سلام دوستان
من زیاد از ماشین سر در نمیارم ولی دلم میخواد صدای ماشین رو بدم. ماشین پژو 405 GLX
Printable View
سلام دوستان
من زیاد از ماشین سر در نمیارم ولی دلم میخواد صدای ماشین رو بدم. ماشین پژو 405 GLX
سلام
شما میتونی منبع ماشینت رو عوض کنی :31:
خیلی کارا میتونی بکنینقل قول:
از عوض کردن منبع اگزور با انواع اسپرت و یا ماشین های دیگه مثله پاژن و....
و یا استفاده از بوشن و شیر و ....
یه کار دیگه هم میتونی بکنی
منبع رو با سوراخ کنی
بعد هر موقع خواستی با یه پیچ معمولی کپش کنی :11:
فیلتر هوای اسپرت هم جوابگو هست
سر اگزوز چی اون به درد نمی خوره؟ اصلا اگه بخوام از توی اگزوز آتیش بزنه بیرون باید چی کار کنم؟
در این مورد باید از یه سری کیت ها و دستگاه هایی که باعث احتراق میشن استفاده کنینقل قول:
سر اگزوز چی اون به درد نمی خوره؟ اصلا اگه بخوام از توی اگزوز آتیش بزنه بیرون باید چی کار کنم؟
اطلاعات دقیقش رو خیلی وقت پیش گذاشته بودم...
در مورد صدای اگزوز هم خیلی در موردش با امیر جان بحث کردیم
که نتیجه بر این شد که اگزوز جنتو ام رو سوراخ و بوشن کاری کنم:31:
البته فیلتـر هوا هم عوض کردم
روي همي ماشينها نصب شده و نيازي به تغيير در منبع اگزوز ندارد.
2-در قسمت انتهاي اگزوز نصب مي شود و كاري به منبع اگزوز ندارد.
3-فقط جنبه ي تزيينات را دارد و هيچ نوع خطري ندارد.
4-از سوخت باك بنزين به وسيله ي يك پمپ كار ميكند و با اسپري كردن بنزين در انتهاي لوله ي اگزوز و ايجاد جرقه به وسيله ي يك شمع . آتش را همراه با جرقه از لوله اگزوز خارج ميكند و در بعضي مواقع آتش بك فاير به 30 تا 40 سانتي متر هم ميرسد.
5-در بعضي مدلهاي اين سيستم در هنگام تعويض دنده به صوت پاور شيفت يا دنده معكوس آتش از لوله اگزوز خارج مي شود.
منبع تی تی زمان ارسال پست سال 2005:18:
سر اگزوز ها اگه تولید صدا بکنن یه خورده ای از سرعت خروج دود جلوگیری میکنن در نتیجه یه ذره افت قدرت پیدا میکنیمنقل قول:
برای ماشین های غیر تیون فکر کنم این مدل هست که یه کیت هست
که شامل یه وایر و کویل و شمع و سیم پیچی هست
که با یه دکمه باعث میشه که برق به سر شمعهای سیلندر ها نرسه(قطع بشه) و بعد به صورت خام از اگزوز بیرون بیاد و شمعی که سر اگزوز نصب هست اونو منفجر کنه :31:(البته فکر میکنم اینطوریه :21:)
جلیل جان ببخشید پستمون همزمان شد :10:
دوستان یه سوال دیگه هم دارم من اگه بخوام سر اگزوز روی ماشین بزنم نوک تگزوز ماشین رو به پایینِ
سر اگزوز هم کتابی هستش.
باید بری پیش اگروز ساز تا حالت اگزوز رو با سر اگزوزی که داری مطابقت بدهنقل قول:
دوستان یه سوال دیگه هم دارم من اگه بخوام سر اگزوز روی ماشین بزنم نوک تگزوز ماشین رو به پایینِ
سر اگزوز هم کتابی هستش.
میتونه جهتشو عوض کنه طولشو کم و زیاد کنه و...
همینطور برای اینکه سر اگزوز جای درست خودش قرار بگیره و با ماشین سب بش خیلی ها سپر رو میبرن(که من اصلا با این مورد موافق نیستم و پیشنهاد نمیکنم)
راستی اگر هم منبع اسپورت بذاری کارت راحت تر میشه چون لوله اگزوزی که بصورت فابریک از انباریت میاد صاف و مستقیمه که خیلی راحت تره
همچنین خیلی از منبع های اسپورت روشون سراگزوز لوکس بصورت فابریک میدن
دوستان سلام
یه مدتی که این تاپیک خاک خورده. :31: ولی سوال دارم. من الان توی انبار که نگاه کردم دیدم :18:یه اگزوز کامل مال پاترول خدا بیامرز بود که نو نو نو هستش. میخوام بدونم ..... (مسخرم نکنیدا :31:) نمیشه انبارش رو در بیارم، بزارم روی پژو. که تغییر صدا بده. اصلا میخوره بهش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید دید سایز ورودی دودش چقدرهنقل قول:
ولی اگه هم نخوره میشه درستش کرد و نصبش کرد و تغییر صدا داشت :31:
مثلا برای تغییر صدای پراید حتی منبع رنجرور هم بهش وصل میکنن :18:
ولی نکن این کارو
ماشین تابلو میشه بعد یه مدت صداش حوصله آدم رو سر میبره
من خودم 3 هفته پیش زدم با مته انباری رو سوراخ کردم
اون اوایل خوب
ولی الان دیگه صداش روی اعصابمه باید برم بدن جوشش کنن :13:
نقل قول:
وصل کردن انبار آسون هست یا نه؟ اصلا ارزششو داره انبار رو عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:eh:
وصل کردنش شاید حدود 20 - 30 دقیقه طول بکشهنقل قول:
باید بدین اگزوز سازی
به نظر من مگه اینکه خیلی مشتاق باشی ببینی صدای ماشینت با منبع پاترول چطور میشه وگرنه ارزش نداره
قابل توجه دوستان. اصلا انبار پاترول رو روی پژو نبدین.من این کار رو کردم آبروم رفت،طوری شد که اگزوز ساز بهم خندید.