تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 105 123451151101 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 1042

نام تاپيک: Dead Space

  1. #1
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض Dead Space

    DEAD SPACE




    سازنده: EA
    ناشر: EA
    ژانر: Genre Survival-Horror
    تعداد بازیکن: 1نفر
    درجه بندی سنی: 18+
    سایت بازی:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    تاریخ عرضه: October 20, 2008
    پلتفرم: PC,PS3,X360
    خب راستش اطلاعات زیادی پیدا نکردم که بزارم
    شما نقش یک مهندس به نام Isaac رو دارین که به سفینه برای تعمیرات میره و ناگهان میفهمه که سفینه رو موجودات فضایی گرفته و بقیه کشته شدن و شما برای نجات پیدا کردن باید این موجودات رو کشته و کلی هم معما حل کنید....

    تریلری که از بازی دیدم نشون میداد که شما با یک موجود خفن دارید مبارزه میکنید که همین یه دونه شما رو بیچاره میکنه! دستهای این موجود یه جور سپر هستن که نمیزارن تیر های شما بهش برخورد کنه و شما برای کشتنش باید به نقطه ضعفش (پشتش) شلیک کنین به خاطر همین بازیکن با آهسته کردن جونور خودشو به پشتش میرسونه و میکشتش ....هوش مصنوعی به نظر خیلی بالا میاد وخیلی خوب کار شده همینطور فیزیک و گرافیک بازی هم عالیه

    اطلاعات بیشتر:

    داستان بازی درآینده رخ میده که جهان دچار کمبود منابع میشه به همین خاطر سفینه های غول آسایی رو با معدن کاران زیادی به دور دست ترین نقاط می فرستند تا اونها از منابع دیگر سیارات ذخیره و به زمین ببرن اسم سفینه ای که بازی درآن رخ میده ایشیمورا (ishimura) هست در سیاره aegis 7 شی ای ناشناخته با حکاکی های مرموز پیدا میشه و به سفینه منتقل میشه و همین شی باعث ظهور بیگانه ها به سفینه میشه و........

    **************
    بیگانه ها از بدن انسان ها استفاده میکنن و اونا رو به خودشون پیوند میزنن ! و بیگانه ای که میبینیم نصفش انسانه !

    **************
    سازنده ها تونستن HUD رو به طور کامل در لباس آیزاک پیاده کنن ! یعنی تعداد تیر ها و جون و... همه در لباس آیزاک پیاده شده که خیلی جالب و نو آورانه هست
    *************
    سازنده ها سعی کردن گزینه pause رو از بازی حذف کنن تا وقتی یه صحنه وحشتناک دیدین و داشتین سکته میزدین بازی رو متوقف نکنین! و این به واقعی شدن بازی خیلی کمک میکنه البته هنوز حذف یا وجود داشتنش در بازی پایانی قطعی نیست
    *************
    منوی بازی هم در لباس آیزاک وجود داره که شما نمیتونین بازی رو متوقف کنین...


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    Dead Space Dead Space Dead Space Dead Space Dead Space Dead Space

    نقد زیر توسط sasanjfr عزیز نوشته شده:

    در فضا کسی فریاد شما را نمی شنود
    -----------------------------------------



    داستان گیرا،محیط هولناک،صداگزاری بی نظیر و گیم پلی روان،Dead Space را به یکی از بهترین های ژانر Horror Action Adventure تبدیل کرده است.

    دیروز پس از دو هفته،بازی را بر روی درجه ی سختی hard،ظرف مدت 16 ساعت به پایان رساندم و واقعاٌ تحت تأثیر قرار گرفتم.نقد زیر حاصل تجربه ی شیرین من در ایشیموراست که این تجربه را به همه ی دوستان توصیه می کنم.

    مقدمه
    وقتی اولین نمایش های Dead Space منتشر شد شاید کسی فکر نمی کرد که حاصل کار این قدر خوب از آب دربیاید.نمایش های ابتدایی بازی این تفکر را در بین اغلب منتقدان و بازیبازها به وجود آورد که Dead Space یک اثر کلیشه ای محض خواهد بود که احتمالاٌ از نظر داستانی چیزی برای گفتن ندارد و چیزی نیست جزء تقلیدی از بازی های موفق ژانر Horror Action Adventure که خشونت شدید را برای جلب توجه چاشنی خود کرده است.اما رفته رفته نمایش های بازی جالب تر شدند تا آنجا که Dead Space در E3 2008 از نگاه منتقدان بهترین نمایش را در بین بازی های Action Adventure داشت و حتی توانست از Resident Evil 5 هم پیشی بگیرد.نتیجه ی کار هم به هیچ وجه نا امید کننده نبود و بازی توانست انتظارات را برآورده کند و بدون تردید یکی از شانس های اصلی کسب عنوان بهترین Action Adventure سال خواهد بود.

    داستان
    بر خلاف آنچه که خیلی ها می پنداشتند Dead Space در زمینه ی داستان بسیار موفق عمل کرد.داستان تکان دهنده و هولناک بازی شاید چندان نوآورانه نباشد و تقلیدهایی هم از بعضی از بازی ها از جمله بایوشاک در آن صورت گرفته باشد اما تمامی اصول حرفه ای داستان پردازی از روایت گرفته تا پیچ و خم های داستانی را به خوبی رعایت کرده و اوج و فرود مناسبی دارد.بخش اعظم داستان بازی توسط log های ویدئویی،صوتی و نوشتاری روایت می شود که در صورت عدم توجه به آنها بخش عظیمی از داستان گیرا و پرکشش بازی را از قلم خواهید انداخت(درست مثل بایوشاک).


    پیغام ویدئویی

    داستان بازی شروع جالبی دارد.در پی فرستاده شدن یک پیغام هشدار از USG Ishimura،آیزاک مهندس متخصص سفینه های فضایی به همراه 4 نفر دیگر که در بین آنها دو شخصیت کلیدی بازی یعنی Kendra Daniels و Zach Hammond حضور دارند به وسیله ی سفینه ی USG Kellion به محل اعزام می شوند.در پاسخ پیام سفینه صداهای عجیبی به گوش می رسد و هنگامیکه USG Kellion نزدیکتر می شود تکان های شدیدی سفینه را به لرزه در می آورد.USG Kellion با زحمت بر روی Ishimura فرود آمده و پس از فرود آمدن آیزاک به همراه سایر اعضای تیم وارد Ishimura شده تا از قضیه سر در بیاورند.هنگامی که آیزاک سیستم security را فعال می کند از پشت شیشه مشاهده می کند که موجوداتی جهش یافته(که Necromorph نامیده می شوند) به گروه حمله کرده و سپس او نیز مورد حمله قرار می گیرد.آیزاک که دست خالیست تنها راه فرار را پیش رو دارد و به وسیله ی یک آسانسور از آن محل می گریزد و بازی آغاز می شود.


    در اوایل بازی گروه شما مورد حمله قرار می گیرد

    این شروع داستانی یعنی رفتن به محلی مشخص و مواجهه با گروهی جهش یافته آن چنان جدید نیست.در بسیاری از بازی های این ژانر(از جمله رزیدنت اویل 4 که در ابتدای آن لئون کندی به کلبه ای رفته و در آنجا با زامبی ای تبر به دست مواجه می شود) داستان به همین ترتیب آغاز می شود.اما نکته ی مثبت داستان Dead Space این است که داستان را به خوبی ادامه می دهد به نحوی که هرگز برای شما کسل کننده نخواهد بود.

    محیط و گرافیک
    محیط بازی دقیقاٌ همان چیزیست که از یک Horror Action Adventure انتظار می رود.شما قرار نیست در Ishimura آرامش داشته باشید و سازندگان به خوبی این مسئله را رعایت کرده اند.باید تمامی حواستان به محیط اطراف باشد.هر لحظه باید انتظار این را داشته باشید که یک Necromorph از پشت به شما حمله کند.هر لحظه باید انتظار این را داشته باشید که Necromorph ای هواکشی را شکسته و به سمت شما حمله ور شود.باید گوش هایتان را تیز کنید و حواستان به هر گونه سر و صدا باشد.باید مراقب تمامی گام هایی که بر می دارید باشید.دلهره چیزیست که در محیط هولناک بازی،حتی برای چند ثانیه هم شما را رها نخواهد کرد.

    خشونت حرف اول و آخر را در Dead Space می زند.خودتان را برای دیدن بریده شدن اعضای بدن دشمنان و آیزاک آماده کنید.در این زمینه Glen Schofield از تهیه کننده های بازی قبلاٌ با تمامی بازیبازها اتمام حجت کرده بود و اعلام کرده بود که "تم اصلی Dead Space قطع کردن اندام های بدن است."


    Necromorph ای که به تازگی تکه تکه شده است.به خونی که در حال پاشیدن است دقت کنید

    سوای از خشونت صحنه های تکان دهنده و زجر آوری در بازی وجود دارد که شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد از جمله صحنه ای که در آن شخصی پای بریده شده ی خود را در دست گرفته و فریاد می کشد.


    یکی از صحنه های تکان دهنده ی بازی

    از نظر گرافیکی Dead Space موفق عمل کرده است.جزئیات محیط به خوبی کار شده است و با توجه به اینکه بازی در فضا می گذرد و نیاز به تنوع زیاد بافت ها نیست بازی از گرافیک سبکی برخوردار است که بر روی سیستم های متوسط هم با کیفیتی بالا قابل اجراست.جلوه های خونریزی و تکه تکه شدن اعضای بدن کارکترها نیز عالی از آب در امده است.انیمیش های بازی نیز عالی و روان است.افکت آتش گرفتن آیزاک هم باورپذیر است.مدل های کارکترها نیز خوب کار شده است.نکته ی خوب دیگر بصری بازی به نورپردازی عالی بازی برمی گردد که به خوبی حس دلهره را به شما منتقل می سازد.همچنین بازی از تعداد فریم پایداری برخوردار است و من به شخصه شاهد هیچگونه افت فریمی حتی در شلوغ ترین سکانس های بازی هم نبودم.باگ هایی در بازی وجود دارد.مثلاٌ در یکی از صحنه ها Necromorph ای کشته شده در چارچوب یک در گیر کرد به نحوی که با بسته شدن در دچار لرزش می شد و به هیچ وجه هم قابل جا به جا کردن نبود.به هر حال گرافیک بازی کلاٌ در سطح بالایی قرار دارد.


    انیمیشن آتش گرفتن آیزاک خوب از آب در آمده است

    گیم پلی
    در ابتدا این نکته را متذکر می شوم که تقریباٌ تمامی نکات گیم پلی به خوبی به وسیله ی tutorial های بازی آموزش داده می شوند و نکته ای ناگفته باقی نمی ماند.گیم پلی بازی هم نوآوری های جالبی دارد.یکی از اولین نوآوری ها سیستم HUD بازیست.به جای اینکه گوشه ای از صفحه ی بازی به نمایش خط سلامتی و تیرهای اسلحه ی شما اختصاص داده شود شاهد حضورخط سلامتی بر روی یونیفرم RIG آیزاک هستیم.همچنین تیرهای سلاح نیز بر روی نشانگر آن نمایش داده می شود.به این ترتیب حس حضور در فضای بازی ملموس تر خواهد بود.نمای OTS بازی نیز به نحویست که دید خیلی خوبی از محیط اطراف خود ندارید و همین سبب افزایش استرس شما شده و روی گیم پلی بازی نیز تأثیرگزار خواهد بود.


    HUD بازی.نمایش دهنده ی تیر و خط سلامتی بر روی صفحه ی بازی دیده نمی شود

    Necromorph ها هم از تنوع خوبی برخوردارند.در طول بازی با حدود 15 نوع Necromorph برخورد خواهید کرد که مبارزه با بعضی از آنها شما را به چالش خواهد کشید.هوش مصنوعی این دشمنان نیز در نوع خودشان خوب است و به آسانی فریب نمی خورند.با توجه به اینکه تعداد تیرهایی که در بازی پیدا می کنید چندان کافی نیست باید روش های دیگری را برای به دست آوردن مهمات اتخاذ کنید.یکی از راه ها این است که مقدار پولی را برای خرید مهمات کنار بگزارید اما راه بهتر تلاش برای گرفتن جایزه است.چنانچه دشمنان را از راه قطع کردن اعضای بدنشان از بین ببرید جایزه ای به شما تعلق خواهد گرفت که از مهمات گرفته تا پول نقد متغیر است.در مورد هیولاهای قوی تری چون Brute ها این جایزه گران قیمت تر هم خواهد بود.سیستم جایزه ی بازی بسیار کمک کننده است و باید سعی کنید از آن به خوبی استفاده کنید.


    باید گلوله ی فراوانی را خرج Brute کنید.خوشبختانه تعداد این Necromorph ها زیاد نیست.

    بر عکس بایوشاک که در آن با پلازمیدهای متنوعی رو به رو بودید در Dead Space تنها دو module وجود دارد: statis و kinesis.از statis برای آهسته کردن حرکت دشمنان و درهایی که سریع باز و بسته می شوند استفاده می شود و برای اجرای آن به انرژی statis نیاز دارید(نمایشگر انرژی statis بر روی RIG شما تعبیه شده است).kinesis هم برای گرفتن اشیا به سمت خود استفاده می شود و دقیقاٌ مشابه پلازمید kinesis در بایوشاک است.نکته ی خوب درباره ی Kinesis این است که بر خلاف بایوشاک،اجرای آن هزینه ای برای شما نخواهد داشت.Statis و kinesis تا آخرین لحظات بازی به کار شما خواهند آمد و به جرأت می توان گفت که جان سالم به در بردن از حملات Necromorph ها در طول بازی بدون استفاده از این دو module(خصوصاٌ statis) عملاٌ کاری غیرممکن است.


    استفاده از kinesis.با kinesis می توانید اشیا را گرفته و به سمت Necromorph ها پرتاب کنید

    سیستم نقشه ی سه بعدی بازی واقعاٌ فوق العاده از آب در آمده است و با دقت به آن هیچ مشکلی در پیدا کردن مکان های مورد نظر نخواهید داشت.همچنین بر روی نقشه،مسیر مورد نظر برای رسیدن به هدف به وسیله ی یک خط مشخص شده تا آسانتر به هدفتان برسید.این نکته را نیز نباید از یاد برد که RIG آیزاک مجهز به سیستم مکان یاب است که به وسیله ی این سیستم با فشردن یک دکمه،خطی آبی رنگ بر روی صفحه ی بازی نمایش داده می شود که با دنبال کردن آن به مکان مورد نظر خواهید رسید.

    تنوع سلاح ها هم نسبتاٌ خوب است و آپگرید های خوبی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.به نظر من بهتر است تمرکرتان را روی 3-2 سلاح متمرکز کنید و در استفاده از آنها خبره شده و آنها را آپگرید کنید.به جز سلاح ها تقریبآٌ تمامی امکانات آیزاک از میزان اکسیژن و خط سلامتی RIG گرفته تا برد kinesis قابل آپگرید کردن است.به دلیل تعداد زیاد آپگریدها و کم بودن power node ها(برای آپگرید کردن به power node نیاز دارید) عملاٌ امکان آپگرید کردن تمامی سلاح ها و تجهیزات را ندارید به همین دلیل باید power node ها را در جایی خرج کنید که احساس می کنید برای شما سودمندتر است.

    محیط های بدون جاذبه و خلأ هم از قسمت های جالب گیم پلی بازی هستند.در محیط های بدون جاذبه می توانید از روی کف به طرف سقف پرش کنید و انیمیشن این پرش ها نیز زیبا کار شده است.در خلأ هم باید مراقب تمام شدن میزان اکسیژنتان باشید و به همین دلیل همراه داشتن فلاسک های اکسیژن از واجبات است.


    آیزاک در محیطی بدون جاذبه

    در بازی دو مینی گیم هم مشاهده می شود که هرکدام شامل چند مرحله اند و با اتمام هرکدام از این مراحل جایزه ای به شما داده خواهد شد و همان طور که انتظار دارید با بالا رفتن و سخت تر شدن مراحل ارزش جوایز نیز افزایش پیدا می کند.


    یکی از دو مینی گیم بازی.چنانچه به تمامی قرمزها شلیک کرده و به هیچکدام از سفیدها شلیک نکنید جایزه می گیرید.

    اما گیم پلی بازی علیرغم تمامی ویژگی های خوبی که دارد خالی از اشکال نیست.

    یکی از مشکلات،تنوع کم مأموریت هاست.عموماٌ اغلب مأموریت های بازی به این شکل است که باید به محل خاصی بروید،دکمه ی خاصی را فشار داده یا اهرم خاصی را بکشید و به محل قبلی برگردید.

    اگرجه از نظر من کنترل آیزاک خوب است اما می توانست بهتر از این هم باشد.یکی از نکات ضعف نسخه ی PC بازی این است که قادر نیستید کلیدها را در آپشن کنترل بازی تغییر دهید و به نوعی بازی کلیدهای خود را به شما تحمیل خواهد کرد.مثلاٌ من عادت به استفاده از WASD برای 4 جهت حرکت نداشتم و در تمامی بازی ها چهار فلش کیبورد را جایگزین WASD می کردم اما درDead Space چنین قابلیتی وجود نداشت و به همین دلیل کنترل آیزاک در ابتدای بازی برایم سخت بود.

    از دیگر مشکلات گیم پلی،تعداد کم باس(غول آخر) های بازی است.تا پایان بازی فقط با 3 باس مواجه خواهید شد که مبارزه با آنها چندان دشوار نیست و تقریباٌ در هر سه حالت شبیه هم است.از این نظر Dead Space در برابر RE 4 حرفی برای گفتن ندارد.در RE 4 با 6-5 باس رو به رو بودیم که برای مبارزه با آنها به روش های متفاوتی نیاز بود اما در Dead Space اینگونه نیست و مبارزه با باس ها به خصوص دو باس آخر فاقد جذابیت لازم است.

    اشکال بعدی از نگاه من حملات melee است.حملات melee اصلاٌ تعریفی ندارد و به هیچ وجه گزینه ی قابل اتکایی نیست.اگر تیرتان تمام شود بهترین راه فرار است و نباید دل به حملات melee و دست خالی بست.با حملات melee حتی یک Necromorph را هم نمی توان به آسانی کشت و باید حتماٌ statis را چاشنی کار کرد.حال حالتی را تصور کنید که 10 عدد Necromorph از انواع مختلف روی سر شما خراب شوند و شما می خواهید از حملات melee استفاده کنید!

    متأسفانه راهی که RE 4 پیمود سرلوحه ی تیم سازنده ی Dead Space قرار گرفت.ژانر بازی اکشن ماجرایی وحشت است اما درست مثل RE 4 قسمت ماجرایی بازی به شدت تحت تأثیر اکشن آن قرار گرفته است.بازی عملاٌ یک سری معمای آسان دارد که بودن آن با نبودش تفاوت چندانی نمی کرد و اکثر این معماها نیز به نحوی با Kinesis ارتباط دارند.البته اگر بتوانیم نام آنها را معما بگزاریم.به هر حال در محیطی که باید به قطع کردن پاهای دشمنان بیاندیشید گرفتن یک فیوز به وسیله ی Kinesis و قرار دادن آن در محل مربوطه نوعی معما خواهد بود!

    شاید آخرین اشکالی که از گیم پلی بازی می گیرم کمی غیرمنصفانه به نظر برسد و توقع زیادی باشد.به نظر من چنانچه در بازی جهت حملات Necromorph ها از پیش تعیین شده نبود هیجان بازی چند برابر می شد؛چیزی شبیه به مکانیسم استفاده شده در Left 4 Dead.اگرچه این نکته سبب دشوار شدن بازی می شود اما بازی را به یک عنوان "وحشت" بیشتر نزدیک می کند.اینکه با یک بار مردن در مکان x و load کردن بازی از آخرین save،با بازگشت به محل مذکور می توانید حدس بزنید که Necromorph ها از کدام جهت به شما حمله می کنند از هیجان و استرس بازی می کاهد.

    صدا و موسیقی
    در زمینه ی موسیقی انتظار زیادی از یک اثر در ژانر وحشت نمی رود و dead space در اجرای همان ریتم معمول آثار ترسناک عملکرد مناسبی دارد.اما هنر اصلی بازی در صداگزاری بی نقص بازیست.صداگزاری کارکترها کاملاٌ سینمایی کار شده است و فوق العاده نزدیک به واقعیت است.نکته ی مثبت در مورد صداها این است که جهت قرار گرفتن شما با بلندی صدایی که به گوش می رسد ارتباط دارد.مثلاٌ در یکی از قسمت های بازی که دکتر مرسر از پشت شیشه با شما صحبت می کند چنانچه از شیشه دور شوید صدا آهسته تر و چنانچه به آن نزدیک شوید بلندتر خواهد بود.همچنین کیفیت صدا نیز در حالت های مختلف متفاوت است.کیفیت صدایی که از بلندگوها شنیده می شود با کیفیت صدایی که از پشت شیشه و یا در محیط های باز شنیده می شود یکسان نیست.صدای هیولاها و افکت های صوتی ای که در محیط شنیده می شنوند نیز فوق العاده استرس زاست و همه ی این ها سبب شده که Dead Space در این قسمت مثال زدنی باشد.


    هر چه بیشتر از شیشه فاصله می گیرید صدا مبهم تر می شود

    کلام آخر
    اگر به ژانر Horror Action Adventure علاقه مند باشید Dead Space داروییست که برای شما تجویز می شود!شاید ریتم بازی گاهی اوقات یکنواخت شود اما مطمئن باشید که این مسئله به هیچ وجه به کیفیت تجربه ی شما کوچکترین خدشه ای وارد نخواهد کرد.داستان فوق العاده،محیط دلهره آور،صداگزاری بی نظیر و مکانیسم های نوآورانه ی گیم پلی بازی به خوبی بر مشکلات اندک بازی فائق می آید و یکی از بهترین Action Adventure های سال 2008 را برای شما به ارمغان می آورد.


    امتیاز بازی

    معرفی >>>>> 9
    داستان >>>>> 9.5
    گرافیک >>>>> 9.25
    صدا و موسیقی >>>>> 10
    گیم پلی >>>>> 8.5
    جذابیت >>>>> 9

    نمره ی کل: 9.2


    --------------------
    امیدوارم این نقد مورد استفاده ی دوستان عزیز قرار بگیرد.کمی و کاستی ها را به بزرگی خودتان ببخشید

    پروفایل sasanjfr
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    Dead Space Dead Space Dead Space Dead Space Dead Space Dead Space
    Last edited by ali_ranger22; 03-09-2008 at 11:56.


  2. #2
    آخر فروم باز yasser1680's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    Torento City
    پست ها
    2,420

    پيش فرض

    محیط بازی شبیه به Prey , Doom هست.

  3. #3
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض

    تریلر های بازی:
    Animated Comic Episode 04
    (74.5 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Trailer 2
    (84.5 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    E3 2008 Trailer
    (12.2 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    E3 2008 Trailer
    Loved Ones
    (36 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Developer Diary 04
    (47.6 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Animated Comic
    Episode 03
    (126 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. 9 کاربر از ali_ranger22 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #4
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض

    سری بعد:
    Strategic Dismemberment
    (42.7 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Developer Diary 03
    (81.1 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Animated Comic
    Episode 02
    (195 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Story Trailer
    (43 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Developer Diary 02
    (34.7 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Developer Diary 01
    (84 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Animated Comic
    Episode 01
    (13.8 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Animated Comic
    Episode 00
    (28.1 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Trailer
    (16 MB)
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  6. 5 کاربر از ali_ranger22 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    حـــــرفـه ای Optimus Prime's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    Cerberus SR-2 Normandy
    پست ها
    1,998

    11 Dead Space

    سلام دوست عزیز منم می خواستم این تاپیک بزنم حالا اطلاعات خودمو اینجا می زارم :



    سازنده : EA Redwood Shores
    ناشر : Electronic Arts
    توزیع کننده : Electronic Arts
    طراحان : Glen Schofield - Bret Robbins
    ========================
    ژانر : Third-person shooter - Survival horror - Action
    درجه بندی : ESRB: M
    ========================
    پلتفرم : PlayStation 3 - Microsoft Windows - Xbox 360
    قابلیت ها : Single Player
    تاریخ انتشار : October 21 - 2008
    رسانه : Blu-ray Disc - DVD

    داستان بازی در مورد یک مهندس به نام Isaac Clarke است که برای شرکت Concordance Extraction Corporation (C.E.C) کار می کند. کار این شرکت , استفاده از سفینه های بزرگ فضایی برای استخراج معادن در سراسر کهکشان است. در یک زمانی Isaac و گروهش پیغام کمک از طرف یکی از سفینه های سیاره شکن به نام USG Ishimura دریافت می کنند. او به خیال اینکه سفینه دچار مشکل فنی شده به همراه 2 نفر دیگر وارد سفینه می شوند و در می یابند که Ishimura توسط موجودات فضایی بیگانه اشغال شده است. Isaac از گروهش جدا می شود و با نبرد با موجودات بیگانه و محیط های خطرناک سعی در نجات جان خود و حل موضوع را دارد. پس از مدتی متوجه می شویم که یک شی عتیقه و قدیمی بیگانه از یکی از سیارات مهاجر نشین کشف و به داخل سفینه آورده شده که باعث دیوانه شدن خدمه و کارکنان معدن گشته و این شی به یک فرقه به نام Unitologists هم مربوط می شود.
    Gameplay :
    بازی در یک محیط ترسناک انجام می شود : سفینه ای که توسط موجوداتی بیگانه به نام Necromorphs اشغال شده. دوربین بازی همانند Resident Evil 4 و Gears of War از روی شانه است. هیچ سیستم نشانه گیری یا نوار مشخص نمودن جان و مهمات بر روی صفحه وجود ندارد و شما حتما باید اعداد را از روی زره Isaac و اسلحه هایش بخوانید. همچنین در بعضی مواقع باید از کفش های مغناطیسی استفاده کنید و بعضی وقتها بر روی بدنه سفینه بروید که امکان پرت شدن به فضا وجود دارد. دشمنان هم با چندتا برخورد تیر نمی میرند. همانطور که در اخبار گفته شد اگر شما آنها را فقط زخمی کنید آنها اعضای جدید بدن پیدا می کنند و با تاکتیک جدیدتری با شما وارد نبرد می شوند. برای همین شما باید آنها را با دقت قطعه قطعه کنید.

    منبع : ترجمه ای خلاصه از ویکیپدیا
    Last edited by Optimus Prime; 24-08-2008 at 21:16.

  8. 15 کاربر از Optimus Prime بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    دانشگاه >> اوین<<(!)
    پست ها
    1,861

    پيش فرض

    کدوم تریلر مربوط به گیم پلی هست که من اون رو دانلود کنم ؟؟؟

  10. #7
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض

    کدوم تریلر مربوط به گیم پلی هست که من اون رو دانلود کنم ؟؟؟
    تریلر های E3 رو فک کنم دانلود کنی بهتر باشه...

  11. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Hsnti's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2005
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    313

    پيش فرض

    سلام
    من نمیدونم چرا این موجودات فضایی بدبخت رو همش به شکل زلمبی طراحی میکنن!

  12. #9
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض

    سلام
    من نمیدونم چرا این موجودات فضایی بدبخت رو همش به شکل زلمبی طراحی میکنن!
    تو این بازی که مثل زامبی نیستن ! من یه تریلری که از بازی دیدم اصلا شبیه زامبی نبود! نمیدونم شما از کجا میگی؟!

  13. #10
    آخر فروم باز joey jordison's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    1,742

    پيش فرض

    البته باید به این شکل باشن تا ظاهرشون ترس را به بازیباز انتقال بده نمیان از برو بکس فضایی خوشگل استفاده کنن تا بازیباز ببینه و روحش به پرواز در بیاد!!!
    بازی واقعا ترسناک هستش من خیلی تریلر از این بازی دیدم عالی هستش ادم وقتی که در محیط قدم میزنه مواظب هستش که چیزی به اون نزدیک نشه!!در کل روی این عنوان حساب ویژه ای بازی شده

  14. 2 کاربر از joey jordison بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •