تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: ارتقا نرم افزاری xbox

  1. #1
    حـــــرفـه ای MrGee's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    3,693

    پيش فرض ارتقا نرم افزاری xbox

    می خواستم ببینم می شه به صورت نرم افزاری سیستم xbox رو ارتقا داد مثلا رو یا گرافیک رو؟

    مثل اینکه این مطلب رو دو سه سال پیش تو کلیک نوشته بودن

    ممنون

  2. #2
    حـــــرفـه ای p3yman_xl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    Somewhere between the end of the line and the middle of nowhere
    پست ها
    2,568

    پيش فرض

    گرافیک و رم Xbox رو نمیشه ارتقا داد.

  3. این کاربر از p3yman_xl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    حـــــرفـه ای MrGee's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    3,693

    پيش فرض

    توی کلیک نوشته بود این رو خودش هم یه گروه ایرانی بود

    حالا نمی شه یه کار ری کرد که خود xbox کمتر رم اشغال کنه تا جا برای بازی های دیگه بیشتر بشه؟

  5. #4
    حـــــرفـه ای SamGun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    تهـــــــــــــــــران
    پست ها
    3,442

    پيش فرض

    توی کلیک نوشته بود این رو خودش هم یه گروه ایرانی بود

    حالا نمی شه یه کار ری کرد که خود xbox کمتر رم اشغال کنه تا جا برای بازی های دیگه بیشتر بشه؟
    البته این چیزی رو که شما میگی از زمانی که بازی های کامپیوتری رو دور افتاد داره انجام میشه !!

    یعنی بعد از ساخت بازی و تکمیل Source های آن یک تیم 2 یا 3 نفره بروی نحوه ی Rendering بازی کد نویسی میکنند .

    یعنی اگه یک بازی برای اجرا شدن در 60 فریم نیاز به 10 GB رم داشته باشه اینها با این کار اون رو به 1 یا 2 گیگ رم میرسونند !!!

    در ایران فقط 3 نفر هستند که این کار رو انجام میدن.

    ولی اگه شما منظورت اینه که کاری کنیم تا بازی هایی که جزئیات بیشتری داره رو با سرعت بیشتری اجرا کنیم نه این امکان نداره و باید

    منتظر نسل بعد کنسول ها باشیم.

    البته شما نگران نباش !! MS و SONY بیشتر از منو شما به این فکر بودن و کنسول های خودشون رو طوری طراحی کردن که در بهترین

    شرایط فقط از 65 و 50 درصد از قدرت اونها استفاده شده .

  6. #5
    حـــــرفـه ای MrGee's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    3,693

    پيش فرض

    یعنی بعد از ساخت بازی و تکمیل Source های آن یک تیم 2 یا 3 نفره بروی نحوه ی Rendering بازی کد نویسی میکنند .

    یعنی اگه یک بازی برای اجرا شدن در 60 فریم نیاز به 10 GB رم داشته باشه اینها با این کار اون رو به 1 یا 2 گیگ رم میرسونند !!!

    در ایران فقط 3 نفر هستند که این کار رو انجام میدن.
    می شه بیشتر توضیح بدید

    ممنون

  7. #6
    حـــــرفـه ای SamGun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    تهـــــــــــــــــران
    پست ها
    3,442

    پيش فرض

    می شه بیشتر توضیح بدید

    ممنون
    ببین عزیز زمانی که یک بازی ساخته میشه یک تعریف به صورت Default برای اجرا شدن داره که البته این تعریف با هر موتور فرق داره.

    یعنی مثلا بازیه ساخته شده با موتور Unreal پردازشی متفاوت با موتور CryEngine 3 داره.

    این افراد با بهینه کردن روش های Rendering و یا نحوه ی عملکرد Loading این کارو انجام میدن.

    مثلا هر بازی برای خودش یک نوع Loading داره. یکی 100% بازی رو LOAD میکنه و بعد شما بدون وقفه در بازی میتونید اون مرحله رو رد کنید.

    که این روش دیگه تغریبا امکان پذیر نیست چون بازی ها بسیار سنگین شدن.

    نوع دیگر Loading این هست که مقدار 20% از بازی LOAD میشه و بقیه به صورت تیکه تیکه در بازی انجام میشه که نمونه ی قدیمیه اون

    بازیه ی Half Life 2 و Doom 3 بودن.

    نوع دیگر Loading این است بازی به صورت محدود اجرا میشه.

    یعنی چی !!؟؟

    یعنی اینکه بازی ابتدا 20% LOAD میشه و ادامه ی Loading به صورت یکدست با حرکت کارکتر انجام میشه.

    مثل بازیه ی GTA 3:San andreas یا بازیه ACE Combat.

    حالا این افراد با نوشتن یکسری دستورات که حتما در خارج هم دوره دیده هستن , میان میزان Rendering و Loading رو تنظیم

    و حالت اون رو مشخص میکنند.

    امیدوارم متوجه شده باشین

    موفق باشی
    Last edited by SamGun; 29-10-2009 at 10:28.

  8. 3 کاربر از SamGun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #7
    حـــــرفـه ای MrGee's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    3,693

    پيش فرض

    ببین عزیز زمانی که یک بازی ساخته میشه یک تعریف به صورت Default برای اجرا شدن داره که البته این تعریف با هر موتور فرق داره.

    یعنی مثلا بازیه ساخته شده با موتور Unreal پردازشی متفاوت با موتور CarzyEngine 3 داره.

    این افراد با بهینه کردن روش های Rendering و یا نحوه ی عملکرد Loading این کارو انجام میدن.

    مثلا هر بازی برای خودش یک نوع Loading داره. یکی 100% بازی رو LOAD میکنه و بعد شما بدون وقفه در بازی میتونید اون مرحله رو رد کنید.

    که این روش دیگه تغریبا امکان پذیر نیست چون بازی ها بسیار سنگین شدن.

    نوع دیگر Loading این هست که مقدار 20% از بازی LOAD میشه و بقیه به صورت تیکه تیکه در بازی انجام میشه که نمونه ی قدیمیه اون

    بازیه ی Half Life 2 و Doom 3 بودن.

    نوع دیگر Loading این است بازی به صورت محدود اجرا میشه.

    یعنی چی !!؟؟

    یعنی اینکه بازی ابتدا 20% LOAD میشه و ادامه ی Loading به صورت یکدست با حرکت کارکتر انجام میشه.

    مثل بازیه ی GTA 3:San andreas یا بازیه ACE Combat.

    حالا این افراد با نوشتن یکسری دستورات که حتما در خارج هم دوره دیده هستن , میان میزان Rendering و Loading رو تنظیم

    و حالت اون رو مشخص میکنند.

    امیدوارم متوجه شده باشین

    موفق باشی

    ممنون

    چون که ما به بازی GTA 3:San andreas مود ریختیم و هجم فایل اصلی بازی
    زیاد شده و بازی هنگ می کنه حالا می خوام کاری کنم تا بازی هنگ نکنه و
    بدون مشکل ایجاد بشه

    ممنون (شما اولین کسی هستید که تو انجمن کونسول به سوالات من پاسخ می دید.)

  10. این کاربر از MrGee بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #8
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    2,419

    پيش فرض

    البته این چیزی رو که شما میگی از زمانی که بازی های کامپیوتری رو دور افتاد داره انجام میشه !!

    یعنی بعد از ساخت بازی و تکمیل Source های آن یک تیم 2 یا 3 نفره بروی نحوه ی Rendering بازی کد نویسی میکنند .

    یعنی اگه یک بازی برای اجرا شدن در 60 فریم نیاز به 10 GB رم داشته باشه اینها با این کار اون رو به 1 یا 2 گیگ رم میرسونند !!!

    در ایران فقط 3 نفر هستند که این کار رو انجام میدن.

    ولی اگه شما منظورت اینه که کاری کنیم تا بازی هایی که جزئیات بیشتری داره رو با سرعت بیشتری اجرا کنیم نه این امکان نداره و باید

    منتظر نسل بعد کنسول ها باشیم.

    البته شما نگران نباش !! MS و SONY بیشتر از منو شما به این فکر بودن و کنسول های خودشون رو طوری طراحی کردن که در بهترین

    شرایط فقط از 65 و 50 درصد از قدرت اونها استفاده شده .
    اینجوریم نیست کنسول های نسل فعلی الان دیگه اونقدرم قوی نیستن، مخصوصاً Xbox360. الان در خیلی از بازیها از همه توان کنسول استفاده میشه (البته این جمله همه توان کنسول اصلاً باید معنی بشه که اصلی یعنی چی!) بازم مخصوصاً در Xbox360 که معماری ساده تر تری داره و راحت تر براش بازی ساخت از توان کاملش استفاده بشه.
    Last edited by milky way; 18-10-2009 at 16:47.

  12. 2 کاربر از milky way بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #9
    حـــــرفـه ای SamGun's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    تهـــــــــــــــــران
    پست ها
    3,442

    پيش فرض

    اینجوریم نیست کنسول های نسل فعلی الان دیگه اونقدرم قوی نیستن، مخصوصاً Xbox360. الان در خیلی از بازیها از همه توان کنسول استفاده میشه (البته این جمله همه توان کنسول اصلاً باید معنی بشه که اصلی یعنی چی!) بازم مخصوصاً در Xbox360 که معماری ساده تر تری داره و راحت تر براش بازی ساخت از توان کاملش استفاده بشه.
    آقا حرف شما متین ولی ما که از روی سر خوشی چیزی نمیگیم که !!!

    اینو Developer هایی که توسط تست های سخت افزاری Xbox و مقدار محاسبات بدست اومده بر حسب زمان بدست آوردن میگن.

    پدرام جان اسم کسی رو که بازی GeOW 2 رو روی Xbox360 تست کرده گفته بود قبلا ذکر کرده بود ولی من یادم نیست , ایشون

    اعلام کردن که در حال حاضر بازی GeOW 2 فقط از 65% قدرت این کنسول استفاده کرده .

    شرکت Ubi اعلام کرده Splinter Cell:Conviction توانایی استفاده از 100% قدرت رو داره !!!

    به نظر شما استفاده از کلمه ی 100% برای Ubi چه سودی داره !!!؟؟؟

    اگه اینکه شما میگی همین الان هم بازی هایی هستن که از 100 % کنسول دارن استفاده میکنند پس در هر صورت Ubi با این حرف خودش رو سبک کرده !!!
    Last edited by SamGun; 20-10-2009 at 15:32.

  14. این کاربر از SamGun بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    حـــــرفـه ای MrGee's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    3,693

    پيش فرض

    کسی ندونست؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •