-
Dark Souls 2
سازنده: From software
ناشر: Namco bandai
سبک: action role playing
مد: single player -online multiplayer
پلتفرم: pc-xbox 360-ps3 (احتمالا کنسولهای نسل بعد)
تاریخ انتشار: TBA 2013(احتمالا 2014)
وب سایت رسمی:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ما موجوداتي كنجكاویم و دايما در حال توضيح مجهولات و افزایش آگاهيمان از راههاي مختلف و رمزگشايي و حل رازهاي سياره خودمان و محيط پيرامونمان هستيم.ما زندگي مي كنيم تا ياد بگيريم و همين يادگيري عامل اميد و نشاط زندگي ماست
همين ابهامات كنجكاو برانگيز و تشنگي براي دانستن نكته ايست كه موفقيت نگاه استوديوي from software در بازيهايي همچون demon souls و dark souls را نمایان مي کند.هر دو اين بازيها تكيه كمي به بخش آموزشي دارند و در عوض دايما به دلايل و تاثيرات برگرفته از جريانات بازي مي پردازند.در اين بازيها نيازي به حرف و چانه زني نيست هر چه هست تنها ماجراجويي سخت و نفس گير به عهده بازيباز است.
اگر شما چيزي را در بازي امتحان كنيد و در آن موفق نشويد بار بعد آن اشتباه را تكرار نخواهيد كرد و اگر كاري را انجام دهيد و از آن نتيجه بگيريد دفعات بعد به كرات آن كار را انجام خواهيد داد و اين همان روندي است كه از طريق آن بازي شما را غرق در ماجراجويي و آزمون و خطاي بسيار مي كند.....و اين همان پايه ترين فرم این بازیها است و همين دليل شاخص بودن و به قولي masterclassبودن عناوين from softwareاست.....
حال بعد از عرضه دو بازي از سخت ترين بازيهاي تاريخ چه ميتوان گفت ؟ نامكو جوابي براي شما دارد : منتظر يك شماره ديگر باشيد. Dark souls 2 در حال توسعه از طرف سازنده اصلي خودش يعني from software هست كه توسط جسيكا آلبا بازيگر مشهور هاليوودي در مراسم VGA awards امسال طي تريلري تاريك و شوم معرفي شد.
اين شماره با داستاني جديد و دنيايي جديد به كارگرداني Tomohiro Shibuya و Yui Tanimura در حال توسعه است و قرار است به بازيبازها تجربه كاملتر و جامعتري نسبت به شماره قبل بدهد.كارگردان شماره ١ يعني Miyazaki در اين شماره تنها به عنوان ناظر بر روي پروژه كار خواهد كرد و به خاطر تجربه بدي كه تيم سازنده در عرضه پچ ها براي دارك سولز داشتند براي سر وقت آماده شدن بازي به تيم سازنده كمك خواهد كرد.
كارگردانان جديد shibuya و tanimura از اعضاي from software هستند كه قبلا another century episodes را كارگرداني كرده اند.تصميم تغيير كارگردان بازي يك تصميم از طرف كمپاني بوده كه هم توسط from software و هم bandai براي تازه نگهداشتن روند بازي گرفته شده است
البته همين فقدان حضور مستقيم Miyazaki بسياري از بازيباها را نسبت به آينده بازي و تغييرات ساختاري آن نگران كرده است . ولي خود Miyazaki اعلام كرده كه جاي نگراني نيست:"من نمي خوام پتانسيل دنياي dark souls را به خاطر حضور و كارگرداني دايمي خودم محدود كنم من به تجارب جديدي نياز دارم .من به خاطر حضور نداشتن در پروسه ساخت dark souls 2 ناراحت هستم چون پنج سال از عمرم را صرف ساخت و توسعه demon soluls و dark souls كرده ام و عاشق اين دو عنوان هستم اما شايد حالا زمان مناسبي براي ايده ها و الهامات جديد است و من با آن كنار آمده ام“
او در ادامه می گوید:"هم تيم سازنده و هم طرفداران و هم رسانه ها و منتقدان مي دانند كه هسته اصلي بازي dark souls چيست و مطمينا اين هسته اصلي هرگز تغيير نخواهد كرد من به عرضه شماره هاي بعدي اين بازي فكر نمي كنم چون اين هدف ما نيست هدف اصلي ما اين است که طرفداران چه مي خواهند و مطمينا بازي هم در قالب همين هدف به پيش خواهد رفت.”
ناشر بازي يعني namco bandai مي خواهد با اعمال تغييراتي شماره جديد بازي موفقیت تجاری بیشتری نسبت به نسخه اول داشته باشد ولي اين كار بدون استقبال شماره جديد توسط طرفداران قديمي حاصل نخواهد شد و در نتيجه تغييرات صورت گرفته در بازي براي طرفداران سينه چاك بازي نگران كننده نخواهد بود
shibuya توضيح مي دهد كه چه تغييراتي را مي تواند در بازي اعمال كند تا بازي براي مخاطبان جديد نيز خوش آيند باشد بدون آنكه مخاطبان اصلي خود را از بازی براند : "موضوع اصلي دست يافتني تر كردن و قابل هضم تر كردن بازي براي كساني كه بازي را شروع مي كنند.بر خلاف نسخه قبل كه در ابتداي بازي بازيباز بازي را شروع مي كرد و فورا به داخل دنياي بازي پرت مي شد در اين نسخه سعي بر آن است يك معرفي خوب درباره اينكه بازي در چه موردي است و چگونه بايد بازي شده و ادامه يابد اضافه خواهد شد."
"دست يافتني تر ساختن و روايتي معلوم و مستقيم تر ساختن از بازي چيزي است كه من به دنبال انجام آن هستم ....من همان مفهوم و هسته بازي dark souls را ادامه خواهم داد اما عناصر داستاني بسياري بود كه در شماره قبل برخي از بازيبازها شايد نتوانستند آن را كشف كنند و من اميدوارم اين گونه عناصر داستاني را واضح تر و مستقيم تر بيان كنم .هم چنين قسمتهايي مثل سيستم Covenant را واضح تر و قابل دسترس تر نسبت به قبل ارايه خواهد شد و محيطهاي طراحی شده برای بازی نسبت به بازیهای قبلی جدید خواهند بود"
يكي از موارد ديگري نيز كه shibuya ميخواهد در اين شماره ارتقا بدهد مبارزات بازي است و این به علت تجربه اي است كه او در گذشته در ساخت بازيهاي اكشن داشته
Dark souls 2 ادامه اي مستقيم بر شماره قبلي خواهد بود و دنيايي open world در حد شماره اول خواهد داشت ولي از لحاظ محتوا غني تر از شماره قبل خواهد بود نکات و راههای مخفی که در شماره های قبل نیز وجود داشته در این شماره هم به قوت خود حضور خواهند داشت .اين شماره در lordran اتفاق نخواهد افتاد و نام منطقه و جهان بازي نكته اي كليدي در مورد داستان بازي است كه بعدا توسط تيم سازنده آشكار خواهد شد.سرورهاي آنلاين و pvp بازي هم به روال demon souls و بصورت اختصاصي به بازي اضافه خواهند شد و از رويه مشكل ساز dark souls1 پرهيز خواهد شد .
به گفته كساني كه از طرف مجله edge حدود 10 دقيقه از گيم پلي بازي را تجربه كرده اند بازي يك پيشرفت عظيم رو به جلو از لحاظ گرافيكي بوده.به طوري كه گرافيك بازي به مانند watch dogs و starwars 1313 در حد نسل بعد کار شده.براي مثال نورپردازي ديناميك و انيميشن هاي روان و زرهي كه تحت تاثير حركت كاراكتر خم شده و چپ و راست مي شود بیش از پيش به زيبايي كرافيك بازي مي افزايد.
توسعه بازي از سپتامبر سال گذشته به موازات كار بر روي patch ها و DLC هاي بازي dark souls 1 شروع شده و تيم سازنده بازي به طور قابل توجهي بزرگتر از شماره اول است.حدود 25 درصد بازي ساخته شده و احتمال دارد كه بازي در سال 2013 عرضه نشود.
ویدیوی معرفی بازی:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
concept art های بازی:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
-
تاپیک بازی محبوب ما رو میزنی !!!؟ ( خوب کاری می کنی دستت درد نکنه :n06:)
اگر تغییر کارگردانی کار رو خراب نکنه، یکی از بهترین بازیهای سال 2013 (شایدم بهترین بازی) رو شاهد خواهیم بود.
این عکسی هست از موجوداتی که توی بازی می بینید
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
1 - کاراکتر اصلی بازی .
2 - یه اسلحه که خیلی اطلاعاتی ازش نیست .
3 - یکی از مکان های نو و خلاقانه بازی.
4 - یکی از دشمنان داس به دست .
5 - گفتن یه کاراکتره که زیر زمین زندگی می کنه.
6 - یه عنکبوت که خودشو پشت آدمها می چسبونه و حرکاتشونو کنترل می کنه.
7 - فعلا گفتن محرمانه ست.
8 - این موجود یک کاراکتر کنترل کننده اخلاق توی بازیه، این بازی احتمالا سیستم جدیدی برای کنترل خوب بودن یا بد بودن کاراکتر داره .
منبع عکس و توضیحات هم که مجله Edge هست .
-
شماره اول اونقدر عالي بود كه تقريبا ميشه يكي از بهترين rpg چند سال اخير دونستش:
اتمسفري فوق العاده سنگين به همراه npc هايي افسرده كه پيدا كردن يه آيتم جديد توش غنيمت
كاركتر ساكت (كه مثل هاف لايف به درستي و براي افزايش مرموزيت بازي ساكت بود و البته undead)
تكرار چند باره بازي از bonefire ها براي درك بيشتر زجر كشيدن يه كاراكتر undead
سختي كه كاملا منطقي و حساب شده بود و اتفاقا وجود سختي باعث ترسناك تر شدن بازي و افزايش غم و اندوه روي شما ميشد
و باسهايي كه كاملا معنا دار سخت بودن و لذت بخش
اميدوارم با تغيير كارگردان جديد رويه بازي و نكات بالايي ثابت بمونه تا بازم بتونيم ادامه يكي از بهترين rpg ها و البته معدود بازيهاي با اتمسفر سنگين رو تجربه كنيم
+
تنها اشكال بازي هم افت فريم و بعضي اشكالاي گرافيكي و البته بد قلقي هايي تو كمبات بود كه اميدوارم تو اين شماره رفع بشن(همونطور هم كه تو پست اول نوشتم shibuya دركشون كرده و درصدد رفعشونه)
.
-
همونطور كه مي دونيد شعار شماره اول اين بازي prepare to die بود و براي اين شماره هم سازنده هاي بازي طي نظرسنجي از طرفداران شعار go beyond death رو اعلام كردن
يعني نام شماره دوم بازي خواهد بود Dark souls 2 : Go beyond death
.
-
به نظر نمیاد کار مراحل تولید بازی امسال به پایان برسه و اگه به این شکل باشه، حتما برای کنسول های نسل بعد عرضه میشه و از اونجا که رسما برای کنسول های این نسل تایید شده بوده
وضعیت عجیبی براش به وجود میاد (تصور کنید سال 2014 ، عنوانی با همچین پتانسیلی از نظر گرافیک برای کنسول های نسل فعلی!)
از نظر سیاست انتشار اخبار هم واقعا در راستای مشی محو و رمز آلود Dark Souls هست!
+
ابهت هیرو رو با Dovahkiin مقایسه کنید، رجوع شود به مقایسه ی LotR با tCHoN : دی
-
بالاخره سکوت خبری شکسته شد!
شات های جدید:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
+
مهم تر از اون: امشب یا بهتره بگیم بامداد فردا یک دمو 12 دقیقه ای شامل گیم پلی، معرفی مکانیک های جدید، لوکیشن ها، موجودات، بخش هایی از داستان و مبارزات در راهه!
-
تصاویر جدید از بازی Dark Souls 2
-
تريلر ١٢ دقيقه اي بازي اومد...با حضور كارگردان بازي در حال توضح بازي :
SD :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
HD :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
+
گرافيك بازي واقعا براي كنسولاي اين نسل عاليه مخصوصا لباس كاراكتر و اون سكانس پل و نورپردازي عالي بازي....خدا رو شكر سيستم save بازي هم همونجور مونده و اگه مردين هر بار بايد برگردين bonefire ....طراحي هنري و اتمسفر هم عالي بود
تنها نكته قابل تامل تريلر اين بود كه نميدونم بعضي مواقع دشمنا از عمد زود ميمردن(عمدا توسط سازنده براي نمايش تريلر) يا اينكه واقعا آسون شده(البته بعضي شونام با يه ضربه مي كشتن شما رو خوشبختانه:n09:)....اميدوارم كه آسونش نكنن بازي رو كه كلا فلسفه وجودي بازي رو به هم ميريزه اينكار
بهرحال تريلر عطشمون رو شديدا براي اين بازي متفاوت و عالي بالا برد:n12:
.
-
نمایش خیلی خوبی بود، مهم ترین فاکتوری که باعث میشه DS از بقیه جدا بشه همین غیر قابل پیش بینی بودنشه و به نظرم با وجود قسمت هایی مثل اون پلی که
به قلعه ی اژدها ها منتهی میشد، یا اون موجود غول پیکری که یک تیر باعث شد تحریک بشه و در و دیوار سلولش رو خراب کنه و حمله ور بشه یا اون "Key Mouth" که
باعث تغییرات توی محیط میشه و ... میشه گفت پر از سورپرایزهای جدید هست و به نظر میاد با این تغییر کارگردانی از مسیر اصلیش زیاد فاصله نگرفته.
-
اگه مراحل مخفي بيشتر داشته باشه كه عالي ميشه (نميدونم چرا ميگن يكش سخت بود من رفتم خيلي هم اسون بود فقط نوع مبارزهش فرق ميكنه كه بايد بدوني كي ضربه بزني شبيه بازيهاي ديگه)
-
كلي خبر جديد در مورد بازي كه از neogaf ميذارم براتون :
- دمويي كه نشون داده شد روي يك pc با مشخصات مطلوب اجرا ميشده
- نسخه نهايي بازي روي كنسولها ٣٠ فريم خواهد بود
- موتور بازي براي اين شماره از نو و وجب به وجب ساخته شده
- اين شماره بر خلاف نسخه اول كه از كنسولا به pc پورت شدن از pc به كنسول پورت خواهند شد
- تيم سازنده هيچ تصميمي براي ارايه بازي رو سخت افزار نسل بعد ندارن
- شماره اول بيش از دو ميليون و سيصد هزار نسخه فروش داشته (فروش خوب) و شماره دوم بر خلاف شماره يك در ژاپن بر روي كنسول x360 هم عرضه خواهد شد
- كارگردان بازي در مصاحبه اي تاكيد كرده كه هيچ قصدي براي آسونتر ساختن بازي ندارن و بازي با همون ميزان سختي هميشگيش عرضه خواهد شد
- در عوض گفتن بازي رو روونتر و گوياتر خواهند ساخت
.
-
عالی بود، چیز هایی که خیلی به چشم میومد :
- گرافیک بازی عالی بود، اومدم بگم این گرافیک به این نسل نمی خوره، دیدم مراد توی پست بالایی نوشته که واسه همین نسله :n02:
- بازی اون فضای شماره قبلی رو حفظ کرده از این جهت بسی جای خرسندی داره
- خط جان کاراکتر شبیه به Demon's souls شده و همچنین احساس می کنم که نحوه کم شدن جون هم مثل همون بازی شده، توی Dark Souls شما با 1 یا حداکثر 2 ضربه شهید میشدی اما توی Demon's souls شما مثل اکثر بازی های دیگه کم کم از جونتون کم میشد.
- میزان سلامت سلاح ها روی تصویر زیر عکسشون مشخصه که خب خیلی ایده ی خوبی بوده.
- صحبت های روی ویدیو خیلی از خلاقیت و نوآوری صحبت می کرد، به شخصه امیدوارم واقعا اون خلاقیت و نوآوری توی بازی باشه، چون اگه قرار باشه مثل شماره قبل باشه دیگه کم کم حوصله ی آدمو سر می بره.
- ظاهرا سیستم پر شدن جون کاراکتر هم عوض شده.
در کل ویدیوی امیدوار کننده ای بود ...
-
Box art رسمي بازي هم رونمايي شد :
-
به مانند شماره قبل طرفداران بازی میتونن آیتم هایی از بازی رو طراحی کنند و اگه خوش شانس باشن تو نسخه اصلی ببیننش و ازش استفاده کنند.
در مسابقه ای که تیم سازنده بازی از 15 آپریل تا 13 می در صفحه فیس بوق بازی راه انداخته طرافداران میتونن برای کاراکتر بازی سپر طراحی کنند و اگر بتونه ز جانب مردم و البته هیبت داوری رای بیاره طرح مورد نظرشون در بازی استفاده خواهد شد.
انتظار میره بازی dark souls 2 در اوایل سال 2014 میلادی برای کنسولهای نسل فعلی و همچنین pc منتشر بشه....
منبع: VG247
.
-
فکر نکنم این بازی روی pc موفقیتی داشته باشه . یک بازی فقط کنسول پسند . حالا به چه دلیلی نمیدونم .
نسخه یک واسه pc که اومد گرافیک مضخرف و کنترل افتضاحی داشت . به طوری که خیلی ها نتونستن تحملش کنن .
خیلی همون اول از سبکش خوشم اومد . مخصوصا موقع ساخت کاراکتر و حتی سختی بازی منو جذب کرد . ولی یه کم که بازی کردم حالم از داستان بی محتوا و کنترل بدش بهم خورد . حتی با اینکه با دسته ایکس باکس بازی کردم . اصلا معلوم نبود داری چی بازی میکنی و هدفت چیه . تنها یک دموی بی ربط به کاراکتر صامت بازی گذاشته شده بود و یه مسیر که باید میرفتی . نه صحبت خاصی نه انتخاب خاصی نه موسیقی خوبی .
البته اینجور بازیها سلیقه این . یکی مثل من از اسکایریم و دراگون ایج خوشش میاد یکی از این بازی . مثلا من موسیقی بازی خیلی واسم مهمه یکی سختی بازی .
امیدوارم این بازی نسخه دوش که میاد این نقاط ضعف رو درست کنن و شاهکاری در بیاد که جلوی تمام RPG ها بایسته .
-
نقل قول:
فکر نکنم این بازی روی pc موفقیتی داشته باشه . یک بازی فقط کنسول پسند . حالا به چه دلیلی نمیدونم .
نسخه یک واسه pc که اومد گرافیک مضخرف و کنترل افتضاحی داشت . به طوری که خیلی ها نتونستن تحملش کنن .
خیلی همون اول از سبکش خوشم اومد . مخصوصا موقع ساخت کاراکتر و حتی سختی بازی منو جذب کرد . ولی یه کم که بازی کردم حالم از داستان بی محتوا و کنترل بدش بهم خورد . حتی با اینکه با دسته ایکس باکس بازی کردم . اصلا معلوم نبود داری چی بازی میکنی و هدفت چیه . تنها یک دموی بی ربط به کاراکتر صامت بازی گذاشته شده بود و یه مسیر که باید میرفتی . نه صحبت خاصی نه انتخاب خاصی نه موسیقی خوبی .
البته اینجور بازیها سلیقه این . یکی مثل من از اسکایریم و دراگون ایج خوشش میاد یکی از این بازی . مثلا من موسیقی بازی خیلی واسم مهمه یکی سختی بازی .
امیدوارم این بازی نسخه دوش که میاد این نقاط ضعف رو درست کنن و شاهکاری در بیاد که جلوی تمام RPG ها بایسته .
نسخه اول رو PC پوتش ضعیف بود به شدت که توی این نسخه دیگه چنین مشکلی نخواهد بود :n06:
-
نقل قول:
خیلی همون اول از سبکش خوشم اومد . مخصوصا موقع ساخت کاراکتر و حتی سختی بازی منو جذب کرد . ولی یه کم که بازی کردم حالم از داستان بی محتوا و کنترل بدش بهم خورد . حتی با اینکه با دسته ایکس باکس بازی کردم . اصلا معلوم نبود داری چی بازی میکنی و هدفت چیه . تنها یک دموی بی ربط به کاراکتر صامت بازی گذاشته شده بود و یه مسیر که باید میرفتی . نه صحبت خاصی نه انتخاب خاصی نه موسیقی خوبی
البته همونجوری که گفتی سلیقه برای همیچین بازی حرف اولو میزنه ولی داستان بازی و به خصوص کنترل اون از نقاط قوتش به حساب میاد منتها دلیل اصلی که خیلی ها نتونستن باهاش مثلا مثل
اسکایریم یا DA:O ارتباط برقرار کنن این گنگ بودنشه، یعنی شما برای اینکه بتونی همون موارد basic رو یاد بگیری، با کلیاتش آشنا بشی و با کنترلش کنار بیای نسبت به بازی های دیگه خیلی باید
وقت بیشتر بگذاری، حالا این درجه ی سختیش هم میشه مزید بر علت که ممکنه خیلی ها رو کم انگیزه کنه و باعث بشه هنوز با بازی آشنا نشدن، دیگه ادامه ندن...
یه مورد دیگه هم پورت نه چندان خوبش برای PC و گرافیک متوسطش بود، که خوشبختانه برای این نسخه هم از نظر گرافیک و انجین پیشرفت خوبی داشته و هم اینکه دیگه پورتی در کار نیست!
-
به هر حال نسخه قبلی گیم پلی خوبی داشت . فقط یه کم کنترلش اذیت میکرد که خدا کنه یه قسمت customize بزارن واسه کنترل بازی . از اون طرف دیگه مشکلات گرافیک پایین رو هم که نداره . فقط میمونه داستان بازی که گنگ نباشه . یه RPG هستش و داستانش . اسکایریم هم داستان خاصی از همون اول نداره . ولی همین که در طی داستان میفهمی چی به چیه خودش خیلی خوب بود (هر چند من با بیش از 500 ساعت بازی هیچ وقت تمومش نکردم) . داستان واقعا به نظرم مهمترین جزء یک بازی RPG یه . Dark souls هم به نظرم بازی ای نبود که هدفش داستان باشه . بیشتر روی گیم پلی کار شده بود .
خوبه که تو این نسخه یه بازی بی نقص رو ببینیم .
-
نقل قول:
فکر نکنم این بازی روی pc موفقیتی داشته باشه . یک بازی فقط کنسول پسند . حالا به چه دلیلی نمیدونم .نسخه یک واسه pc که اومد گرافیک مضخرف و کنترل افتضاحی داشت . به طوری که خیلی ها نتونستن تحملش کنن .خیلی همون اول از سبکش خوشم اومد . مخصوصا موقع ساخت کاراکتر و حتی سختی بازی منو جذب کرد . ولی یه کم که بازی کردم حالم از داستان بی محتوا و کنترل بدش بهم خورد . حتی با اینکه با دسته ایکس باکس بازی کردم . اصلا معلوم نبود داری چی بازی میکنی و هدفت چیه . تنها یک دموی بی ربط به کاراکتر صامت بازی گذاشته شده بود و یه مسیر که باید میرفتی . نه صحبت خاصی نه انتخاب خاصی نه موسیقی خوبی . البته اینجور بازیها سلیقه این . یکی مثل من از اسکایریم و دراگون ایج خوشش میاد یکی از این بازی . مثلا من موسیقی بازی خیلی واسم مهمه یکی سختی بازی . امیدوارم این بازی نسخه دوش که میاد این نقاط ضعف رو درست کنن و شاهکاری در بیاد که جلوی تمام RPG ها بایسته .
شستي رفت كه بازي رو.....:n02:
بازي به جز افت فريم و البته پورت نامناسب واسه pc اشكال خاصي نداشت كلا(طرفداران و منتقدان هم نظرشون همينه)
+
قرار نيس چون بازي rpg هست حتما هزاران سطر ديالوگ باشه ....حتما دهها بار انتخاب داشته باشه(گرچه چند جا به طور حياتي وجود داشت)تو يه دنياي نفرين شده با كاراكتري undead كه عملا منتظر تا بميره و npc هايي كه يكي پس از ديگري انتظار مرگو مي كشن و كلا با يه دنياي مرموز و ساكت طرفيم نبايد هم داستان كلاني روايت بشه و يه فضاي مرموز و گنگ لذت بخشتر.....نبايد هم هر لحظه موسيقي پخش بشه(فضا فضاي بدبختي و زجر و عذاب....جايي واسه موسيقي هاي پي در پي و npc هاي خوشحال نيس)
در مورد موسيقي هم بگم كه اهنگ باس اخر بازي شديدا بي نظير هست و بهترين و بجاترين موسيقي هست كه تو عمرم شنيدم :n12:ديگر اهنگاي بازي هم عالي هست و مثه خيلي از بازيهاي با جو مرموز(من جمله اواتار خودم)فقط وقتي از موسيقي استفاده شده كه نياز بوده و بقيه اوقات سكوت خودش جو سنگينتر و مرموزتر كرده
گرافيك هم بله گرافيك تكنيكيش مشكل داشت(مخصوصا پورتش)ولي گرافيك هنري فوق العاده برجسته اي داشت
+
خلاصه خواستم بگم طرفداراي بازي يه دنياي مرموز و ساكت و نفرين شده ميخوان با گرافيكي هنري.........نه دنيايي با شونصد كاراكتر كه واسشون دهها سطر ديالوگ باشه و همه داستان بين اين ديالوگا هم گفته بشه و .....
.اميدوارم اين تفاوت سليقه رو متوجه باشين و از اون به عنوان ضعف يا قدرت بازي ياد نكنيد.
.
-
نقل قول:
شستي رفت كه بازي رو.....:n02:
بازي به جز افت فريم و البته پورت نامناسب واسه pc اشكال خاصي نداشت كلا(طرفداران و منتقدان هم نظرشون همينه)
+
قرار نيس چون بازي rpg هست حتما هزاران سطر ديالوگ باشه ....حتما دهها بار انتخاب داشته باشه(گرچه چند جا به طور حياتي وجود داشت)تو يه دنياي نفرين شده با كاراكتري undead كه عملا منتظر تا بميره و npc هايي كه يكي پس از ديگري انتظار مرگو مي كشن و كلا با يه دنياي مرموز و ساكت طرفيم نبايد هم داستان كلاني روايت بشه و يه فضاي مرموز و گنگ لذت بخشتر.....نبايد هم هر لحظه موسيقي پخش بشه(فضا فضاي بدبختي و زجر و عذاب....جايي واسه موسيقي هاي پي در پي و npc هاي خوشحال نيس)
در مورد موسيقي هم بگم كه اهنگ باس اخر بازي شديدا بي نظير هست و بهترين و بجاترين موسيقي هست كه تو عمرم شنيدم :n12:ديگر اهنگاي بازي هم عالي هست و مثه خيلي از بازيهاي با جو مرموز(من جمله اواتار خودم)فقط وقتي از موسيقي استفاده شده كه نياز بوده و بقيه اوقات سكوت خودش جو سنگينتر و مرموزتر كرده
گرافيك هم بله گرافيك تكنيكيش مشكل داشت(مخصوصا پورتش)ولي گرافيك هنري فوق العاده برجسته اي داشت
+
خلاصه خواستم بگم طرفداراي بازي يه دنياي مرموز و ساكت و نفرين شده ميخوان با گرافيكي هنري.........نه دنيايي با شونصد كاراكتر كه واسشون دهها سطر ديالوگ باشه و همه داستان بين اين ديالوگا هم گفته بشه و .....
.اميدوارم اين تفاوت سليقه رو متوجه باشين و از اون به عنوان ضعف يا قدرت بازي ياد نكنيد.
.
ممنون از توضیحاتت . اما قبول کن زیادی گنگ درست کردن بازی رو . ادم از یه بازی Online RPG انتظار داستان خاصی نداره و بیشتر به خاطر گیم پلی و انلاین بودنشه که بازی میکنن . هدف تو بازی بیشتر چلنج و مبارزه است .
اما یه بازی RPG افلاین به شدت به یک داستان عالی نیاز داره که از همون اول بازیکن رو توش قرار بده . به بازیکن هدف بازی بده که بازی رو تموم کنه . من اولش که بازی رو بازی کردم اصلا حس کردم با یه Online RPG مواجهم در حد بازی Rune Escape که یک بازی تحت مرورگره و چند سال پیش بازیش میکردم . فضا همون بود و داستانی هم وجود نداشت . فقط میچرخیدی دشمن میکشتی و لول و ... . من از Dark souls چیز بیشتری ندیدم به غیر از جزییات بیشتر توی گیم پلی . نه موسیقی . نه داستان . نه گرافیک . اگه فضای بازی میخواد فضای تاریک و خفقانی داشته باشه نباید که گند بزنن تو داستان بازی .
اول بازی که شخصیت رو میساختم همینجور داشتم از این همه جزییات توی ساخت کاراکتر و attribute های مختلف و ... تعجب میکردم . توی بازی که رفتم دیگه نتونستم ادامه بدم . چون اصلا نمیدونستم باید چه کار بکنم . کی هست اصلا این یارو . چرا قیافه اش اینطوریه . اصلا یه لحظه فکر کردم مشکل از گرافیکمه که توی تاپیک بازی فهمیدم این یارو شخصیت بازی مثل اینکه undead شده . هی گفتم بزار بازی رو برم جلو شاید چیزی بفهمم از داستانش . دیدم نخیر هیچی . فقط یه نفر رو ملاقات کرد که اونم چیز خاصی نگفت . کلی دشمن تو بازی میبینی ولی هنوز نمیدونی چی به چیه . بازی های دیگه که راجع بهشون بحث میکنن کلی راجع به داستانش دیدم صحبت میکنن . اما این بازی هر وقت رفتم تو تاپیکش دیدم فقط راجع به سختی بازی و گیم پلیشه .
البته سلیقه خودم هم هست که به داستان بازی اهمیت زیادی میدم . پس شرمنده ، اگه هر انتقادی از بازی میکنم سلیقه ایه . کسی از فن ها به خودش نگیره . البته من نسخه دوم هم که بیاد مطمئنن میگیرم و اون رو هم امتحان میکنم . ببینم چجوریه اگه باز هم خوشم نیومد دیگه معلوم میشه که با سلیقه ام جور در نمیاد .
-
نقل قول:
ممنون از توضیحاتت . اما قبول کن زیادی گنگ درست کردن بازی رو . ادم از یه بازی Online RPG انتظار داستان خاصی نداره و بیشتر به خاطر گیم پلی و انلاین بودنشه که بازی میکنن . هدف تو بازی بیشتر چلنج و مبارزه است .
اما یه بازی RPG افلاین به شدت به یک داستان عالی نیاز داره که از همون اول بازیکن رو توش قرار بده . به بازیکن هدف بازی بده که بازی رو تموم کنه . من اولش که بازی رو بازی کردم اصلا حس کردم با یه Online RPG مواجهم در حد بازی Rune Escape که یک بازی تحت مرورگره و چند سال پیش بازیش میکردم . فضا همون بود و داستانی هم وجود نداشت . فقط میچرخیدی دشمن میکشتی و لول و ... . من از Dark souls چیز بیشتری ندیدم به غیر از جزییات بیشتر توی گیم پلی . نه موسیقی . نه داستان . نه گرافیک . اگه فضای بازی میخواد فضای تاریک و خفقانی داشته باشه نباید که گند بزنن تو داستان بازی .
اول بازی که شخصیت رو میساختم همینجور داشتم از این همه جزییات توی ساخت کاراکتر و attribute های مختلف و ... تعجب میکردم . توی بازی که رفتم دیگه نتونستم ادامه بدم . چون اصلا نمیدونستم باید چه کار بکنم . کی هست اصلا این یارو . چرا قیافه اش اینطوریه . اصلا یه لحظه فکر کردم مشکل از گرافیکمه که توی تاپیک بازی فهمیدم این یارو شخصیت بازی مثل اینکه undead شده . هی گفتم بزار بازی رو برم جلو شاید چیزی بفهمم از داستانش . دیدم نخیر هیچی . فقط یه نفر رو ملاقات کرد که اونم چیز خاصی نگفت . کلی دشمن تو بازی میبینی ولی هنوز نمیدونی چی به چیه . بازی های دیگه که راجع بهشون بحث میکنن کلی راجع به داستانش دیدم صحبت میکنن . اما این بازی هر وقت رفتم تو تاپیکش دیدم فقط راجع به سختی بازی و گیم پلیشه .
.
اولا در مورد داستان بايد گفت كه انچنانم گنگ نيست....همون اول بازي با توضيحي كه در خلال فيلم ميده شما ميفهمي كي هستي و هدفت چيه.....ولي بقيه بازي رو بايد از زبون npc ها بكشي بيرون كه بدوني بايد كجا بري و چيكار كني(چون خيلي جلو نرفتي نرسيدي اونجاها)
و اينم بگم گنگ بودن بازي خيلي به مرموز بودن فضا كمك مي كنه ....اينو تو بازيهاي قديمي و بالخص ژاپني داشتيم(اوانايي كه سايلنت هيل هاي قديمي و ....رو بازي كردن ميفهمن چي ميگم)اصلا تا اخر بازي نمي فهميديم كي به كيه كه اين شديدا يه حس ترس و مرموز بودن ايجاد مي كرد
دوما در مورد موسيقي بايد گفت موسيقي فقط به هنگام boss fight ها و البته وقتي تو قسمت تلاقي نقشه بازي يعني firelink shrine هستي شنيده ميشي هستي و بقيه مواقع فقط سكوت حاكم كه اين خودش دليلش واضح و يه كار كاملا سنجيدس(مثه اينكه بگي تو portal چرا موسيقي نداشت در صورتي كه بعضي جاها جايزه بهترين موسيقي سال رو هم برد:n02:)
ميمونه گيم پلي كه اونم برپايه try and error هست و همينش اونو واسه طرفدارا جالب كرده البته در اينك گيم پلي و اموزشش گنگ بود رو قبول دارم و بايد تو شماره بعدي تصحيح بشه
گرافيكم كه همون گرافيك شماره يك رو بدون افت فريم و....تحويل بدن مطمين باش اكثريت راضي ميشن(چون گرافيك هنريش خيلي خاص و برتر از بقيه هم سبكاشه) چه برسه كه اين همه پيشرفت ما تو گرافيكش ديديم
+
خلاصه من ميفهمم شما چي ميگي....چون عادت كرديم به rpg هاي بايوور و بتسدا( داستان روايي كلفت و كلي ديالو گ و كلي انتخاب و كلي مساحت...) تو اين نسل و ديدن يه rpg ژاپني و مغاير با استانداردهايي كه شركتهايي كه گفتم تو بازار فروش واسمون ايجاد كردن باعث ميشه واسمون يه جوري به نظر بيان....ولي همين تفاوت كه طرفداراي قشرهاي متفاوتو جذب بازيهاي متفاوت مي كنه
موفق باشيم:n02:
.
-
نقل قول:
به هر حال نسخه قبلی گیم پلی خوبی داشت . فقط یه کم کنترلش اذیت میکرد که خدا کنه یه قسمت customize بزارن واسه کنترل بازی . از اون طرف دیگه مشکلات گرافیک پایین رو هم که نداره . فقط میمونه داستان بازی که گنگ نباشه . یه RPG هستش و داستانش . اسکایریم هم داستان خاصی از همون اول نداره . ولی همین که در طی داستان میفهمی چی به چیه خودش خیلی خوب بود (هر چند من با بیش از 500 ساعت بازی هیچ وقت تمومش نکردم) . داستان واقعا به نظرم مهمترین جزء یک بازی RPG یه . Dark souls هم به نظرم بازی ای نبود که هدفش داستان باشه . بیشتر روی گیم پلی کار شده بود .
خوبه که تو این نسخه یه بازی بی نقص رو ببینیم .
اگه مدیر سایت بودم یه قانون میذاشتم که هر کی اسم "اسکایریم" رو توی تاپیک "دارک سولز" بیاره، در جا بن بشه :n05:
-
نقل قول:
اگه مدیر سایت بودم یه قانون میذاشتم که هر کی اسم "اسکایریم" رو توی تاپیک "دارک سولز" بیاره، در جا بن بشه :n05:
اسکایریم
اسکایریم
اسکایریم
اسکایریم
اسکایریم
اسکایریم
اسکایریم
عزیزمی تو :n11: . من که میدونم عشق دارک سولزی . یه انتقاد کوچیکی بود که تموم شد رفت . شما هم به دل نگیر دیگه عزیزم :n12:
-
مثه اينكه زمان انتشار بازي مشخص شده... روي بنرهاي تبليغاتي كه براي E3 نصب شده march 2014 كه به وقت ما تقريبا ميشه اسفند ٩٢ بازي منتشر خواهد شد :
-
زمان انتشار بازی واقعا عالیه و امیدوارم که موقع E3 هم 100 درصد تایید بشه که همون موقست
از جمله بازی هایی که خیلی منتظرم تا در E3 نمایشی ازش ببینم همین بازیه.
-
Edge تجربه جديدي از بازي داشته (به نظر همون قسمتي كه توي دموي e3 ديديم ) و دربارش نوشته كه من خلاصه وار ميگم :
نكات خوب:
- بازي سختيش حفظ شده و هنوزم خوشبختانه فقط يه درجه سختي داره
- باس دمو كه mirror knight بوده به حدي سخت بوده كه گفتن از زمان تست دمو تو نمايشگاه كسي نتونسته بكتشش:n02:
- Ai دشمنا و اكشن بازي به مراتب بهتر و روونتر شده
- تو اين شماره به جاي 2 سلاح 3 سلاح ميتونيد با خودتون حمل كنيد
- هنوز هم بايد حركات دشمنا رو زير نظر بگيريد و نقطه ضعفاشونو ياد بگيريد تا بتونيد چيره بشين بهشون
نكات بد :
- از همون ابتداي بازي wrap يا انتقال از bone fire ها به هم وجود داره و مثه شماره قبل از اواسط به بد فعال نميشه
- بعضي حرفا هم در مورد health bar اينا بود كه چون دمو بوده نتونستن بگن كه بازي نهاييم اينطوري ميشن و گفتن شايد فقط مختص نسخه دمو بوده باشه
+
در كل كه راضي بودن و گفتن كه روح dark soul اي درش جاريه
.
-
نقل قول:
اين شماره با داستاني جديد و دنيايي جديد در حال توسعه است
نقل قول:
Dark souls 2 ادامه اي مستقيم بر شماره قبلي خواهد بود
این دو جمله توی پست اول بودن بالاخره کدومش درسته ؟ یه جورایی متناقضن؟
+
نسخه قبلیشو نتونستم بازی کنم ، امیدوارم نسخه PCش مثل قبلی نباشه و بعد از سالها یک بازیه سخت را بتونم تجربه کنم.
-
-
نقل قول:
نقل قول:
اين شماره با داستاني جديد و دنيايي جديد در حال توسعه است
نقل قول:
Dark souls 2 ادامه اي مستقيم بر شماره قبلي خواهد بود
این دو جمله توی پست اول بودن بالاخره کدومش درسته ؟ یه جورایی متناقضن؟
اگه اشتباه نکنم این جمله ها بیشتر بر می گردن به نحوه نکارش رونمایی Edge از بازی، اون "داستانی جدید و دنیایی جدید" صحت داره، در عین حال شباهت های زیادی با عنوان قبلی وجود داره که باعث شده نویسنده از ترکیب "ادامه مستقیم" استفاده کنه، ولی چون کارگردان بازی تغییر کرده و تبدیل به کارگردان ها شده:n02: فکر می کنم تاکید روی "داستان و دنیای جدید" بیشتر باشه.
-
-
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
gameinformer گفتگویی با کارگردان جدید بازی اقای Yui Tanimura انجام داده که نکات زیاد خوبی برای خوندن داره
عمده صحبت های اقای Tanimura این بود که سختی بازی حفظ شده و با اضافه کردن برخی جزییات جدید به گیم پلی سختی متفاوتی رو هم ارائه خواهد کرد
از بین صحبت هاش دو نکته جالب بود که گیم اینفور پرسیده ایا تا به حال شده که در اوج ناامیدی کنترلر رو بشکونی ؟
و Tanimura جواب داده که بله شده زیاد ناامید بشم اما واقعیت اینه که تا الان هیچ کنترلی رو نشکوندم
و سوال بعدی که نظرشون نسبت به کنسول های نسل بعدی چیه و ایا بازی برای انها هم منتشر خواهد شد یا نه ؟
که جواب دادن که در حال حاضر عمده برنامه ریزی های تیم بر روی کنسول های نسل فعلی خواهد بود و ایشون بر این عقیده هستند که
کنسول های نسل فعلی دارای پتانسیل هایی هستند که میشه ازشون بهره مند شد و البته مهم تر این که می خوان بازی در اسرع وقت به دست هوادارانش برسد
-
چهار تا ويديو in game از چهار كلاس بازي پخش شده كه قشنگ هم قابليتاشون و هم بازي و گيم پليشو نشون ميده :
Warrior :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Dual swordman :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Temple knight :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Sorcerer :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
+
در مورد ويديو ها:
مبارزات و چند ضربا خيلي سريعتر شدن و اين باعث ميشه فرت و فرت ادم بكشي.....ولي سختيش حفظ شده و اگه غفلت كني با يه ضربه هم ميميري
يكي هم اينه screen tearing تصوير شديد بود .... افت فريمو تونستن درست كنن ولي بريدگي تصوير خيلي اذيت كننده بود اميدوارم بتونن اينم حلش كنن
.
-
نسخه قبلیش خوب نبود اسکایریم خیلی بهتره:n01:
-
اینا رو دیدم کمی نظرم راجع به بازی نسبت به نسخه یک عوض شد . فقط اگه کنترل بازی خوب باشه و داستان خوبی هم داشته باشه شاید برسم سمتش .
-
منظورتون ازین که بازی سخته چیه؟
سختیش با بازیای دیگه فرق داره؟
-
نقل قول:
منظورتون ازین که بازی سخته چیه؟
سختیش با بازیای دیگه فرق داره؟
این بازی کلا با همه ی بازی های دیگه فرق داره...
توی این بازی درجه ی سختی وجود نداره که انتخاب کنی، دیدی مثلا توی بازی های دیگه میزنن Easy - Normal - Hard شما بسته به تواناییهات یکی رو انتخاب می کنی ؟
این بازی اینجوری نیست.
سخت بودنش بنا بر مهارت خودت تعریف میشه، توش همه جور دشمنی هست، دشمنی که با یک ضربه میمیره و دشمنی که 1 ساعت باید باهاش مبارزه کنی تا بتونی بکشیش.
شما باید یاد بگیری که با هر کدوم چطور بجنگی و اگه بلد باشی بازی واست آسون میشه.
والبته یه سری ویژگی های دیگه هم مثل نوع سیو بازی، باز بودن محیط و ... هم هست که باعث سخت تر شدن بازی میشه.
-
نقل قول:
این بازی کلا با همه ی بازی های دیگه فرق داره...
توی این بازی درجه ی سختی وجود نداره که انتخاب کنی، دیدی مثلا توی بازی های دیگه میزنن Easy - Normal - Hard شما بسته به تواناییهات یکی رو انتخاب می کنی ؟
این بازی اینجوری نیست.
سخت بودنش بنا بر مهارت خودت تعریف میشه، توش همه جور دشمنی هست، دشمنی که با یک ضربه میمیره و دشمنی که 1 ساعت باید باهاش مبارزه کنی تا بتونی بکشیش.
شما باید یاد بگیری که با هر کدوم چطور بجنگی و اگه بلد باشی بازی واست آسون میشه.
والبته یه سری ویژگی های دیگه هم مثل نوع سیو بازی، باز بودن محیط و ... هم هست که باعث سخت تر شدن بازی میشه.
خیلی دلم میخواست هوش مصنوعی دشمنا رو به جای دمیج دشمن بازی بالا ببرن . اسکایریم هم وقتی رو مستر بازی میکنی مثل دارک سولز فقط دمیج میره بالا . یه سری مود نصب میکنی روش که علاوه بر اون هوش مصنوعی رو هم میبره بالا . البته بازم از لحاظ سختی به دارک سولز نمیرسه :n02:
روی دارک سولز مود هم نصب میشه مثل اکثر بازی های ار پی جی ؟
-
-
اخ که چقدر از غولهای اژدها بدم میاد . بدترین غولی که منو توی نسخه یک اذیت کرد کالامیت بود با اون اتیش خاصش .
به نظر میرسه توی این نسخه روی dual wield هم کار کردن چون توی نسخه قبلی به هیچ وجه این play style قابل قبول نبود . فکر کنم حرکتی اضافه شده که همزمان با دو اسلحه چپ و راست میشه زد که یه امتیازه واسه dual .
از تریلرهای قبل هم که دیده میشد مثل اینکه کلا بازی اسونتر شده . حالا دلیلش رو نمیدونم ولی دشمنهایی که دیدم در حد و اندازه های دشمن های نظیرشون توی نسخه یک نبودن . مخصوصا hollow ها .
گرافیک هم که واقعا عالی کار شده . اگه نسخه قبل امتیاز 9 بهش بدیم . این نسخه رو بهش باید 9.5 بدیم .
-
GC 2013: Forging a Hero Trailer