با سلام.
به علت محبوبیت و کارایی خوبه این انجین گفتم این انجین رو معرفی کنم تا دوستان بیشتر باهاش اشنا بشن.
سایت:کد:www.unity3d.com
Printable View
با سلام.
به علت محبوبیت و کارایی خوبه این انجین گفتم این انجین رو معرفی کنم تا دوستان بیشتر باهاش اشنا بشن.
سایت:کد:www.unity3d.com
خب پس چرا معرفی نکردی ؟!
بی مقدمه شروع میکنم.
یونیتی قبلا تحت مکینتاش بود.از نسخه 2.5 به بعد تحت ویندوز شد5 پلت فرم رو ساپورت میکنه:وب-ویندوز-مک-نینتندو-ای فون وقراره که xbox360 رو ساپورت کنه.بسیار روان و ساده هست.3 زبان برنامه نویسی داره:C#,boo,java
از nvidia phisicx استفاده میکنه.البته نه به صورت کامل.فیزیک مایع رو نداره.و خیلی چیزهای دیگه که میتونید تو سایتش ببینید.
قیمت:1499 دلار.و نسخه ایندی رایگان هستش.
این معرفی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟:13:
چی می خوای بدونی؟بگو تا واست توضیح بدم.
مرسی .
برای تکمیل گفته هات اگه اسکرین شات + لینک دانلود بدی فکنم بد نباشه
سلام
بابت معرفی اینجین متشکرم
ولی اگه بتونید برای این اینجین اموزش قرار بدید ممنون میشم.
:10:
آموزش هم به زودی.چشم.دارم روش کار میکنم.:8:
ميلاد جان قربون دستت اكه نرم افزار رو دانلوى كردي جند تا عكس از محيط نرم افزار بزار
محيطشم با عكس معرفي كن
به این سایت وارد شو.همه چیزو خودت میفهمی جیگر:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دمت گرم خيلي چيزه جالبيه ..:31:
انجين خوبييه يما سه 4 تا ايراد داره اول افت فريم داره چون مشكل رندر ورتكس داره قدرت پارالاكس اوكلوژن نداره و ...
مشکلاتی که از نظر شما وجود داره رو کامل بیان کنید تا بچه ها باهاش بیشتر اشنا بشن.من خودم فعلا وقت ندارم.دارم روی اموزش کار می کنم.ممنون.
برام مشكلي پيش اومد شرمنده نميتونم كامل توضيح بدم
ببين به اين ميگن پارالاكس اوكلوژن (فرقش با پارالاكس اينه كه تو خدش سايه داره و فرقش با بامپ اينه كه حجم ميده با نور بازي نميكنه ) ببين اينجا از پلي گان استفاده نشده
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تكنيك هاي ورتكس رندرينگ چيزاي كمي نيستن براي مثال : ورتكس هاي پشت دوربين رندرشون ignor بشه تا سيستم سري تر بازي را اجرا كند و ...
نقل قول:
بسیار عالی.من منتظرم.یعنی فکر کنم همه منتظرن.ممنون.
در اینکه یونیتی موتور بازی سازی قویی هست شکی نیست، پس لازم با تمرکز ایده ها و معلومات به سمت ساخت بازی حرکت کنیم، به همین منظور از شما عزیزان دعوت می شود تا با همکاری با سایت Unity3d.ir مرجع فارسی قوی یونیتی را کاملتر نمایید، سایت به تازگی راه اندازی شده، پس ارائه کوچکترین آموزش یا مقاله کمک بزرگی خواهد بود ، حتما ما را یاری دهید
من پیشنهاد میکنم که فروم رو تغییر بدبد.و یه کم جذابترش کنید.حداقل یکی دو تا مطلب توش بزارید تا افراد جذب بشن.این رو دوستانه گفتم.در ضمن تاپیکها کامل نیست.نقل قول:
احسان جان پیشنهاد من اینه که یه توضیحه کامل بدی و تفاوتها رو شرح بدی.ممنون.
در ضمن مشکلات فرم ریت رو که گفتی توضیح بده.تا همه بدونن.
ببينيد علت ضعيف بودن يا low poly بودن نمونه كاراي اين انجين هيچ چيزي نيست جز FPS بالا اينجين كه علتشم استفاده نكردن برنامه نويسان انجين از تمام تكنيك هاي بالا اوردن FPS بزاريد يك مثال بزنم تو بازي كه امروز ساختم 580576 هزار تا پليگان فقط زمين برد( حالا عدد را ضربدر 4 كن تا ببيني چندتا ورتكس برده ) به طوري كه 3dmax قادر به باز كردن زمين نبود اما تو انجيني كه دارم استفاده ميكنم عين اب خوردن اومد و اصلا بازي هنگ نشد آيا چنين لولي را ميشه تو اين انجين اورد ؟ نه نميشه زيرا FPS اين انجين عدد پايينيه
مگه شما از چه انجینی استفاده میکنی؟
در ضمن من یه دمویی از یونیتی دیدم که 30 میلیون triangle داشت.با کلی شیدر.با fps ه خوب.اگه لینک رو پیدا کردم واست میذارم.
نمیخواین آموزشهارو شروع کنین؟؟؟؟
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] یه کشتیه فضایی با 30 میلیون triangle و بافت
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] یه بازیه ار پی جی
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ماشین سواری
اینها با یونیتی ساخته شده.موفق باشید.
نقل قول:
چرا عزیز باید یه کم صبر کنی.من وقت کم دارم.اما تلاشمو میکنم.
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این هم چند تا شات از یونیتیه عزیز.این کشتیه 30 میلیون trinangle داره.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
\
عجب كار بزرگي اماببين از كل اين كشتي شايد 10000 تاش داره رندر ميشه بقيشون تو ديد دوربين نيستن اما اتوبان من تا تواون تهش رندر ميشه اونم با 1100000 تا مثلث
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ببين به سايه سنگه تو اين عكس اخريه نگاه كن اين رندر تو تكسچره قدرت متور 3d rendere نه قدرت real time رندر انجين ...
آبشم مفت نمي ارزه
نميفهمم چرا انقدر از لحاظ گرافيكي ضعيفه يعني كار گرافيك بالا باهاش نشده يا كلا شدر هاش مشكل دارن [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگه قصد آموزش یا ارسال مقاله دارید از شما دعوت می کنم به سایت unity3d.ir مراجعه بفرمایید
نقل قول:
احسان جان نگفتی شما از چه انجینی استفاده می کنی؟
در ضمن یه بازیه تجاری حتما نباید همه چیز رو داشته باشه.خلا قیت مهمتره.اگه گرافیک زیاد بالا نباشه اما گیم پلیه خوبی داشته باشه جواب می ده.
یه چیز دیگه یونیتی چهارمین انجینه دنیاست!!!
دوباره یه چیز دیگه:من هیچ تعصب خاصی ندارم.فقط این انجین با توجه به قیمتش و امکاناتش و هدفه من مناسبه.
موفق باشید.
ميلاد حالا كه اينجوري شد اين انجين به نظرم مياد كه از اون انجيناس كه بايد كشفش كنم
ممنونم كه راهنماييم كردي
راستي من با كوئست كار ميكنم ( انجيني كه همه از بيرون بهش نگاه ميكنن )
هنوزم نمي فهمم چرا يك دونه هم شات گرافيك بالا از اين انجين ديده نميشه
پس چی شد آموزشها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:41:
امیدوارم بتونم کمکت کنم احسان جان.خوشحال میشم.نقل قول:
به این علت شات گرافیک بالا نیست چون این انجین چیزی وقت نیست که تحت ویندوز شده.قبلا تحت مک بوده.هنوز تواناییهاش رو نشده.تازه داره جا میفته.(البته تو ایران)
در ضمن من اطلاعی از کوِیست ندارم.اگه می تونی کمی اطلاعات بده.ممنون میشم.
نقل قول:
عزیز یه کم صبر کن.من واقعا وقته کمی دارم.مگر نه دریغ نمیکردم.شرمنده.اما سعیمو میکنم.در ضمن شما میتونی از اموزشهای داخل سایت شروع کنی.
موفق باشید.
نقل قول:
خوب دوست عزیز داریم همین کارو انجام می دیدم دیگه ، شما هم کمک کنی راه دوری نمیره، هم شما و هم بقیه دوستان ، اگه سایت کم و کسری داره صمیمانه آماده شنیدن پیشنهادهای سازنده شما هستم:10:
پس همه رو تو انجمن می بینمکد:www.unity3d.ir
آموزش برنامه نویسی جاوااسکریپت برای یونیتی
:31:کد:http://unity3d.ir/thread-4.html
بخشید یکی میتونه به من بگه اشکال این یه تیکه کد چیه؟؟؟
var explosiontime=1.0;
var explosionradius=5.0;
var exolosionpower=2000.0;
function Start () {
Destroy(gameObject,explosiontime);
var colliders : Collider- Physics.OverlapSphere (transform.position,explosionradius);
for(hit in Colliders){
if (hit.Rigidbody){
hit.rigidbody.Addexplosionforce(explosionpower,tra nsform.position,explosionradius);
}
}
if(particleEmitter){
particleEmitter.emit =true;
yield WaitForSeconds(0.5);
particleEmitter.emit = false;
}
}
:31:نقل قول:
درست شد دیگه....
اقا لطفا این ایزار external lightmapping tool رو اگر دارین برای دانلود بزارین . نمیدونم چرا از خود سایتش نمیشه دانلود کرد.
درسته!!! درست شد:27:
آموزش خبری نیست؟