سلام
من چندتا ترینر ساختم که در آینده توی این تاپیک می زارم
توجه کنید که با دلفی ساخته شده است
Printable View
سلام
من چندتا ترینر ساختم که در آینده توی این تاپیک می زارم
توجه کنید که با دلفی ساخته شده است
سلام
اولین ترینر!
اولین ترینر رو بهتون معرفی می کنم!
برای بازی گلد ماینر جو ساخته شده
توجه کنید که وقتی می خواستید از بازی خارج بشید
اول از ترینر خارج شوید و بعد به راحتی از بازی خارج شید
این هم برای این است که بازی برای خارج شدن جون شما
رو به صفر می رسونه اما ترینر جلوی این کارو می گیره
و برای همین هم نمیشه از بازی خارج شد پس اول از ترینر خارج شید
این هم لینک ترینر : [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
موفق باشید
سلام دوست عزیز
میشه شیوه وارد شدن به نرم افزارها بازیها یا همین کاری که کردی بگی
...dta pro بهش میگن کرک اما در مورد بازی ها گیم هکینگ هست
سلام
حالا به جاي اين بحثا ميشه بگين ترينر چطور بود؟
يا در چه حدي بود؟
ترینرت خوب بود اما میتونستی یه شورت کات برای بستن بازی تعریف کنی!
سلام دوست عزیز سلجر
و ممنون از این اقای پیسی...
میشه شیوه وارد شدن به نرم افزارها بازیها یا همین کاری که کردی بگی
سلام
باشه حتمآ!
آموزشش رو نوشتم! كامله
فقط پي دي اف بشه و آپلود!
به زودي مي زارمش
...dta pro
اموزش ساخت ترینرو میخوای یعنی؟؟
پس چی شد این آموزش ساخت تراینر با دلفی ؟
در صورت امکان سورس برنامه رو ضمیمه کنید .
با تشکر ، یا حق ...
من از این کد استفاده میکنم ببین بدردت میخوره ؟ اینکد برای بازی کربنه
اگه میخوای که آدرس فریز شه باید بزاریش رو تایمر
کد:if (GetAsyncKeyState(VK_F1) > 0 and (GetAsyncKeyState(VK_CONTROL) > 0 then
begin
PokeAddress := $55C7E9;
PokeValue := 5,000,000;
NumberOfBytes := 4;
Fentr := FindWindow(nil,'NFSC');
PrcID := GetWindowThreadProcessId(Fentr,@ProID);
Opnpr := OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS,False,ProID);
GetMem(Buf,1);
Buf^ := Chr(PokeValue);
WriteProcessMemory(Opnpr, ptr(PokeAddress),Buf,NumberOfBytes,Wrtpr);
FreeMem(Buf);
closehandle(Opnpr);
البته منم چند تا تراینر ساختم که اگه از این تاپیک استقبال بشه سورسشونو میزارم
البته من یک سوال هم داشتم این که من میخوام مثلا مقدار پول رو تو یک بازی با استفاده از اسکرول بار کنترل کنم
نميدونم بايد چيکار کنم البته بايد مقدار اسکرول بار به هگزا دسيمال تبديل بشه که تو اين مشکل دارم
خوب هر عدد با تابع IntToHex به هگزا تبدیل می شه مشکل کجاست ؟؟؟
سورس یک ترینر رو هم ضمیمه کن !
راستی چطور آدرس مورد نظر برای تغییر مقادیر حافظه رو پیدا می کنید ؟؟
یا حق ...
با برنامه های مثل Tsearch یا ArtMoney میتونی آدرسشو پیدا کنی
فقط یک تایمر بزار تو برنامتکد:unit Unit1;
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, StdCtrls, ExtCtrls;
type
TForm1 = class(TForm)
Timer1: TTimer;
procedure FormCreate(Sender: TObject);
procedure Timer1Timer(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1 : TForm1;
Fentr : integer;
PrcID : integer;
ProID : integer;
Opnpr : integer;
Wrtpr : cardinal;
Buf : pchar;
NumberOfBytes : byte;
PokeValue : dword;
PokeAddress : dword;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Timer1.Interval := 1;
Timer1.Enabled := True;
end;
procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
begin
if (GetAsyncKeyState(VK_F1) > 0 and (GetAsyncKeyState(VK_CONTROL) > 0 then
begin
PokeAddress := $55C7E9;
PokeValue := $FF;
NumberOfBytes := 4;
Fentr := FindWindow(nil,'NFSC');
PrcID := GetWindowThreadProcessId(Fentr,@ProID);
Opnpr := OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS,False,ProID);
GetMem(Buf,1);
Buf^ := Chr(PokeValue);
WriteProcessMemory(Opnpr, ptr(PokeAddress),Buf,NumberOfBytes,Wrtpr);
FreeMem(Buf);
closehandle(Opnpr);
end;
PokeAddress آدرسیه که میخوای روش کار کنی
PokeValue مقداریه که میخوای در آدرس قرار بدی
NumberOfBytes تعداد بایت ها
NFSC هم Process بازیه که برای کربن اینه و باید تعقیر بدیکد:Fentr := FindWindow(nil,'NFSC');