تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 1 از 1

نام تاپيک: اموزش ساخت اشیائ قابل حمل در بازی

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض اموزش ساخت اشیائ قابل حمل در بازی

    توجه کنید این مورد فقط اموزشه دیگه توضیحاتی در بارش نمی دم . برای کسب اصلاعات بیشتر برین تاپیک ساختار اسلحه خودم رو بخونین


    خب ما می خواهیم در این اموزش یک ابجکت را به عنوان یک شیئی قابل حمل تعریف کنبم
    ابتدا مقدمات لازم را جهت ساخت اسکریپت جدید اماده کنید .
    1-ساخت پوشه ها یا همان پکیج ها
    2-تنظیم اسکریپت جدید در فایل ini با دستور
    +modeditpackages

    خب حال یک کلاس جدید ایجاد کنید :

    class YourclassName Extends UTInventory;

    defaultProperties
    {
    begin object class=staticmeshcomponent name=staticmeshcomponent1
    staticmesh =staticmesh 'you oject '
    scale=1
    Rotation=(pitch=16384, yaw=0, roll=0)
    End Object

    تا اینجا کلاس را برای تعریف ابجکت جدید اماده سازی کردیم حال باید دو خصاصیت زیر را برای قابلیت برداشته شدن این شیئ در ادامه این کلاس ایجاد کنیم


    class NewItem extends UTInventory;

    defaultproperties
    {
    Begin object Class=StaticMeshComponent Name=StaticMeshComponent1
    StaticMesh=StaticMesh'folder.folder.NameofMesh'
    scale=1
    Rotation=(pitch=16384, yaw=0, roll=0)

    End Object

    DroppedPickupMesh=StaticMeshComponent1
    PickupFactoryMesh=StaticMeshComponent1

    }


    خب شیئ ما اماده شد حالا نوبت به اون رسیده که اون رو توی خود ادیتور تعریف کنیم . برای این کار یک کلاس جدید ایجاد کرده و این دستورات را می نویسیم

    class PickupItem_NewItem extends UTPickupFactory;

    defaultproperties
    {
    InventoryType=class'NewItem'

    Begin object Name=BaseMeshComp
    StaticMesh=StaticMesh'folder.folder.NameofMesh'
    scale=1
    Rotation=(pitch=16384, yaw=0, roll=0)

    End Object
    }

    حالا اسکریپت رو کامپایل و نتیجه رو ببینید .

    ---------- Post added at 03:37 PM ---------- Previous post was at 03:33 PM ----------

    اوه یه نکته رو یادم رفت . شیئ اولی که توی کلاس اول تعریف می کند به سیستم تعریف میشه و شیئ دوم شیئیه که شما توی بازی می بینید

  2. 8 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •