من خودم قطعه کامپیوتر زیاد خریدم ولی خوشبختانه جز یک مورد به خدمات گارانتی نیاز نداشتم ، بهتر اینه که موقع خرید تحقیق بشه که بعدا احتمال درگیری با خدمات گارانتی کمتر بشه
با این حال قطعه کامپیوتر ممکنه یک دقیقه کارکنه یا بیست سال ! حتی قطعه آکبند هم ممکنه خراب باشه ، پس بهتره یه گارانتی داشته باشه که شاید بعدا بشه جبران خسارت کرد
بعضی گارانتی ها موقع خدمت رسانی که میشه باید کفش آهنی پا کنید و با شکایت و شکایت بازی کار رو پیش ببرید ، اگر قطعه ارزش بالایی نداشته باشه کلا بیخیال میشید
من یه لپ تاپ خریدم با گارانتی سریر ، میخواستم هارد یک ترابایت را بردارم به جاش M2 بزارم و یه رم 16 گیگ هم اضافه کنم ، با گارانتی تماس گرفتم گفت برای تعویض هر قظعه 300 میگیره ( یک سال و نیم قبل ) !
بیخیال گارانتی 2 ساله شدم ، خودم لپ تاپ را باز کردم و قطعات را از دیجی کالا خریدم و نصب کردم ، این گارانتی به چه درد میخوره ؟
حالا شما ببین هر چی لپ تاپ هست همین شرکت های دوزاری که خدمات نمیدن گارانتی میکنن ! مشتری چاره ای نداره با یه گارانتی الکی لپ تاپ بخره
به نظرم موقع خرید لپ تاپ باید خوش شانس باشید جنس خراب نگیرید ، خصوصا در زمان خرید آنلاین ، چون نمیشه به گارانتی هاشون امیدوار بود
در مورد هارد ، دیجی کالا را نگاه کنید انواع هاردهای ریفر با حجم های مختلف فروخته میشه با گارانتی های الکی ، مشتری هم میخره به خاطر قیمت پائینترش یا از سر ناچاری
الان شما بخوای یه هارد 2 ترا یا 4 ترا بخری ، گارانتی آواژنگ و سازگار خیلی سخت پیدا میکنی و قیمتشون هم خیلی خیلی بیشتر از گارانتی های متفرقه هست ، مشتری چاره ای نداره یه هارد ریفر بخره ( که خیلی هاشون 24 ساعته برای دوربین مدار بسته استفاده شدن و طرف اومده کارکرد و خطاهای هارد را 0 کرده )
ما تو همه چیز عقب افتادیم ، قوم حاکم بر ما جز عقب ماندگی ما هدف دیگری نداشتند
کاربر شبنم جز کاربرای قدیمی و بسیار فعال اینجاست ، به خاطر وجود همین کاربرهاست که یه فروم میتونه زنده بمونه ، سرنوشت پرشین تولز را ببینید
نظرات ممکنه متفاوت باشه به خاطر تجربیات متفاوت ، با هم مهربون باشیم :»