سام علیک
دستاش کلا ناقصه ...
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Printable View
سام علیک
دستاش کلا ناقصه ...
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم چنتا تست رنگ
ا و و و و ف ف ف ف ! ... اين چرا داره ميتركه ! :31:
ما رو ياد مرحوم ( غولي ! ) انداخت :31:
زانوش مشكل داره يا همونطوري هست ؟
بنظرم دو رنگ پاييني بهترن. ( قرمزم اگه بود خوب ميشد )
كاملا مشخصه غوله ! تا اينجاشو عالي ساختي. آفرين ( احسنت بكم :31: )
عجب غولی شده....
آفرين مهام....
تست رنگشم سومی از همه بهتره....
غول بدون دست باحالی شده
خیلی خوب شده
y,g lvpgi d;d l,kni fi Hov ani hd,g
ترجمه »»»»
قول مرحله يكي مونده به آخر باحالي شده ايول
وااای.... ترسیدم .. چه غولی شده ... آفرین مهام خان ... خالقش تا اونجا که تونسته شاخ از هرسوراخیش در آورده ... دمش گرم ... رنگ دومی قشنگه ولی سومی بهتره ... موفق باشی ...
خیلی عالی شده
هادی باید به این بچعه جایزه بدی
اخه تو کارش خیلی پیشرفت کرده
بهت تبریک میگم مهام
یکم دیگه باید کارات اصولی بشه
ینی اناتومی رو میگم
ادامه بده
عجب مدلی
ایول
عالیه
نه خوشم اومد
go on and just ...
میریم برا توپولوژی بعد ریگ و انیمیشن [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
يعنی عاليه هااااا..........
دمت گرم مهام....
گل كاشتی...
بعد يه سؤال...
اين كاراكتر با اين تعداد پلیگان رو چطوری ريگ ميكنی؟؟؟
قربونت ... تو همون توپولوژی که گفتم دیگه ... فقط نکته اینه که با اج لوپ توپ و پلی کم با نرمال و دیسپلیسمنت و ambient کاراکترو عین این دراری ...
تركوندي بابا دمت گرم
اینم باز جزییات کسی جزییات دیگه ای به ذهنش می رسه ....
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آفرین مهام
خیلی عالیه
فقط یه نکته که بعضی جاها رو smooth رفتی روش و یه کم تو چشمه مثل شکم
موفق باشی
مهام خوب داری پیش میری ... برای ریگ کردن هر کاری ازم بر میاد برات انجام می دم ... راستی عکس پست 15 نیمه کاره اومد ... یه جا دیگه آپ کن ...
مرسی بروبچ
شیکمش اوکی شیار بدم یه ریزه باید بهتر شه
اینم عکس یه جا دیگه بابا جزییات نگفتین چی اضافه کنم ؟؟
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم مراحلش که واسه بلاگم درست کرده بودم گفتم اینجا هم بزارم برای اونایی که دوست دارن
البت این zsketch اش خیلی کیلویی ایه خودم می دونم :31:
اینم ریگش : (البته نمی دونم با چه برنامه ای کار می کنی ولی خو پیشنها من اینه که ببریش تو مایا ریگش کنی ، خواستی کمکت وکنم ، البته اگر اعتماد داری ... راستی یه دونه هم از ساید بزار تا کاملترش کنم برات )
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دستت درد نکنه ولی من این مدلی ریگ نمی کنم با puppet shop عادت دارم کار کنم مرسی
یه توضی می دی در مورد این مورد ... دمت جیز...نقل قول:
puppet shop
یه پلاگینه برا مکس (نمی دونم برا مایا داره یا نه ) شبیه biped اما تو مایه های IK FK هست
من چون از قدیم باهاش کار کردم بهش عادت دارم :10:
چه غول خشنی...
بیچاره غولیه من اینو دید فشارش افتاد!!! [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خسته نباشی...
کارت درسته دیگه، چی بگم!!!
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگه جزييات ميخوای من پيشهناد ميكنم بهش گردنبند و زنجير و از اين چرت و پرتا هم آويزون كن....
حالا بازم يه سؤال....
الان وقتی نرمال ازش ميگيری چطوری دوباره Lowpoly ترش ميكنی برای ريگ؟؟؟
بیا اصلا کل ماجرا رو برات می گم ... ما که مثل بعضیا بخیل نیستیم :31: ( شوخی کسی رودل نکنه :31:)
ببین اول تو زبراش اوکی می کنی ... تو مکس توپولوژی می ری روش .... توپولوژی رو می ری تو زبراش پروجکشن می کنی رو مدل اصلی عین مدل اصلی می شه با جزییات ... بعد میای رو low اش نرمال رو ردیف میکنی ... تموم :46:
-----------------------
البت یه روش دیگه هم داریم که اصلی تره با render to texture .... دو تا آبجکتا رو لود می کنی تو مکس بعد نرمال می گیری ازش ... امبینت هم می ده باقلواست .... چون امبینت زبراش فاز نمی ده
دیگه دارین وارد اسرار ناسا می شین :31:
اینم ادامه کار قابل توجه چیز جون:31: ( اسمت و نمی دونم:31:سون آرت ) سگمنتا باید مرتب و مربع باشه
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عجب چیزی شده
آفرین
عالیه مهام
بسی کف میکنیم
ری سرفیست خیلی خوب شده
این ادجاش هم عالیه
دمت گرم مهام....
تركوندی....
مهام جان عکس پست شمره بیست شش نمیاد ... می شه یه جا دیگه آپ کنی ما هم یه نگاهی بندازیم به این غولتان؟ ...
ادامه کار مجبور شدم از اول بزنم
4200 تا پلی
بعضی جاهاش ماسمالی شد
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نقل قول:
بفرما
.......................
ایول غول خیلی خسته ای شده
باحال در اومده
توپولوژیش هم خیلی خوبه
مدل low poly رندر شده تو مکس
زمان رندر جیک ثانیه
البته این فقط تسته جزییات نداره نرمالشم یه ذره زیاده
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب نرمالشو خوب انداختی روش ولی یکم یه جاهاییش انگار کیفیت مپش کم باشه یه جوری شده
4k زدی؟؟
4k چیه ؟ آره یه جاهاییش بد شده ول با متریالش بازی کنم رنگم بشینه روش دیده نمی شه
البته اون قسمتهایی که می ره زیر لباس کلا مرخصه
آها منظورت 4096*4096 آره اما کل هیکلش رو یه صفحه uv کردم
ایول
کاره توپی شده
من که خوشم اومد...
عضلاتشو قشنگ ساختی
map هم خوب در آوردی ولی همونطور که شهاب گفت انگار کیفیت بعضی از جاهاش کمه...
منتظرم ادامه ی کارتو ببینم...
مرسی بروبچ
جونم در اومد بلاخره توپولوژی تموم شد ...............
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب انگار از اول شروع کردی داره بهتر می شه ... خوبه ادامه بده ... آفرین............
خیلی خوب شده
افرین
منم یه کار دارم میزنم
ینی زدم
وقت شد میذارم
کیفیت کارت خیلی خوب شده