تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: کپکام: زاویه‌های دید دوگانه Resident Evil Requiem «مانند توسعه دو بازی مجزا» است...

  1. #1
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,800

    پيش فرض کپکام: زاویه‌های دید دوگانه Resident Evil Requiem «مانند توسعه دو بازی مجزا» است...

    Resident Evil Requiem مسیرهای متفاوتی را نسبت به عناوین قبلی این سری در پیش گرفته است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این بازی، قابلیت انتخاب زاویه دید اول شخص و سوم شخص در طول تجربه است.
    بازسازی‌های تولید شده از این سری توسط کپکام به طور سنتی از زاویه دید سوم شخص استفاده کرده‌اند. در عین حال، عناوین اصلی این مجموعه یعنی Resident Evil 7: biohazard و Resident Evil Village اول شخص بودند. البته، بازی RE:Village یک حالت سوم شخص در بسته الحاقی Winters’ Expansion دریافت کرد، اما تهیه‌کننده، ماساتو کوموزاوا (Masato Kumazawa)، در مصاحبه با PlayStation Blog توضیح داد که این حالت، یک نمونه اولیه برای Requiem نبوده است.
    حالت سوم شخص که به Resident Evil Village اضافه شد، صرفاً در پاسخ به درخواست طرفداران ساخته شده بود و هدف از آن، ارائه یک نمونه اولیه نبود. تحلیل ما از روندهای اخیر گیم‌پلی در این مجموعه نشان داد که بسیاری از بازیکنان تمایل دارند منحصراً به تجربه عناوین اول شخص یا سوم شخص بپردازند.
    با در نظر گرفتن این موضوع، ما هر دو زاویه دید را در Resident Evil Requiem گنجانده‌ایم، با این هدف که تمام طرفداران Resident Evil بتوانند از جدیدترین نسخه لذت ببرند.
    بر اساس شایعات، تیم توسعه ظاهراً در مراحل اولیه تولید تصمیم به ارائه هر دو زاویه دید گرفته بود. البته، این کار صرفاً تغییر فاصله دوربین نیست. Kumazawa توضیح می‌دهد که گنجاندن هر دو زاویه دید، شبیه به «توسعه موازی دو بازی مجزا» است.
    در بازی‌های مدرن سه‌بعدی، شاید برخی فکر کنند که تغییر زاویه دید کار ساده‌ای است. با این حال، در ژانر ترس و بقا، جایی که تنظیمات دقیقی برای القای حس ترس به بازیکن انجام می‌شود، تفاوت‌های چشمگیری بین زاویه دید اول شخص و سوم شخص وجود دارد. این تفاوت‌ها نه تنها بر مدل‌های شخصیت و انیمیشن‌ها، بلکه بر تعادل دقیق بازی، رابط کاربری (UI)، طراحی صدا و موارد دیگر نیز تأثیر می‌گذارند. این کار در واقع مانند توسعه موازی دو بازی مجزا است.
    شما می‌توانید با مراجعه به [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ، بخشی از گیم‌پلی نمایش داده شده از بازی Resident Evil Requiem و نحوه عملکرد هر دو زاویه دید را تماشا کنید.
    Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.



    گیمفا

  2. #2
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    دو تصویر هنری جدید از بازی Resident Evil Requiem منتشر شد...


    دو تصویر مفهومی جدید از بازی Resident Evil Requiem منتشر شده که محیط‌های شهری بارانی و طراحی شخصیت اصلی بازی، یعنی گریس اشکرافت، را به تصویر می‌کشند.
    طی رویداد Capcom Spotlight شاهد دو تصویر هنری جدید از بازی Resident Evil Requiem بودیم. این تصاویر که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شده‌اند، نمایانگر محیط‌های شهری تاریک و بارانی هستند که به نظر می‌رسد بخشی از داستان این بازی باشد. در یکی از این تصاویر، شخصیت اصلی با ظاهری آشنا در حال قدم زدن در خیابانی بارانی دیده می‌شود. تصویر دوم، طراحی مفهومی گریس را با جزئیات ساده اما چالش‌برانگیز در مدل‌سازی سه‌بعدی نشان می‌دهد.
    در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.


    گیمفا

  3. #3
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    بازی Resident Evil 9 در ابتدا قرار بود چندنفره و تماماً آنلاین باشد...


    بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت Capcom در جریان رویداد Spotlight، به نظر می‌رسد این شرکت مسیر توسعه نسخه نهم از مجموعه محبوب Resident Evil را در طول پروژه به کلی تغییر داده است. این بازی که هم اکنون Resident Evil Requiem نام دارد و تمرکز زیادی روی عناصر ترس و بقا از خود نشان می‌دهد، در ابتدا به عنوان یک تجربه چندنفره آنلاین و جهان-باز در دست ساخت بوده است.
    تصاویر نشان داده شده در جریان رویداد Spotlight، نشان می‌دهد که روند ساخت بازی Resident Evil 9 در مراحل اولیه، مسیری کاملاً متفاوت را دنبال می‌کرده است. طبق گفته‌ کارگردان این عنوان، کپکام در ابتدا قصد داشت با فاصله گرفتن از فرمول سنتی ارائه داستانی غنی در عین فراهم کردن ترس و المان‌های بقا، یک بازی بزرگ چندنفره و جهان-باز را منتشر کند. این تصمیم در حالی گرفته شده بود که جامعه بازیکنان و منتقدان همواره از دور شدن این سری از ریشه‌های ترسناک خود ابراز نگرانی کرده بودند.
    با این حال، به نظر می‌رسد بازخوردهای جامعه طرفداران و موفقیت تجاری بلندمدت عناوینی مانند Resident Evil 7 که به ژانر وحشت وفادار بودند، کپکام را به بازنگری در استراتژی خود واداشته است. در ادامه، تصاویری از نسخه اولیه بازی Resident Evil 9 را مشاهده می‌کنید:




    در نتیجه این تغییر مسیر، پروژه اولیه کنار گذاشته شد و تیم توسعه‌دهنده به نقطه آغاز بازگشت تا یک تجربه خالص و دلهره‌آور را خلق کند. پیش‌ از این نیز برخی منابع داخلی مانند Dusk Golem، تایید کرده بودند که چندین نسخه از RE9 در طول فرایند تولید توسعه یافته بود اما هر بار، برای دنبال کردن هدفی دیگر این نسخه اولیه کنار گذاشته می‌شد. نمونه‌ای از این موضوع در صحبت‌های اخیر کارگردان بازی نیز مطرح شده است، [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.


    گیمفا

  4. #4
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    قرار بود لیان شخصیت اصلی Resident Evil Requiem باشد اما نظر کارگردان تغییر کرد + اطلاعات بیشتر...


    در رویداد Capcom Spotlight، کارگردان Resident Evil Requiem پیرامون ایده و شخصیت اصلی این عنوان صحبت کرد. وی متذکر شد در ابتدا قرار بوده لیان اسکات کندی شخصیت اصلی Requiem باشد، اما سازندگان پی بردند که نمی‌توان یک بازی ترسناک پیرامون او خلق کرد و تصمیم گرفتند به سمت کاراکتری بروند که برای بازیکنان ملموس‌تر باشد.
    کارگردان بازی، کوجی ناکانیشی، در مورد ایده اصلی Requiem گفت:
    ایده اصلی ما برای این بازی «ترس اعتیادآور» است. چیز جالبی در مورد حس کاتارسیس پس از پیروز شدن بر ترس وجود دارد. این نوعی اعتیاد به وجود می‌آورد که در پی آن دوست دارید بارها ترس را تجربه و فتح کنید. این تمرکز شدید اگرچه ترسناک است، اما باعث می‌شود تجربه بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد.
    ناکانیشی در مورد شخصیت اصلی بازی، گریس اَشکرافت، گفت:
    ما می‌خواستیم پلیرها در نقش شخصیتی قرار بگیرند که به خودشان شباهت داشته باشد. او در طول بازی یاد می‌گیرد که چطور بر ترس خود غلبه کند. اما در عین حال، او یک مامور FBI است که می‌تواند با اسلحه کار کند.
    ما همیشه می‌خواستیم لیان شخصیت اصلی بازی باشد، اما ساخت یک بازی ترسناک پیرامون او بسیار سخت است. او با چیزهای کوچک مثل افتادن یک سطل روی زمین نمی‌ترسد و هیچکس هم نمی‌خواهد ببیند که لیان به راحتی می‌ترسد. بنابراین، باید بگویم او چندان مناسب عناوین ترسناک نیست.
    Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.



    گیمفا

  5. #5
    كاربر فعال انجمن نرم افزار shabnam1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2011
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی Resident Evil Requiem منتشر شد...


    در جریان رویداد Capcom Spotlight، ویدیوی کوتاهی از گیم‌پلی بازی Resident Evil Requiem منتشر شد که محیط‌های تاریک و ترسناک و حالت اول شخص و سوم شخص را به تصویر می‌کشد.
    در ادامه ویدیوی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:
    Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.


    گیمفا

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •