تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: آموزش زبان اصلی 2

  1. #1
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض آموزش زبان اصلی 2

    سلام
    دوستان اینجا میخوام آموزش زبات اصلی بزارم تاپیک قبلی زیادی بزرگ بود
    اگه آموزشا تکراری بود مذیرا لطفا پاپیک رو ادیت کنن
    =============================
    Modeling of cast disc

    --------------------------------------------------------------------------------

    Tutorial Link:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  2. #2
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    3D Curtain Drape

    --------------------------------------------------------------------------------

    Modeling a 3D Curtain/Drape without using any 3D Studio Max plugins. With the simple combinations, starting with a plane and a few modifiers you can develop a whole lot of different Drapes.

    Full Tutorial:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  3. #3
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    Box modeling the basic shape of a car

    --------------------------------------------------------------------------------

    Get a nice blueprint of the car you want to make, (
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    is a good site for blueprints) or a photo straight from the side (front or back also helps).

    Full Tutorial:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  4. #4
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    Water Effects

    --------------------------------------------------------------------------------

    One of my design partners asked me how to make water turn into a logo or vise versa. Well this is one "quick simple runthrough" to do it with "basic results". The steps are as follows: Note this run through is not for absolute beginners of max. I assume you already know how to use particle systems and space warps.

    Full Tutorial:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Sample Video:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  5. #5
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    how do you make breakable objects in Max?". Well the answer is ofcourse, there are a multitude of ways to do anything in max with alittle imagination and know how. In this tutorial i'll show you an easy way of making objects breakable. I assume you know the basic fundementals of Max eg. Creating objects, particle systems, using modifiers etc. This tutorial "may not" be for beginners. But feel free to challenge that statement.

    Tutorial:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Sample Video:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    E]

  6. #6
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    Introducing reactor

    --------------------------------------------------------------------------------

    reactor is a plug-in for 3ds max that allows animators and artists to easily control and simulate complex physical scenes. reactor supports fully integrated rigid and soft body dynamics, cloth simulation, and fluid simulation. It can simulate constraints and joints for articulated bodies. It can also simulate physical behaviors such as wind and motors. You can use all of these features to create rich dynamic environments.

    Full Tutorial:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  7. #7
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    Making Convincing Reflective Shaders in 3DS Max 7.5 and up

    --------------------------------------------------------------------------------

    Making Convincing Reflective Shaders in 3DS Max 7.5 and up using the Mental Ray Render

    How to make a convincing reflective shader using max 7.5 and up. The reason you need 7.5 and up is because we are using mental ray's “max bounce” option that is only available in 7.5 and higher versions. This tutorial should be easy to follow even if you are a noob, so lets get started.

    Tutorial link:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  8. #8
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    Building reconstruction in 3ds max

    --------------------------------------------------------------------------------

    Integration of virtual model into real photo is common task for 3d artist. The following house reconstruction tutorial solves such a task. The goal is to visualise final look of the house under construction.

    The classical creation of 3D model and visualisation would be ineffective.

    Full tutorial:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  9. #9
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    Brief tutorial for lighting an interior scene to be rendered with VRay 1.09n Advanced. It is not intended as a comprehensive tutorial on modeling, texturing or lighting of an architectural scene. The aim is to outline one particular workflow for setting up lighting with VRay, and should be viewed only as a guide for approaching similar interior scenes.


    Link:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  10. #10
    پروفشنال The_matrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    بام نفتی ایران
    پست ها
    507

    پيش فرض

    This tutorial is a continuation of the previous Study Hall Interior, and uses the recently released VRay 1.0902q Advanced. It is not intended as a comprehensive tutorial on modeling, texturing or lighting of an architectural scene. The aim is to extend the Additive Lighting Strategy outlined in the previous tutorial to tackle an exterior shot of the same scene. In the process, we will also examine some other features of V-Ray that allow greater control and adjustment of individual objects or materials.

    Link:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •