تشریف بیارید در لینک امضای بنده . در تاپیک مورد نظر در خدمتتون هستیم
با تمام احترامی که برای شما قائل هستم ولی باید بگم حرفهای شما و این شرکت پشیزی ارزش نداره چون این دومین سایت مزخرفی هست که طراحی کردند در تاپیک قبلی این سرویس دهنده من در 5-6 ماه پیش که خبر شروع به کار این شرکت رو خوندم گفتم که این شرکت نمیتونه هزینه برای وب سایت خودش بپردازه پس انتظار بالایی هم ازش نمیره. تا جایی که توی وبلاگ ها مثل بلاگفا راهی برای ارتباط با مشتری در پیش گرفته پس دیگه واقعا یه کلمه بیشتر نمیشه گفت خاک بر سر این شرکت ! که هنوز فهم و درک مشتری مداری رو نمیدونه و درواقع با این کارش جز توهین به مشتری کار دیگه ای بلد نیست وگرنه بلاگفا رو چه به روابط عمومی :5::31:
گواه حرف من هم استفاده از CMS های اماده و رایگان یا به اصطلاح open source مثل e107 هستش که به وضوح در وب سایت قبلی به چشم میخورد حتی اینقدر ناشی بودند که لوگوی این CMS رو از روی favorite icon برنداشته بودند :31:
درطراحی این سایت هم از وکتورهای گل و بوته به مدد سی دی های اماده اورادی کاملا به وضوح به چشم میخوره که اصلا تناسبی با طرحهای اتباطی و صنعتی نداره این طبع سلیقه شاعرانه طراح این وب سایت رو من کاملا ستایش میکنم :31::31::31::31::31:
فقط جای قناری و بلبل در این طرح کاملا خالیه ... :31:
جالب تر اینکه از مشتریان خودش در اولین برخورد انتظار همکاری و انتقاد داره . سایت ازمایشی هم در هیچ کجای دنیا معنا نداره یک شرکت وقتی برای کار خودش ارزش قائل باشه روز افتتاح کارها رو به اتمام رسونده تحویل میده مخصوصا قسمت ارتباطات که دیگه از همه جا مهمتره :5: نه اینکه به مشتری بگه تنتقاد کن به مشتری چه مربوط مگه مشتری طراحه ؟ یا اصلا سر رشته ای داره ؟ اون بابای که اسم خودشو طراح گذاشته از این که چیزی نمیدونه به مشتری پناه اورده و خلاه اگاهی خودشو با اسم مشتری پر میکنه . وگرنه چه دلیلی داره از مشتری مایه بزاره :31::5:
حالا اگه ماژول ارتباط انلاین رو ندارند لزومی هم نداره دکمه رو بصورت نمایشی قرار بدهند این چیزی نیست جز توهین به مشتری و ویزیتور یک سایت چون مشتری توقع بازخود یا فیدبک از این دکمه داره دوست نداره که به صفحه 404 فرستاده بشه یا اینکه لینک کار نکنه .
و درنهایت بهتره که این شرکت کار رو به کاردان بسپاره و یه خورده از دندون گردی در بیاد و برای وب سایت خودش هزینه کنه.... :31:
دیگه به قول شما این وب سایت ازمایشیه ولی در اولین صفحه که تابلوی ورود به سایت محسوب میشه باید این گزینه رو ذکر کنه چیزی که ما ندیدیم انگار ما باید تونلهای تو در توی این وب سایت رو رد کنیم تا به این گزینه مورد نظر شما برسیم.:31:
پس میبینید که با این نکات حرفهای این شرکت و وعده و عیدهاش مثل شعارهای توخالی هست که همه روزه میشنویم .
در مورد رنگ بندی هم توصیه میکنم قسمت مبالغ رو ببینید و جدول قیمتها رو خودتون یه نگاه بندازید و با اینترفیس سایت مقایسه کنید ... جالبه که طرف اسم خودشو طراح سایت میدونه ولی هیچ چی از معماری رنگها حالیش نیست . :31:
در ضمن برای شما که نمیدونید برای استفاده از EDGE ایرانسل نیازی به گوشی مدل بالا نیست گوشیهای ارزون هم میتونند این سرویس رو ساپورت کنند این از کمبود اگاهی شماست !
توصیه میکنم پست اول تاپیک رو یه نگاه بندازید
بطور مثال گوشی E250 سامسونگ با کلاس 32 میتونه بالاترین پهنای باند این سرویس رو با یک چهارم قیمت وایمکس شما در اختیاز همه بزاره قیمت این گوشی دست دومش حدود 20-30 تومنه :20:
فقط کافیه در همه نقاط پوشش انتن دهی خوبی داشته باشه.
و در نهایت بهتره که شما بیشتر تحقیق کنید و بعدا صحبت کنید دوست عزیز.:20: چون اطلاعات شما در زمینه سرویس دهنده ها در حد صفر هستش ما اینجا جمع شدیم که چیزی یاد بگیریم و اگر هم چیزی بلد هستیم به دیگران یاد بدیم اگر هم کسی چیزی بلد نیست بهتره سکوت کنه و از اشاعه مطالب خلاف واقع خودداری کنه.:5: