خوب موفق شدیم: دی
برین اینجا و اون پایین رو پر کنینکد:http://www.thepetitionsite.com/1/we-need-better-supportlg
تاییدش کنین برید صفحه بعد
صفحه بعد رو هم تایید کنین
صفحه 4 رو skip کنین و تمام: دی
Printable View
خوب موفق شدیم: دی
برین اینجا و اون پایین رو پر کنینکد:http://www.thepetitionsite.com/1/we-need-better-supportlg
تاییدش کنین برید صفحه بعد
صفحه بعد رو هم تایید کنین
صفحه 4 رو skip کنین و تمام: دی
امیرجون فکر خوبیه.:46:
اما انتظار بالایی هم نداشته باش دوست خوبم چون اینجا ایرانه :31:
میگم این نامرو مستقیم میفرستید برا شرکت ال جی یا کامتل؟
نه این نامه مستقیمن با روابط عمومی ال جی میفرستیم!
قبلا یکی از دوستان برای گارانتی های بد یه نامه انفرادی فرستاده بودش دهن کامتل رو سرویس کردن
مطمئن باش اگه دوستان مشارکت کنند قیمت تمام گوشی های ال جی نصف میشه تو ایران+بعد از 3 ماه نمیان ایران(ارینا بعد از 7 ماه اومد ایران: دی)
من موافقم..........حسین و پیداش کن بیار :31:
میگم امیر فقط مواظب باش جایی تو نامش ننویسه......"خودم یه گارانتی میزنم بنام حاج حسین و پسران" :31:
: دی
منم به حسین اعتماد ندارم
باید یه نفر معتبر بیاریم نامه بنویسه: دی
کار خوبیه
وقتی تموم شده اطلاع رسانی کنید
تا ما هم امضا کنیم براتون
چی کار کنیم معرفت کشته مارو !
منم بدجور پایم
تو نامه باید در مورد خدمات بد کامتل هم صحبت بشه،واقعا افتضاح+برخورد بد کارکنان
شما نامه رو بنویسین،خداییش خودم میرم دم کامتل از اونایی که میان بیرون و معترضن امضا میگیرم
مثل این که تعداد امضا ها می تونه در حد قابل توجهی باشه!
فعلا یکی بگ چجوری نامه رو بنویسیم؟
فکر کنم باید از مدیریت بخش زبان کمک بگیریم
به به اینجا چه خبره! :دی موافقم آقا بزنید.....فقط مهم متن فارسی هستش، من که انشاء ام از اول بد بوده.....فارسیش رو بنویسید، ببینم میتونم یه کاری کنم واسه انگلیسیش....:46:
خوب اولین متن رو من می نویسم دوستان می تونین نظر بدین: دی
"با سلام(شروع رو کف کنین انگار برای یه اداره می خوام نامه بنویسم: دی)
شرکت ال جی هواره بخاطر قیمت های بسیار پایینش(یا ارزانش) مورد توجه تمام مردم جهان بوده است ولی در ایران شرکت کامتل(شایدم پارس کامتل) نمایندگی ال جی در ایران در این مسئله مشکل اساسی دارد
قیمت های گوشی های ال جی در ایران بسیار بالا تر از قیمت جهانی بوده و همچنین بعد از عرضه جهانی یک گوشی ال جی مدت بسیار زیادی طول می کشد تا به ایران برسد(میانگینی حدود 4 ماه)
در ضمن اکثر مصرف کنندگان گوشی های ال جی از کیفیت بسیار پایین گارانتی شرکت کامتل شکایت دارند
امیدواریم با اطلاع رسانی ما و پیگیری های شما این مشکل هر چه زود تر حل شود "
جمعی از دوستداران ال جی (این جمله رو فن های دیگر شرکت ها ندیده بگیرن: دی)
بدویین نظر بدین (می دونم متن افتضاح بودش: دی)
به نظر من باید یه کم رسمی تر بشه
ضمنا باید یه کمم هندونه زیر بغل باشه :دی
یعنی اینکه بگیم ما همواره دوست داریم ال جی بخریم ولی واقعا با این وضعیت گارانتی کم کم مجبور میشیم از خریدن گوشی های ال جی دست بکشیم و این شدیدا بازار ال جی در ایران رو تحت تاثیر قرار میده !
:eh: پس چرا نوشتی ؟نقل قول:
می دونم متن افتضاح بودش: دی
باید پر مغز تر باشه.......:31:
اینارا هم تو متن جا بدید :31:
دیر الجی (Dear LG) :31:
شرکت الجی همواره در این سال ها یکی از بهترین شرکت های تولید تلفن همرا در دنیا بوده و هست.و محصولات آن در بسیاری از نقاط دنیا به فروش میرسد.ولی تلفن های همراه شما در ایران با قیمت بسیار گزاف به فروش میرسد.همچین گارانتی رسمی شرکت الجی تلفن های همراه این شرکت را با فاصله زمانی بسیار زیادی بعد از ریلیز جهانی وارد میکند.و مصرف کنندگان تلفن های همراه الجی در ایران از این گارانتی اصلا خشنود نیستند.قیمت گوشی های شما در ایران 2-3 برابر بازار جهانی است.و این باعث میشود که مردم کمتر به سراغ گوشی های الجی بروند.برای مثال کوکی (:x) یکی از پرقروش ترین گوشی های تلفن همراه در ایران است.زیرا به قیمت جهانی آن نزدیک است.و با یک قیمت عالی صاحب امکانات عالی میشویم.از شما تقاضا داریم که به این امر رسیدگی فرمائید.
باسپاس
از طرف الجی بازان ایران :31:
آقا نظر من اینه که بگین ما شدیدا به ال جی علاقه داریم ولی با این وضع در کشورمون داریم رو به استفاده از محصولات سامسونگ میاریم:31: همین فردا هست میان یخی کامتل رو میگیرن:31:نقل قول:
ايول داري پسر!نقل قول:
همه اينا رو خودت نوشتي؟
مواظب خودت باش كه كامتل ترورت نكنه:31:
اين درسته:31:نقل قول:
متن مسیح رو تایید می کنم: دی
ولی یکم ویرایش می کنم: دینقل قول:
دیر الجی (Dear LG)
شرکت الجی همواره در این سال ها یکی از بهترین شرکت های تولید تلفن همرا در دنیا بوده و هست.و محصولات آن در بسیاری از نقاط دنیا به فروش میرسد.ولی تلفن های همراه شما در ایران با قیمت بسیار گزاف به فروش میرسد.همچین گارانتی رسمی شرکت الجی تلفن های همراه این شرکت را با فاصله زمانی بسیار زیادی بعد از ریلیز جهانی وارد میکند.و مصرف کنندگان تلفن های همراه الجی در ایران از این گارانتی اصلا خشنود نیستند.قیمت گوشی های شما در ایران 2-3 برابر بازار جهانی است.و این باعث میشود که مردم کمتر به سراغ گوشی های الجی بروند.برای مثال کوکی (:x) یکی از پرقروش ترین گوشی های تلفن همراه در ایران است.زیرا به قیمت جهانی آن نزدیک است.و با یک قیمت عالی صاحب امکانات عالی میشویم.از شما تقاضا داریم که به این امر رسیدگی فرمائید.
باسپاس
از طرف الجی بازان ایران
مثلا:
خوب این جمله یکم سبک هستشنقل قول:
و مصرف کنندگان تلفن های همراه الجی در ایران از این گارانتی اصلا خشنود نیستن
یعنی چی خشنود نیست؟
باید بنویسیم "مصرف کنندگان ال جی از سرعت و امکانات گارانتی کامتل اصلا راضی نیستن و به همین دلیل روی به گوشی هایی مانند نوکیا میاورند که دارای گارانتی بسیار قویی در ایران است(حالا قوی هستش گارانتی نوکیا؟: دی)
: دینقل قول:
یک قیمت عالی صاحب امکانات عالی میشویم
با یک قیمت مناسب صاحب امکانات عالی میشویم
هر چه سریع تر رسیدگی فرمائیدنقل قول:
از شما تقاضا داریم که به این امر رسیدگی فرمائید.
از طرف ال جی دوستان ایراننقل قول:
از طرف الجی بازان ایران
امیر رضا جان موتو هم همین وضعیتو داره, آقا نامه رو نوشتی یه کپی هم واسه ما بگیر ال جی رو عوض کنیم بگیم موتو:31: خبر بدین ما هم امضا کنیم
با سلام
کلا که نظر خوبی بود و با کلیت موافقم
در مورد نامه اگه میخواین پیگیری جدیتری صورت بگیره حتما اینو قید کنید که با اینکه گوشیهای ال جی در ایران طرفدار خوبی داره ولی به خاطر مشکلاتی که در بالا قید شد ( حالا در مورد تاخیر در ورود گوشیهای جدید ، تفاوت فاحش قیمتشون با بازار جهانی ، خدمات پس از فروش بسیار بد نمایندشون که همون کامتل هستش ) خرید گوشی های شما تحت تاثیر شدید این مشکلات قرار گرفته و فروش نسبت به رقبای دیگه در سطح پایینتری هستش
خلاصه جوری بگین که احساس خطر کنندچه از لحاظ کاهش فروش و چه از لحاظ مسائل دیگه
دوستان من امروز بعد از 56 روز تونستم گوشی سکرتم رو تحویل بگیرم؛ جاتون خالی دعوا کردیم در حد تیم ملی:31:
بعد یه نکته به تمامی دوستان عزیز شاکی از خدمات مزخرف پارس کامتل
امروز تونستم با پیگیری های مستمر, نمایندگی اصلی الجی توی ایران رو پیدا کنم و یک زیر آب کامل از پارس کامتل بزنم؛ دوتا نکته بهتون میگم که کاملا جدیده:
1- با صحبت هایی که با شرکت اصلی الجی (دفترخیابان ظفر به نام الجی الکترونیک که خود نماینده های کره ای شرکت الجی هم در آنجا حضور داشتند) داشتم، مسئول پاسخگوییش واقعا خیلی آدم مودبی بود و کلی معذرت خواهی کرد و گفت از کامتل خیلی ها شکایت کردند و خبر جدید اینکه گفت به دوستانی که میخواهند گوشی های الجی بخرند بگویید تا ماکزیمم دوهفته صبر کنند قراره شرکت مادایران هم گوشی های الجی را با گارانتی خود الجی ارائه کند (دقیقا اینو گفت که مثل گارانتی کامتل نیست که روی کارتهای گارانتیش میزنه گوشی الجی با گارانتی پارس کامتل؛ بلکه گوشی های ماد ایران روی کارت گارانتیش فقط نمایندگی الجی را میزند یعنی ماد ایران فقط گوشی ها رو ارائه میکنه و خدمات پس از فروشش و گارانتیش خود شرکت الجی هست...) (عملا کامتل با پیگیری شاکیان به فنا میره:31:)
(پیگیری و اطلاعات را حال کنید.....:31:)
2- من هفته ی قبل دوباره به شرکت الجی کره یک نامه ی بلند بالا نوشتم و براشون فرستادم حتی نوشتم که شرکت سام سرویس که نمایندگی سامسونگ رو داره خیلی خدمات خوبی را ارائه میده. اونها هم سریعا بهم ایمیل زدن و گوشی من بعد از چند روز تحویلم شد (البته این ماجرای ایمیل زدن من به الجی نکته ی جدید نبود ولی خالی از لطف هم نیست بدونید که این اجنبی های بلاد کفر، بیشتر از خود ایرانی ها (پارس کامتل مزخرف) بهمون احترام میذارن!!!):41:.
من توی نوشتن نامه های انگلیسی برای شرکت های خارجی استادم:21:؛ اگر میخواهید من متن انگلیسیشو می نویسم...
فقط دوستان سریعتر نظرات خودشونو بنویسن که من تغییراتو توی متن اعمال کنم.
سعی کنید تا آخر این هفته متن خودتونو توی این تاپیک بذارید...
راستی شماره تلفن الجی الکترونیک برای شکایت از خدمات بد پارس کامتل: 22254600 و 22256603
درضمن فردا هم دارم میرم سهروردی شمالی, خیابان خرمشهر، پلاک 31، طبقه سوم (اتحادیه ی صنف دستگاههای ارتباطی و مخابراتی, [PHP]www.ttu.ir[/PHP] , تلفن 88531010) برای شکایت از شرکت پارس کامتل (من باید پدر این پارس کامتلی هارو جلوی چشمشون بیارم:21:)
دوستان شما هم اگر میتونید به این مراکزی که گفتم شکایت کنید تا ببینن این کامتلی ها چکار میکنند...
حالا واقعا گارانتی هاش مشکل داره یا گوشی ها زود خراب میشه ،یعنی منم سامسونگ نخرم ازش؟؟
ببینم اتحادیه حمایت از حقوق مصرف ککنده هم هست!!! میشه یکی برا اونا فرستاد.حمایت میکنن
نقل قول:
دوست عزیز اصلا گارانتی پارس کامتل اینجوریه؛ امروز که برای تحویل گوشیم رفتم، دوتا بچه ها هم گوشیشون HTC بود و یکی سونی اریکسون، اونها هم داشتن با کامتلی ها دعوا میکردن، کلا گارانتی مزخرفیه اصلا گوشی ای با گارانتی پارس کامتل نخرید، هیچ گوشی ای....
درمورد حمایت از حقوق مصرف کننده هم بهتون بگم که همونجور که توی کامنت قبلیم نوشتم، محل موردنظرو پیدا کردمو (سهروردی شمالی, خیابان خرمشهر، پلاک 31، طبقه سوم (اتحادیه ی صنف دستگاههای ارتباطی و مخابراتی, تلفن 88531010) فردا میخوام برم شکایت کنم؛
صبر کنید من فردا برم ببینم میتونم کاری کنم یا نه....
حیف گوشی های ال جی که با این گارانتی عرضه میشن ، من میخواستم ویوتی ام رو ببرم فریم ور 10g رو نصب کنن روش که اینطور که شماها میگید بهتره بیخیال بشم !
البته بزارید ببرم اونجا اگه نه و نچ بیارن منم یه دعوای حسابی میکنم باهاشون :27:
یادمه یه زمانی بهترین گارانتی ال جی گلد ایران بود که دیگه گوشی ها رو گارانتی نمیکنه جدیدا
دوستان بهتر نیست یکم سریع تر عمل کنیم؟
3 روزه این تاپیک فقط دارین میگین که خوبه این کارو انجام بدین و از اینا
خوب یکی یه متنی چیزی بزاره بفرستیم
تازه اگه موفق شدیم می خوایم برای موتو هم بفرستیم(برای شرکت های دیگه تقاضا نکنین نمی فرستیم: دی)
راستی اگه مادیران گوشی های ال جی رو ساپورت کنه یعنی بهترین چیز ممکن
من زیاد با مادایران و lcd های ال جی سر و کار داشتم و واقعا کارشون خوب بوده
حتی برند AOC هم پوشش کامل میدن
سلام
از : دوستداران گوشیهای الجی در ایران
به: شرکت ال جی تولید کننده گوشیهای برتر در جهان
ما دوست داران گوشیهای ال جی در ایران از نمایندگی شرکت ال جی در ایرن (شرکت کامتل) اصلا راضی نیستیم
به دلایل زیر
1- گوشیهای جدید ال جی رو با 4-5 ماه تاخیر از پخش جهانیش به ایران وارد میکنند
2-گوشیهای ال جی رو با قیمتهای بسیار بالا نسبت به برند های دیگر به فروش میرسانند که این باعث استقبال کم از طرف ما میشود
3- در ارائه خدمات بعد از فروش هم فوق الاده ضعیف هستند
در نهایت هم خواهشمندیم که به این مورد هر چه سریعتر رسیدگی کنید تا شرکت ال جی (به خاطر ضعف شرکت کامتل نمایندگی شرکت در ایران ) جای خود را به دیگر برندهای تولید کننده گوشی در ایران ندهد
چه طور بود :31::31:
ای بابا
یکی نیست بیاد یه حرکتی بره؟
راسته که میگن:
از ماست که بر ماست
امیر رضا این نامه رو ببین, بقیه ی دوستان هم نظر بدن (ببخشید پستم فارسی نیست :31: ) :
To whom it Concern,
We the people of Iran have a problem getting your LG devices and Service for them.
1-LG Phones come into IRAN way after their release, KAMTEL is the company that brings them into Iran.
2-They charge way to much for your Mobile Phones, so we are forced to buy other company mobile devices, But the people of Iran like the style and the name brand of LG..
3-Kamtel is supporting your devices, but they are very bad at servicing any thing. There Hardware and software support is very weak.
So we( the people of Iran) would like for you to consider, opening a branch to sell and service your Mobile Product here in Iran.
Thank You
نامه تقریبا بر طبق این چیزیه که این دوستمون اون بالا گفتن. فقط اگه نامه رو گذاشتیم باید به بچه ها ی فروم های دیگه هم بگیم.یه توضیح اینکه این نامه هم توسط یه شخص native نوشته شده (مدیر سایت mmus و بنابراین فکر میکنم باتوجه به اینکه تخصص خودش در زمینه موبایل هست مشکلی نداشته باشه)
بزرگترین ضربه ای که ال جی در ایران خورده از همین مشکل نمایندگی هاش هست.چند سال پیش به همین بهانه تغییر نمایندگی دادن ولی انگار همون آش هستو همون کاسه!
حوب مسئله اینه که زیاد نامه متنش مهم نیست و فقط مهم اینه که از این افتضاحات کامتل ال جی خبر دار بشه
یکی از بچه ها این فرم رو پر کنه:کد:http://www.thepetitionsite.com/create-online-petition
و لینک رو بده!: دینقل قول:
To whom it Concern,
We the people of Iran have a problem getting your LG devices and Service for them.
1-LG Phones come into IRAN way after their release, KAMTEL is the company that brings them into Iran.
2-They charge way to much for your Mobile Phones, so we are forced to buy other company mobile devices, But the people of Iran like the style and the name brand of LG..
3-Kamtel is supporting your devices, but they are very bad at servicing any thing. There Hardware and software support is very weak.
So we( the people of Iran) would like for you to consider, opening a branch to sell and service your Mobile Product here in Iran.
Thank You
امیرجون خودت دیگه اینم انجام بده عزیز:31:
میگم کاشکی بچه ها یه امضایی اسمی چیزی مینوشتن تا بیشتر بترسن.فکر کنن خیلی زیادیم.بهتر نیست؟:31:
آره امیر خودت انجام بده که دوباره کاری نشه, اینجوری 20 نفر برن لینک بیارن :31:
OK
ببینم چی به چیه: دی
ای بابا من هرچی می زنم نمیشه
اصلا بهتر نیست هر کی یه ایمیل بزنه؟
اینجوری بیشتر با تعداد ما اشنا میشن: دی
بچه ها petition توی این لینکه اگه کسی خواست امضا کنه , هدف 10000 امضا گذاشته شده :
کد:http://www.thepetitionsite.com/1/we-need-better-supportlg
منم یه امضا دادم
+
الان تو پست اول می ندازمش
منم یه امضا زدم پاش................LG for Ever :دی
امیرجون فقط یکی؟:31: بابا تو انتخابات هرکی 4 5تا رای میده بعد تو 1 کی؟ اونم فن بوی ال جی باشی؟:31:
2تا برات امضا زدم برو حال کن:31:
واسه چی این کار رو می کنین اگر بنا به دلایلی کامتل هم جمع بشه دیگه نه گوشی های جدید ال جی و موتورولا و ایسر وارد نمی شن بعد قیمت نوکیا و سامسونگ و سونی اریکسون میره بالا بدبخت میشیم
نه بابا واسه 10000 تا امضا :31: که جمع نمیشه, ال جی رو دقیقا نمیدونم اما موتورولا که اکثرش بدون گارانتی میاد چون گارانتی معمولا با تاخیر و قیمت بالا میاره که کسی نمیگیره.
امضا شد :31:
+
توی امضا انداخته شد.....
منم امضا زدم....:دی
میگم بچه ها این کیه، خودتونین یا واقعا از آلمانه: :دی
نقل قول:
Sakura Li, Germany