با udk هیچ وقت نمیتونی یه بازی ساز مستقل باشی ... به اندازه ی کافی بزرگ هست.
میشه مستقل هم بود ولی کار زیاد داره ولی خوبیش اینه که اگه تو گروه هم باشی تکلیفت معلوم هست و مثل یونیتی هی از برنامه نویسی نمی پری تو مدل سازی گرافیک آخرش هم هیچ
یونیتی پیشرفت خیلی فجیعی کرده تا الان و مطمئن باش به همین شکل باقی نمیمونه.
داداش خیالت جمع موتور رندر یونیتی یه موتور دو بعدیه پیشترفته هست و برای اینکه کلاس کاریش مشخصه حالا حالا تو فول سه بعدی نمیره
بازی max رو که توی e3 نمایش دادن با یونیتی ساختن !!
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هیچ وقت بازی های یونیتی به پای یودکا نمیرسن
یونیتی همین الانشم میتونه رندر نزدیک به یو دی کی بده منتهی به سواد بالایی نیاز داره ! چون باید شیدر نویسی یاد بگیری.
سمپل های سایت خود یونیتی رو ببینی قدرت رندر یونیتی دستت میاد.
نه اصلا اینجوری نیست
داداش یودکا ادیتور کاملی برای ماتریال سازی داره
شیلدر نویسی تو یونیتی آخرین قدرتش اینه که یه ماتریال آینه ای میسازه که از رو یه انعکاس مسخره شی رو می خواد قشنگتر کنه
دقیقا بر عکس ... یو دی کی فقط وقت اضافی میخواد تا یاد بگیری ...
برادر من برای هر هنری باید وقت گذاشت
بحثی مث شیدر نویسی توی یو در کی زیاد کاربرد نداره چون همه چیش آماده س.
آماده نیست شما از ادیتور ماتریال استفاده می کنی چون یونیتی نداره
ساخت بازی اول شخص با یو دی کی کاری نداره !
راحت هست و نشان از قدرت اونه
طراحی هوش مصنوعی و خیلی چیزای دیگه آماده س و کار آسونیه.
آ
ماده هست و میشه هم ساخت با کمترین باگ یعنی مثل یونیتی نیست که سطح برخورد بعضی وقتها تشخیص داده نمیشه و کاراکتر سوم شخصش میره تو باقالیها
این یونیتیه که مجبورت میکنه سطح سوادتو ارتقا بدی.
البته هر موتوری ارزش خودش رو داره ولی یونیتی برای بازی سازی حرفه ای هیچی نداره
حالا ایشالا با برنامه نویسی کاملا مبهم unreal script رو به رو شدی به حرفام میرسی.
فعلا برنامه نویسی انجام نمیدم
ولی برام جالبه که چقد نظرت عوض شده :n02:
بیشتر بخاطر گرافیک
به هر حال انتخاب با خودته منم اگه چیزی میگم به خاطر تجربه مه ...
چون خیلی سر انتخاب بین این دو انجین درگیر بودم.
به هر حال برات آرزوی موفقیت میکنم.