سلام
خیلی خوشحالام که به ماشین و ماشین بازی علاقه خاصی دارین
ولی چند نکته هست که باید یاد آور بشم
معمولا علاقه مندان به ماشین چند دسته هستن
این دسته بندی اولویت خاصی نداره
دسته اول گروهی هستن که به ظاهر ماشین بیشتر میرسن ، چه ظاهر داخلی و چه خارجی و چه داخل موتور
خوب نمیشه گفت این کار هزینه نداره
مثلا به طور مثال برای گلف نسل 2 یه سپر جلوی آلمانی بلند حدود 250 آب میخوره
جلو پنجره هست کاسه چراغ ها هست و......
رینگ ها هستن که اگه شما مثلا برای ماشینی مثل گلف رینگ های چینی و ارزون قیمت استفاده کنید مطمئنا حرفی برای گفتن ندارین
اگه هم بخواین رینگ های اصلی مثل BBS و OZ و.... استفاده کنین هزینتون خیلی بالا میره
از نظر داخلی هم صندلی ها و داشبورد و.... هست
کلا یه گلف خوشگل و شاخ رو زیاد با 9 تومن روش حساب نکنین
مگه اینکه سراغ نسل یک برین
دسته دوم دسته ای هستن که به فنی ماشین توجه میکنن و البته ظاهر ماشین رو هم خیلی شیک و ساده درست میکنن
از موتور گرفته تا سیستم تعلیق و ... مورد دستکاری و تقویت قرار میگیره که واقعا هم هزینه بر هست
برای این مورد هم با 9 تومن نمیتونین یه گلف نسل 2 شاخ داشته باشین
البته در مورد نسل 1 بحث جدا هست
دسته سوم هم دسته سیستم صوتی باز ها هستن
البته یه سیستمی که حرفی برای گفتن داشته باشه حدود 3 - 4 تومن حداقل آب میخوره
که اینم زیاد با یه گلف 2 امکان پذیر نیست
ولی با گلف 1 میشه یه کارایی کرد
افرادی هم هستن که با توجه به بودجشون شاید در هر 3 دسته قرار بگیرن
اینارو گفتم که اگه واقعا یه گلف جمع کنین بهتره که به نسل 1 فکر کنین
لذت سواری گلف هم به اینه که از نسل یکش شروع کرد
موتور و .... هم برای گلف زیاد هست
چندین مدل BMW هم هست که ولی زیاد توصیه نمیشه
فکر کنم با 8 - 9 تومن هم بتونین E30 بگیرین البته یه E30 ساده
آمریکایی ها هم که دردسر های خاص خودشون رو دارن و قیمت های نسبتا نجومی مه من واقعا میترسم حتی ازشون حرف بزنم!
اینارو گفتم اگه میخواین یه ماشینی داشته باشین که نسبتا حرفی برای گفتن داشته باشه باید با ماشین های 2 - 3 تومنی شروع کنین
مثل گلف 1 ، BMW 2002 ، BMW E21 ، رنو ، چند مدلی بنز که جای کار زیاد ندارن