خب الان خوب شده اما...
1. توپولوژی مدل میبایست بهتر میشد. با همین هم میشه یه کارایی کرد همونطور که الان انجام دادی، اما باید همیشه هر مدلی رو که میزنی واسه انیمیت در نظر بگیریش و یه توپولوژی خوب واسش بزنی...
2. مدلسازی از رو کانسپت با مدلسازی از رو بلوپرینت فرق میکنه. واسه کانسپت خود مدلساز باید از آناتومی خوب سر در بیاره تا بتونه از اون یه زاویه ی خاص کل مدل رو بدون مشکل بزنه! الان این مدل از نمای بغل، ساختار جمجمش ایراد داره و باید اصلاح بشه!
این عکسها رو ببین:
کد:
http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/human_head_reference_picture_right.jpg
کد:
http://www.bakaneko.com/howto/computer/3d/head_side.jpg
البته اگه واسه رندر فقط از نمای روبرو استفاده میکنی میشه ازش گذشت.
3. بازم میشه رو سرش کار کرد و هنوز جا داره، اما فقط یه خورده گوشش رو بهتر کن! گوشش یه جاهایی صاف و کیوبیک شده و یه قسمتهایی خمیری. اینا بایستی متعادل باشن!
بازم میگم تا اینجاش خوبه اما اگه بخوای عالی بشه باید به اون موارد دقت کنی...
منتظر ادامش هستم...