سلام خدمت تمام عزیزان
راستش میخواستم بدونم با 8500 تا 9 میلیون چه ماشینی میشه خرید ؟
کاربرد بیشتر داخل شهر و خوشبختانه مجردی :31:
Printable View
سلام خدمت تمام عزیزان
راستش میخواستم بدونم با 8500 تا 9 میلیون چه ماشینی میشه خرید ؟
کاربرد بیشتر داخل شهر و خوشبختانه مجردی :31:
برات چه معیارهایی مهم هست.
مصرف. جادار بودن .
با 8.5 تا 9 میشه یه 206 دست دوم مدل 83 گرفت.
پراید(به نظر من نگیرید)
ماشین خارجی هم می تونید یک اسپرو تمیز بگیرید وسیلو هم می تونه مناسب باشه.
تا شما انتظارتون از ماشی رو نگید نمیشه به شما پاسخ قطعی داد
رواسال بنزینی بگیر 8800 در میاد ونو نو هست
انتظارات خیلی مهم هست
میتونید از نقل قول زیر کمک بگیرین :
ماشین های خارجی دست دوم نسبتا زیادی توی این رنج قرار میگیرن که با توجه به نیاز های شما و سلایقتون خیلی از گزینه ها کنار میرننقل قول:
به نظر من سایپا 141 صفر بخر
از من میشنوی پراید جماعت نخر من خودم پراید دارم میگم نخر
206 تمیز راحت میتونی بخری
هم یک ماشین با کیفیت هست هم کلاس داره هم میتونی اسپرت کنی هم جوان پسنده هم رانندگی فوقالعاده ای داره هم راحت میتونی بفروشی هم به قول یکی بود پارسال تو همین سایت میگفت ماشین دختر کش میخوام..! :31: که دختر کش هم هست البته الان دیگه....
من با این پول دوو سیلو رو پیشنهاد میکنم هم برای شهر خوبه و هم برای جاده ماشین کم خرجی هم هم هستش نسبت به 206 ...
گلف نسل 2 هم ماشين خوبيه ! البته ارزون تر تا 6 تومن هم گير مياد . بقيه پولتم خرجش كن
از همه دوستان ممنونم
اما چند نکته
مصارف که ارض کردم مجردی و داخل شهر دیگه
چون پراید داشتم قبلا دیگه قکر نکنم پراید رو انتخاب کنم
206 همه میگن خرجش بالاست اگه به خرج بیفته بیچارت میکنه:41:
در ضمن اسپرتش هم میخوام بکنم :31: حالا شما فعلا پیشنهاداتون رو فقط قیمت ماشین حساب کنید با توجه به بودجه ای که گفتم هزینه اسپرت جداست که کم کم خدا بخواد اسپرتش کنم
گلف نسل 2 ماشین خیلی خوبیهنقل قول:
ولی نه با 6 تومن
بهتر اینکه 2 تومن گذاشت روی پول و یه نمونه 7.5 - 8 تومنی خریداری بشه تا اون 1.5- 2 تومن رو خرج روپا کردن ماشین بشه
مصرفشم در حالت عادی زیاد نیست
راه رفتنش هم اگه ماشین سرحال باشه نمونه 1800 پا به پای 405 میره
همه هم میدونن که چه استعدادی داره برای تقویت شدن :40:
چند تا وسال میکنم درست جواب بده بگم چی بخر
دنگ و فنگ دنبال قطعه اصلی دویدن رو قوبل میکنی؟
میخوای تا حد خیلی بالا تیونینگش کنی؟
میخوای بعد چند وقت بفروشیش یا فروش رفتنش برات مهم نیست؟
از اون دسته هستی که میگن ماشین نو باشه ولی حلبی باشه یا حاضری واسه ماشینی که ارزش داره و 20 ستال کار کرده پول خرج کنی؟
اگه همه سوالای بالا رو مثبت جواب بدی من توصیه های زیادی دارم برات که امیدوارم یک نفر هم به جمع ماشین بازهای حرفه ای اضافه بشه .
لیست من این میتونه باشه
مزدا 323 مدل 79-80
میتسوبیشی لنسر 93 -هوندا سیویک 93 - گالانت GTI 92-فولکس واگن گلف 92 تمیز -دوو سیلو تمیز مدل 80 تا 81 -دوو اسپیرو 93-94 -206 83 تا 85
405 83 -و در آخر میتونی دنبال یه مرسدس بنز 190E مدل 90 یا کمی پایینتر بگردی مشهور به اتاق W201 .
سلام ممنمون از توجهتوننقل قول:
1- اگه دنگ و فنگ نداشته باشه بهتره چون من شهرستانم و تامین قطعات یکم مشکله بدون دردسر باشه و طوری نباشه که هر روز تعمیرگاه باشم
2- در مورد تیونینگ هم سیستم صوتی و رینگ و لاستیک و ارتفاع بیشتر از این نه
3- در مورد فروش هم فعلا قصد فروش ندارم اگه یه ماشین خوب ردیف کنم فعلا باهاش حال می کنم
4- در مورد نو بودن هم مثلا یه پژو 5-6 سال کارکرده رو به یه پراید صفر ترجیح میدم و کلاس ماشین واسم مهمه
:31:
اینم جواب
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
پس توصیه من همون 206 میشه کمی پولتون رو هم بیشتر کنید یه تیپ 5 نسبتا تمیز میشه پیدا کرد .نقل قول:
در مورد هزینه بالای 206 نظری ندارید چون میگن خیلی بالاست و بیچارت میکنهنقل قول:
میدونید چیه؟
ملت ما فکر میکنن مثلا یه جنس ارزون خرن سود کردن در حالی که شما یه قطعه ارزون میخری و فقط یک ماه میتونی ازش استفاده کنید در حالی که وقتی یه قطعه مرغوب با هزینه بالا میخری شاید 1 سال به راحتی و آسایش ازش استفاده کنی
هزینه 206 اینجوری زیاده که مثلا وقتی یه دست کمک و با اجرت و این چیزا برات نزدیک 150 هزار تومن آب میخوره و این کمک ها آگه درست و حسابی استفاده بشن بیشتر از 1 سال برات کار میکنن حالا یه پراید داریم یا اصلا 405 با کلی قطعه ارزون ایرانی که میتونی با 50 تومن سر ته یه کمک سازی رو جور بیاری حالا این کمکهای نا مرغوب برات حداکثر 3 ماه کار میکنن و باز باید یه 50 تومن دیگه(تورم رو در نظر نگرفتم)و دست آخر میری دنبال یه قطعه مرغوب که اونم نزدیک 100 -150 تومن برات خرج بر میداره هزینه رو که حساب میکنی میبینی 250-300 هزار تومن توی یه سال خرج ماشینت کردی در حالی 206 با یه قطعه فرانسوی هزینه 200 هزار تومن رو داشته .
متاسفانه مردم ما به لحظه نگاه میکنن که من الان سود کنم 10 تومن کمتر بدم بعدا رو فکر نمیکنن واسه این 10 تومن بعدا 100 تومن خرج بکنن .
دوستان مصرف 206 تیپ 5 از تیپ 2 یا 3 بالاتره؟؟
بعدشم الان 206 تیپ 5 مدل 85 حدود 12 تومنه . بهتر نیست ال 90 صفر بگیره؟؟
البته این سوال منم هست چون همین شرایت رو دارم.
اقا نزن این حرف رو زشته.نقل قول:
من 206 رو نمیدونم اما ماشین خودم لنت فابریک داره 35 تومن لنت متفرقه هم داره 12 تومن.
منم همون اول گفتم یا 206 یا سیلو که نظر خودم بین این دو 296 تیپ 3 یا 5 هست که اگر 5 تمیز گیر اوردی بخر و درنگ نکن .
نگران خرجش هم نباش چون ماشینی نیست که به این زودی ها به خرج بقفته .
اینی که میگن 206 خرجش زیاده منظورشون هزینه نگهداریش هست نه این که زود خراب میشه .
به نظر من كلا دور پرايد مرايد رو خيط بكش كه بعدا حسابي پشيمون مي شي
اره موافقمنقل قول:
هر چی می گیری
1 پراید نگیر
2 روا هم نگیر
به جان مادرم داییم خریده عین پیکانه (شاید یکم بهتر)
اما سیلو انتخاب عاقلانه اییه ( به قول اکثریت)
206 که فنیش سالم باشه و ترو تمیز براه 82 گیرت بیاد
ممکنه 85 هم گیرت بیاد ولی دیگه تمام رنگ و شاسی رفته
206 بالای 50-55 هزار کارکرد نخر
206 سالم اگر گیر بیاری خوبه
سیلو هم بدک نیست ولی قطعاتش یکم سخت گیر میاد
به نظر من از همه این گزینه ها بهتر می تونه ریو باشه که هم ماشین کم خرجی هست(البته لوازم یدکیش تا حدودی هم قیمت با پژو هست ولی از پژو استهلاک کمتری داره) هم استهکام تقریبا مناسبی داره