تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 11

نام تاپيک: بهترین راه تطابق حرکت دوربین با پس زمینه در کروماکی چیست؟

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه M Like Mother's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    466

    پيش فرض بهترین راه تطابق حرکت دوربین با پس زمینه در کروماکی چیست؟

    سلام

    فرض کنید از یک موضوع در کروماکی تصویر برداری کنیم و به دوربین حرکات عمودی و افقی بدیم.

    حال در برنامه افتر یک پس زمینه برای کار میگذاریم و میخواهیم با حرکتی که قبلا دوربین داشت پس زمینه نیز حرکت کنه تا تصویر بشه پس زمینه و پیش زمینه ( موضوع ) با هم تصویر برداری شده .


    بهترین راه برای اینکار چیست؟

    آیا علامتهای (بعلاوه) سفیدی که در پرده سبز ایجاد می کنند برای همین کار است؟

  2. #2
    آخر فروم باز Mr Andersson's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    1,130

    پيش فرض

    درود;

    دقیقا... منتها قابلیت موشن تراک هم هست که شما میتونی به یه لایه بدی بعد اونو کپی کنی و به بک هم اعمال کنی.

    الان دوستان افترافکت کار کامل میان روشنش میکنن... دوستان:

    .......

  3. این کاربر از Mr Andersson بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    داره خودمونی میشه pouyan_pro2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    159

    پيش فرض

    سلام
    دوستمون درست فرمودن.شما بکگراند رو سنسور گذاری کن بعدش قبل از حذف باید با موشن تراک حرکت رو تبدیل به کی فریم کنی
    سپس میتونی کی فریم رو به پوزیشن-اسکل یا روتیشن بدی
    از موچا یا بوجو هم میشه استفاده کرد

  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه M Like Mother's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    466

    پيش فرض

    میتونید یه کم مفصل تر توضیح بدید. اگه بگراند سنسور گذاری بشه بعدا چطور تو برنامه میشه حذفش کرد؟

    در مورد موچا و بوجو بیشتر توضیح بدید؟

    همانطور که می دونید تو افتر میشه زاویه ی حرکت دوربین را به لایه های دلخواه بدیم. اما این زوایا رو از کجا بیاریم. چون باید برای هر فریم یک زاویه ( x y z ) داشته باشیم. آیا دستگاهی هست که روی دوربین نصب بشه و این زوایا رو ثبت کرد؟

  6. #5
    داره خودمونی میشه pouyan_pro2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    159

    پيش فرض

    ظاهرا شما توی افتر تازه کار هستین
    قابلیت موشن تراک این زاویه ها رو در میاره شما به پست قبلی توجه نکردین.
    اون سنسور ها هم خیلی راحت حذف میشن (با یه color key(

    در مورد موچا هم بگم یه ژلاگین برای موشن تراک حستش که وا قعا قدرتمنده
    بوجو هم مثل موچا هست فقط تفاوتش اینه که به صورت سه بعدی موشن تراک میکنه.

    موشن تراک هم دوباره واست توضیح میدم
    به وسیله م ت حرکت شبیه سازه شده و به کی فریم تبدیل میشه(یه چیزی تو مایه های همون x y z)

  7. این کاربر از pouyan_pro2008 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه M Like Mother's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    466

    پيش فرض

    تازه کار که نه

    من 4 سال پیش با افتر 6.5 کار کردم الان کلا از ذهنم پریده . چون میخوام سیستم عوض کنم و یه ورژن جدید بگیریم نرفتم دنبالش 6.5

    اما این سوال وقتی به ذهنم رسید که خواستم یه طرح اینجوری بسازم. حالا وقتی سیستمم ردیف شد میام مزاحم میشم

    ممنون

  9. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه lion_sun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    301

    پيش فرض

    windows--track
    باهاش کار کن با track motion
    خواستی بگو کامل توضیح بدم

  10. این کاربر از lion_sun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه M Like Mother's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    پست ها
    466

    پيش فرض

    windows--track
    باهاش کار کن با track motion
    خواستی بگو کامل توضیح بدم

    من با track motion کامل کار کردم. اما ترک موشن فقط می تونه رهگیری کنه و در بهترین حالت چهار نقطه ای رهگیری کنه و نمی تونه تغییرات رو به لایه camera اعمال کنه. چون لایه camera سه بعدی است و ترک موشن خصوصیات دو بعدی ایجاد میکنه.

    بهمین خاطر باید تغییرات در ترک موشن رو یه جوری به لایه camera اعمال کنیم. حال فرض کنید من چند علامت + در پرده سبز ایجاد کرده ام و تصویر گرفتم. بهترین راه برای اینکه تغییرات ترک موشنم رو به لایه دوربین اعمال کنم چیست؟

  12. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه reza2kn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    عجبستان سفلا!
    پست ها
    431

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز... شما درست میگی
    ولی شما با دوربینی که فیلم برداری کردی که حرکات 3 بعدی نگرفتی.. دوربین فقط بالا و پایین و چپ و راست میشه ، ترک رو انجام میدی بعد مقادیر رو به یه Null Object میدی بعد دوربین رو با Parent به Null وصل میکنی
    موفق باشی

  13. این کاربر از reza2kn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #10
    داره خودمونی میشه pouyan_pro2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    159

    پيش فرض


    من با track motion کامل کار کردم. اما ترک موشن فقط می تونه رهگیری کنه و در بهترین حالت چهار نقطه ای رهگیری کنه و نمی تونه تغییرات رو به لایه camera اعمال کنه. چون لایه camera سه بعدی است و ترک موشن خصوصیات دو بعدی ایجاد میکنه.

    بهمین خاطر باید تغییرات در ترک موشن رو یه جوری به لایه camera اعمال کنیم. حال فرض کنید من چند علامت + در پرده سبز ایجاد کرده ام و تصویر گرفتم. بهترین راه برای اینکه تغییرات ترک موشنم رو به لایه دوربین اعمال کنم چیست؟
    اصلا چرا میخوای این کارو بکنی؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •