کاش صحنه ت را تمام می کردی. حداقل بعد از مسابقه تمومش کن به جان خودم آواتاری میشه ها.
در مورد شکل ظاهر تپه موافقم. چون می خواستم رندرطولانی نشه به همین خاطر مجبور شدم از روی رفرنس واقعی کار کنم و عمق تپه بیشتر از طریق تکسچر به دست اومده تا از طریق displace یا bump. به همین خاطر یک فُرم واقعی گونه ای داره که زیاد روی صحنه سوار نشده.
تازه vue را نصب کردم. هنوز باهاش زیاد کار نکردم اما یه خورده نگران سرعت رندرهاش هستم. راستی اگر آموزش خوب برای vue معرفی کنی ممنون می شم.
این کار را چون رندر ۲۵۰ فریمش طول می کشید دیگه گذاشتم رندر. ان شا الله کارای بعدی حتما از vue هم استفاده می کنم.