تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: در مورد گارانتی قطعات فروشگاه های اینترنتی

  1. #1
    آخر فروم باز starpars's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    C:\Program Files
    پست ها
    1,465

    پيش فرض در مورد گارانتی قطعات فروشگاه های اینترنتی

    دوستان سوال من اینکه اگه مثلا من از یه شهری یه ماردبورد رو از تهران سفارش داده باشم بعد الان مادربورد مشکل داره کارت گارانتیش هم همراش باشه چطوری باید برای گارانتی بفرستم ؟ باید قطعه رو پست کنم به آدرسشون ؟ هزینه حمل رفت و برگشت با کیه؟
    راستی گارنتی شاب چجوریه خوبه؟

  2. #2
    داره خودمونی میشه hesam_x3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    تهران . نیاوران
    پست ها
    62

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز .
    بله باید پست کنی بره . هزینه آن هم با خودته .
    گارانتی آنچنان معروفی نیست ولی خوب ساپرت میکنه . وقتی فرستادی تماس بگیر تا بهت سریال رهگیری رو بدن که وقتی تماس میگیری بتونی تلفنی پیگیری کنی . در ضمن با جعبه نفرس بره . چون اونا شما رو از طریق سریال میشناسن .
    باید بگی از کجا هستی بهتر کمکت کنم . چون پس از تحویل قطعه اونا یه فیش میدن که باید هنگام تحویل بهشون بدی . با پیک بفرستی بهتره

  3. #3
    آخر فروم باز starpars's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    C:\Program Files
    پست ها
    1,465

    پيش فرض

    ببین من بندرعباسم از لیون یه مادربورد گرفتم الان اصلا بوت نمیشه با قطعات دیگه هم تست کردم مشخص شد مشکل از مادربورده همونطور که گفتم گارانتی شرکت شاب هست . خودم هنوز به دلیل تعطیلات با لیون تماس نگرفتم . خوب الان روند کار چجوری میشه؟ من باید اینو برای لیون بفرستم یا شرکت شاب ؟
    مگه روند کار فروشگاههای توی شهر اینجوری نیست که مادربوردی رو که اصلا بوت نمیشه (یعنی من هیچ استفاده ای ازش نکردم) رو باید از من پس بگیرن و یه مادربورد سالم به من تحویل بدن و کار من دیگه باهاشون تموم میشه و اونا دیگه خودشون مادربورد خراب رو میفرستن واسه شرکت شاب درسته؟
    خوب لیون هم باید همین کارو بکنه یعنی مادربورد رو از من تحویل بگیره و سریع یه برد سالم برام بفرسته من به لیون پول یه مادربورد نو رو دادم انتظار ندارم مادربوردو از من بگیره بعد بفرسته گارانتی تا تعمیر بشه و بعد از دو هفته مادربورد تعمیری برام بفرسته همون طور که گفتم من هیچ استفاده ای از این قطعه نکردم .
    به فروشگاههای شهر هم سر زدم یکی گفت ما نمایندگی شاب داریم میخوای همراه قطعات دیگه واست میفرستیم گارنتی دیگه شانس باخودته یا تعویض میکنن یا نه.
    دوستان من چیکار کنم؟

  4. #4
    آخر فروم باز shahramcat's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    3,604

    پيش فرض

    گارانتی شاب گارانتی خوبی هست ...

    وقتی از فروشگاه خرید میکنی دیگه موقع مشکل دار شدن قطعه ربطی به اون فروشگاه نداره شما با گارانتی اون مستقیما طرف هستی .

    شما برو تو سایت شاب و ببین نمایندگی داره تو شهرتون یا نه .... اگر نداشت تماس بگیر هماهنگ کن باهاشون و بعد اقدام کن برای ارسال قطعه .

  5. #5
    آخر فروم باز starpars's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    C:\Program Files
    پست ها
    1,465

    پيش فرض

    گارانتی شاب گارانتی خوبی هست ...

    وقتی از فروشگاه خرید میکنی دیگه موقع مشکل دار شدن قطعه ربطی به اون فروشگاه نداره شما با گارانتی اون مستقیما طرف هستی .

    شما برو تو سایت شاب و ببین نمایندگی داره تو شهرتون یا نه .... اگر نداشت تماس بگیر هماهنگ کن باهاشون و بعد اقدام کن برای ارسال قطعه .
    اگه من قطعه رو استفاده کرده بودم و بعد خراب شده بود یه چیزی ولی اینجوری که نمیشه فروشگاه قطعه خراب به مشتری بده و پولشو بگیره حالا مشتری بره دنبال تعمیر یا احیانا تعویض قطعه کلی هم پول بابت هزینه ارسال و دریافت خرج کنه . طرف من فروشگاه هست و وظیفشه که قطعه سالم تحویل مشتری بده .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •