تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: استفاده از درخت و گل و گیاه در رندر وی ری

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    پست ها
    15

    پيش فرض استفاده از درخت و گل و گیاه در رندر وی ری

    با سلام خدمت کلیه دوستان

    بنده سوالی دارم که فکر میکنم برای خیلی از دوستان نیز مفید است.

    اگه در max از درخت و گل و گیاه زیادی استفاده شود مثلاً طراحی یک پارک از چه تکنیکی باید استفاده کنیم که ظرفیت فایل و زمان رندر وی ری به حداقل برسد
    چون تعداد برگها و edit mesh در اینگونه طراحی ها بالاست.حتی در نماها نیز برای چرخاندن دوربین دچار وقفه می شود.
    دوستان حرفه ای کمک کنند
    با تشکر

  2. این کاربر از mahdi1353 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز 1navid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    1,012

    پيش فرض

    برای تصحیح کردن تو چرخاندن می تونی از VRAYPROXY استفاده کنی ولی تو رندر تاثیر نداره می تونی بجای آبجکت از RPC هم استفاده کنی که سبک تر بشه کارت

  4. این کاربر از 1navid بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mojtaba_14's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    رو ویبره
    پست ها
    227

    پيش فرض

    همونطور که دوستمون نوید گفت،پروکسی کردن باعث میشه تا حجم فایل سبک تر بشه،و راحت تر تو viewport حرکت کنی،ولی زمان رندر رو کاهش نمیده،اگه هم قصد داری مقدار خیلی زیادی درخت رو کپی کنی،بهترین پلاگین vrayscatter هست که با چند تا کلیک می تونید به تعداد دلخواه و روی هر سطحی(مثلاً یه توپوگرافی) درختها رو پخش کنید.

  6. این کاربر از mojtaba_14 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •