محدودیت های بین‌المللی مهندسی و اینجور چیزا رو هم باهاش حساب بکنن؟ و مثلا به این نتیجه برسن که اصولا چند تا از این کشورها، خودشون متروی خودشون رو ساختن؟!


    البته تاپیک قدیمیه ولی خوب!!
    الان ایران مترو ش رو خودش ساخته؟؟؟
    بدون نیاز به خرید تجهیزات از غربی ها؟؟؟
    بدون نیاز از استفاده از مهندس های اونها؟؟؟؟

  15. 2 کاربر از Mr.World.Wide بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    حـــــرفـه ای Pami's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    6,659

    پيش فرض

    خطوط مترو پاریس و توکیو از خطوط اتوبوسرانی تهران بیشتره چه برسه به مترو !
    جالبه متروی تهران با واگن های چینی تکمیل شده خود چینی ها واگن های آلمانی رو سفارش دادن

  17. 2 کاربر از Pami بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    حـــــرفـه ای shabe.saket's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    Lost Island
    پست ها
    2,577

    پيش فرض



    متروی نیویورک (بزرگترین خط متروی جهان)

  19. 4 کاربر از shabe.saket بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •