اراثه ی استراتژی تاپ – دان ( Top-Down ) پدرخوانده ی 2
در سال 2006 اولین بازی پدرخوانده برای PC , Xbox , Xbox 360 , PlayStation 2 , PlayStation 3 و PlayStation قابل حمل ، منتشر شد.
اگر چه از The Godfather: Mob Wars استقبال کمی شد ، این به نظر آمد که EA چیز مشابهی ارائه خواهد داد ، اگر چه
احتمالا ، زیاد و بطور وسیع ، پدرخوانده ی 2 توسعه داده شده است.
یک سرمایه گذار درجه عالی ، EA CEO John Riccitiello فاش کرد که ناشر ، در استوديوی Redwood Shores ــش ، به سختی مشغول
کار بر روی دومین بازی مبنی بر کارگردان Francis Ford Coppola که برنده ی جایزه ی اسکار سری فیلم مافیایی شده ، است.
با وجود اینکه Coppola طرفداری نداشت ، Riccitiello به صورت خاصی درباره ی ( برای ساخت ) بازی تحریک شد و
راجع به تولید کننده ی مجری ، Hunter Smith برای ساخت یک بازی تماشایی تعریف زیادی کرد.
" من فکر می کنم ما صحبت زیادی درباره ی The Godfather II خواهیم کرد "
آن به سوی تحلیل گران جاری شده است.
" شما می توانید این بازی را نیز در سطح خیابانی ، بسیار شبیه GTA یا سبک بازی Vice City بازی کنید ، همچنین شما می توانید مطابق
تاپ – دان ( Top-Down ) ، تقریبا شبیه یک RTS ، بازی کنید. شما می توانید شرکت کنید در استراتژی در بخش ها ، شما
می توانید ببینید ( بفهمید ) هر چه را که در حال تماس و نزدیک شدن ( به چیزی ) است. شما آن را در یک سبک ( راه ) متفاوت همراه یک
سطح متفاوت بازی می کنید. آن یک تجربه ی گیم پلی بسیار متمایز است. "
Riccitiello در ادامه دادن جزئیات شرکت نکرد و به سرعت به سوی مباحث دیگر رفت.
بر خلاف گزارش های منتشر شده ، Riccitiello به طور صریح بیان نکرد که پدرخوانده 2 ، سبک RTS می خواهد ، صرفا برای اینکه آن نما
( چشم انداز ) تاپ – دان ( Top-Down ) رایج در سبک ( نوع ) نیاز دارد. اگرچه با وجود کمیابی ، یک بازی RTS جنایتی بی سابقه نیست.
منبع : GAMESPOT.COM
مترجم : DOSTAM
تاریخ ارسال مطلب : Jun 18, 2008
__________________________________________________ ______
صفحه ی استراتژی پدرخوانده