سلام.دوستان اگه امکانش هست علت و راه حل این مشکل رو بگید.موقع کانکت شدن این پیغام رو میده.
ممنون.
![]()
سلام.دوستان اگه امکانش هست علت و راه حل این مشکل رو بگید.موقع کانکت شدن این پیغام رو میده.
ممنون.
![]()
دوست عزیز در هنگام وصل شدن به اینترنت بعد از ثابت شدن چراغ کمی صبر کن بعد استارت اکانت رو بزن.
678 . پاسخي وجود ندارد .
سلام دوست من.مشکل از اینجا نبود.همچنان منتظر راهنمایی هستم.
ممنون.
مشكل از مركز تلفن هست
يه پشتيباني شركت مربوطه زنگ بزنيد
من هم همین رو دارم . زنگ زدم شرکت گفتند از تنظیمات مودمه
من ه سوال داشتم آیا وقتی با یو اس پی وصل میشی . بعد میری تو صفحه ی خود مود بعد باید کانکشن جدا بسازی یا نه؟اعصابم خورد شده . یکی کمک کنه
مدوم را يكبار ببير خود شركت تا هم برات تنظيم كنه و هم ياد بگيري
این هم تنظیمات مودم البته باز این اعداد رو از پشتیبانی بپرس
1- VPI را در مودمتان به صفر و VCI را به 35 تغییر دهید
2- نحوه وصل شدن به اینترنت را از حالت pppoe به bridge تغییر دهید ( bridge دارای دو حالت می باشد VCC و LLC که شما می بایستی حالت LLC را انتخاب نمائید
بازم نشد.شرکت گفت بزارم روی 0 و 38
ببینم من این کارا رو که می کم درسته یا نه؟
اول اینکه مودم رو با یو اس پی که وصل می کنم .همو لوکال ایریا کانکشن میاد کنار ساعت.بعد داخل پروپرتایزش همه چی رو بهش می دم.بعد میرم تو صفحه مودم با استفاده از ون یه ادد می کنم . با همون over ethernrt بعد که سیو کردم یه 2 دقیقه صبر میدم . بعد یه کانکشن برود باند می سازم یوزر وپس بهش می دم . کانکت که می زنم همون ارور 678 رو میده.جان بچتون کمک کنید.وگرنه مجبورم زنگ بزنم بیان رستش کنن که فکر کنم باز تا شنبه صبر کنم.
مشکلی که با ارور (error 678) بیان شد و در مرحله کانکت با استفاده از پروتکل ذکر شده(PPPoE) به وجود
میاید اگر لینک خط (status)ثابت بود ایراد صددرصد مربوط به مسیر قبل از مودم است و نودونه در صد به علت
اشکال در ارتباط مرکز مخابراتی با سرویس دهنده(ISP)است چون احتمالا برخی لینکها در مرکز مربوطه رندوم
(random) میشود و یا دلایلی شبیه این, من خودم همین اتفاق افتاد و قبل از تماس با پشتیبانی تمام اتصالات
و تنظیمات را به مدت یک ساعت آزمایش کردم و پس از اطمینان زنگ زدم و آنها اشکال از سوی سرویس دهنده
را رد کردند که بعد از سه ساعت توضیح دادن ثابت کردم مشکل به ارتباطات سیستمهای آنها و مرکز مخابراتی
مربوط است و آنها بعد از تماس تعدادی کاربر دیگر از همان مرکز به فکر چاره اندیشی افتادند و پنج ساعت بعد
کم کم مشکل حل شد ولی در هر صورت هنگام بروز نقص همه شرکتهای سرویس دهنده ابتدا مشکل را به
کاربر و سپس به مخابرات ربط میدهند و خود شانه خالی میکنند, در حالیکه مشکلات کاربر کمتر از پانزده درصد
و مشکل مخابرات هم حدود پنجاه درصد است و آنها مشکلات خود را گردن نمیگیرند, انگاری یکی از شرکتهای
معتبر آمریکایی هستند نه عزیز من اینجا ایران عقب مانده فرهنگی خودمان است که 1400 سال است در جا
میزند .
در مورد کاربری که تنظیمات را پرسیده بود و کاربر دیگر که با مودم مشکل داشت عرض کنم مودم را با فشردن
دکمه ریست(RESET) به مدت حداقل 5 ثانیه در حالت روشن بودن یا از طریق صفحه کانفیگ(config)و منوی
مدیریت و تنظیمات(Management->Settings->Restore Default) به حالت تنضیمات پیشفرض برگردانید
و سپس از قسمت تنظیمات سریع(Quick Setup) پیشروی کنید و فقط تیک قسمت DSL Auto-connect
را برداشته و مقدار مناسب که در اکثر سرویس دهنده ها همان (VPI=0 , VCI=35) است یا اعدادی که
سرویس دهنده(ISP) به شما اعلام میکند وارد کنید و در صفحات بعد اگر حالت Bridging را انتخاب میکنید همه
صفحات را تایید کنید و پایان دهید و اگر حالت (PPP over Ethernet (PPPoE را انتخاب نمودید فقط تیکهای
Keep Alive و Enable NAT را بزنید و تمام, ظمنا در حالت PPPoE میتوانید نام و رمز کاربری را در مودم وارد
کنید و یا در کانکشنی(Connection) که در سیستم عامل استفاده خواهید کرد.
باز اگر مشکل داشتید پیغام خصوصی بگذارید تا در چت (chat) مشکل را حل کنم
Last edited by kavehtala; 05-12-2007 at 15:19.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)