تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 18

نام تاپيک: لایه ها در گیم میکر !

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    15

    پيش فرض لایه ها در گیم میکر !

    یک سوال داشتم می خواستم ببینم کسی می تونه جواب بده !

    چه شکلی توی game maker سه بعدی لایه های مختلف ایجاد کنیم . مثلا وقتی تفنگ دستمونه و می چسبیم به دیوار تفنگمون توی دیوار فرو نره ! در واقع تفنگ توی یک لایه عقب تر رندر بشه !

  2. #2
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    دوست عزیز منظورت 3d game maker هست یا GAME MAKER مال MARK OVERMASS????

  3. 2 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    15

    پيش فرض

    game maker شرکت yoyo games

  5. #4
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    آهان خوب متاسفانه این امکان در گیم میکر وجود ندارد مگر اینکه شما d3d_projection_ortho استفاده کنید.که دن فنگ زیاده .مارک اورماس بنیان گذار اصلی گیم میکر بوده که از نسخه 7 توسط یویو گیمز خریداری شده...

    من برای سه بعدی تو گیم میکر مثال ساختم امیدوارم بدردت بخوره:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اما تغییر لایه ها همون تنظیمات object در واقعه همون depth هست.
    Last edited by parvizamd; 09-11-2011 at 23:05.

  6. 4 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    15

    پيش فرض

    با تشکر ! من حاضرم همه دنگ و فنگش رو تحمل کنم ! از این d3d_projection_ortho چه شکلی می شه استفاده کرد ؟!

    در ضمن هرچه قدرdepth تفنگ رو می کنم منفی 99999999 و depth دیوار ها رو می کنم صفر هیچ تغییری نمی کنه !

  8. #6
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    احتمالا تو سه بعدی تاثیر نداره.
    صبر کن بزودی تا امشب برات یه مثال می زنم.

  9. 3 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #7
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    بیا عزیز تو object2 به دنبال جواب بگرد

  11. 4 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    15

    پيش فرض

    خیلی عالی ! ممنون !

    حالا مثلا اگه بخواهیم فرضا اون مکعب آبی همیشه رو باشه چیکار کنیم ؟!!؟ اونکه دیگه Sprite نیست !

  13. این کاربر از smjty بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #9
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    کدومش اونکه با تیر حذف میشه ...؟
    خوب برید bullet رو باز کنید بعدش رویداد برخورد با wall رو حذف کنید

    در ضمن بهتره سوالتان رو تو پشتبانی گیم میکر بپرسید زودتر به آنها پاسخ داده میشه.

  15. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2011
    پست ها
    15

    پيش فرض

    بله همون که با تیر حذف میشه . منظورم اینه که چی کار کنیم اون همیشه روی لایه جلوتر رندر بشه ؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •