یکی دیگه از کارای من اما متفاوت ببخشید نتونستم کاملش کنم هنوز خیلی کار داره اما درستش می کنم صافکاری
تصویر مرحله 1نقل قول:
کد:http://samadblaj.persiangig.com/max/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86/2009-09-14%2004-58-06%20%D8%A8.jpg
Printable View
یکی دیگه از کارای من اما متفاوت ببخشید نتونستم کاملش کنم هنوز خیلی کار داره اما درستش می کنم صافکاری
تصویر مرحله 1نقل قول:
کد:http://samadblaj.persiangig.com/max/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86/2009-09-14%2004-58-06%20%D8%A8.jpg
ايول بابا..
چه جالب پلتفورم صورتش عين آدماي خبيس مي مونه!!:دي
ميرورت خوب نشده منتظر ادامشم
آفرین خیلی خوبه، فقط با اسموتینگ گروپ کاملش کن...
آفرین صمد جان...چقدر ساده ولی بامزست این...:20:
از رو بلو پرینت ساختی یا دست خالی...:31:
راستی...
به نظرم بیس کارو که زدی ببرش تو زیبراش...خیلی راحت تر میتونی ادامه بدیا...حالا اگه خواستی بعدا برا رندر و اینجور چیزا مجددا به مکس برش گردون...(البته فقط پیشنهاد دادم...:20:)
ادامه بده ببینم چی در میاریش...:8:
دوست عزیز من چجور می تونم فایل مکس رو وارد zibrush کنم
لطفا یه توضیح مختصری بدید
راستی من یه ماشینم ساخته بودم می خواستم برای رندر فقط از متال ری خود مکس استفاده کنم حالا می خوام بدونم بی کیفیت نمی شه
با تشکر .
آفرین خوبه
باید روش کار بشه..
ولی برای کارهای اول خوبه..
بیشتر روی مدلینگ کار کن...
موفق باشی رفیق
آفرین خوبه
اما به نظر من باید اول یه آموزشی چیزی واسه ساخت سر ببینی تا مراحل کار رو یاد بگیری
واسه وارد کردن مدلت به زیبراش هم باید اول مدلت clean باشه و edgeloop هاش صحیح باشه وگرنه تو زیبراش مدل به هم میریزه و کار چندانی نمیشه روش انجام داد
اما با این وجود مدل بعضی قسمتا مثل لبها رو خوب در آوردی اما توپولوژی کار مشکل اساسی داره
موفق باشی ...
دوستان عزیز شکل رو کاملتر کردم
لطفا یکی یه تکسچر خوب هم برای پوست نام معرفی کنه (منتال ری لطفا)
ممنون
تا اينجا كه خوبه...
ميگم واير فريم هم بذار بيشتر بشه برای مدل نظر داد...
سعی كن Turbo Smooth رو بعد Summerty استفاده كنی كه خط فرينه اشون معلوم نشه...
من بیشتر آموزش رو بر اساس help جلو رفتم و توی help هم گفته بود از smooth خالی باید استفاده کرد و بعد بهش number داد و همینطور smooth رو در آخر اعمال کردنقل قول:
حالا نمی دونم قرینشون واسه چی بالا اومده
خیلی بهتر شده، فقط این آموزش به صورت لوپولی هستش و توپولوژی و تکنیکی که توش به کار میره به مدلسازی معمولی نمیخوره!
یعنی اگه آخر کار بخوای به مدل، مودیفایر توربو اسموت یا اسموت بدی مدل به هم میریزه و همینطور به درد وارد کردن تو زیبراش نمیخوره، به خصوص که اگه شما اولین کارتون هست نیازی به عجله نیست!
واسه خط مودیفایر سیمتری هم میتونی مقدار Threshold رو یه کم بیشتر کنی.
الان خوب پیش رفتی ولی بعد از این مدل، یه مدلسازی مناسب رو شروع کن تا کم کم دستت روون شه...
اون smooth ی هم که میگی همون اسموتینگ گروپه که با مودیفایرهای اسموت کننده فرق داره و بیشتر تو گیم به کار میره...
من در طول ساخت کارکتر نزدیک به 40 تا ذخیره از فایل دارم و تمام قسمت ها رو دارمنقل قول:
قبل از اعمال smooth و...
حتما
ممنونم از توجهتون
:20:نقل قول:
در مورد سوال اول...
شما باید مدلتون رو با فرمت ابجکت ، اکسپورت کنید.
خب برا این کار....برید قسمت file>Export و سپس تو لیست save as type -ابجکت(gw:OBJ-Eporter(OBJ رو انتخاب کنید و بر روی save کلیک کنید.
تو لیستی که باز میشه...شما میتونید تنظیمات خاص رو انجام بدید.مثلا نرم افزار مورد نظرتون رو که زیبراش هست رو انتخاب و برای بهتر وارد شدن ابجکت به برنامه مورد نظر اون رو تنظیم کنید.(البته اگه مدلتون مشکل خاصی نداشته باشه زیاد مهم نیست).
-------------------------------------------
اما در مورد سوال دوم...
به نظر من منتال ری موتور رندر فوق العادهای هست برا ماشین هم می تونی باهاش یه رندر طبیعی بگیری...(اگه تنظیملتشو درست انجام بدی...)
برا ماشین هم متریال خوبی داره از اون استفاده کن خیلی خوبه...(اگه می خوای طبیعی رندر بگیری حتما از آموزش مربوطه کمک بگیر چون تنظمات منتال یه مقدار سخت و گیج کنندست )
موفق باشید...
کارکتر رو آپ کردم دوستانی که مشکل داخل کارکتر می بینن بگن تا بر طرفش کنم
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آفرین، واقعا خوب ساختیش...
فقط رنگ سیاه بکگراند رو تغییر بده که نمای بهتری داشته باشه.
بازم میگم به عنوان اولین مدلسازی سر انسان خیلی خوبه...
آفرین خیلی خوبه
میگم یکمی این بینی و دهنش و دماغش کار داره
یعنی یکمی اندازه و شکلشون رو درست کنی عالی میشه
تشکر چشم حالا توی طراحی اعضای بدن و رندر درستش می کنمنقل قول:
آفرین، واقعا خوب ساختیش...
فقط رنگ سیاه بکگراند رو تغییر بده که نمای بهتری داشته باشه.
بازم میگم به عنوان اولین مدلسازی سر انسان خیلی خوبه...
خیلی باهاشون سر کله زدم اما روال کار توی دستم نمی یومد باید بیشتر روش کار کنم خودم هم از بینی و گوش خیلی ناراضیم متاسفانه ورتکس های من فشرده هستن و کار باهاشون سخت هست اگه هم Remov کنم دیگه از اینی که هست بدتر می شه در کل این کار اول بود و نتونستم کارو به نحو احسن درست کنمنقل قول:
آفرین خیلی خوبه
میگم یکمی این بینی و دهنش و دماغش کار داره
یعنی یکمی اندازه و شکلشون رو درست کنی عالی میشه
یه سوال در مورد دهان و گوش : الان که سر رو تموم کردم دهان و گوش رو باز کنم ؟؟؟
میتونی اینکارو کنی، ولی به نظر من فعلا طبق آموزش بری جلو بهتره. کم کم این چیزا دستت میاد. این نوع مدلسازی مخصوص گیم هستش و همینو تموم کن بعد مدلسازی معمولی که واسه فیلم و انیمیشن به کار میره رو شروع کن، چون قواعد یه جورایی فرق داره!
آموزش مدلینگ معمولی هم که زیاد تو اینترنت پیدا میشه، یه دونه مناسبشو انتخاب و شروع کن.
آفرین آخره کاراکتره... فقط ابرو هم واسش بذار که تکمیل بشه.
آفرین...از haire and fur هم که استفاده کردی...احسنت
ابرو که نداره چرا؟... (خب دیگه ازون لاتایه خیابونی ، ابرو هارو همشو گرفته: دی)
خب چون کار اولته وارد جزییات نمی شم...(مثلا:جا قرینت مونده هنوز که اونو به حساب نداشتن تجربه میذارم)
فقط اینو بگم که عالی شد برا اولین کار ولی کار بعدی دیگه باید خیلی بهتر باشه ها...
منتظر کار بعدیتم...
خیلی زیبا شده صمد جان. آفرین.
منتظر کارهای بعدیتون هستم.
افرین عالیه خیلی خوبه
فقط تکسچر بده بهتر میشه
وای پاک یادم رفت واسش می زارمنقل قول:
آفرین آخره کاراکتره... فقط ابرو هم واسش بذار که تکمیل بشه.
کار بعدی رو سعی می کنم عالی کنم تشکرنقل قول:
آفرین...از haire and fur هم که استفاده کردی...احسنت
ابرو که نداره چرا؟... (خب دیگه ازون لاتایه خیابونی ، ابرو هارو همشو گرفته: دی)
خب چون کار اولته وارد جزییات نمی شم...(مثلا:جا قرینت مونده هنوز که اونو به حساب نداشتن تجربه میذارم)
فقط اینو بگم که عالی شد برا اولین کار ولی کار بعدی دیگه باید خیلی بهتر باشه ها...
منتظر کار بعدیتم...
تشکر ممنونم شما نبودید ...نقل قول:
خیلی زیبا شده صمد جان. آفرین.
منتظر کارهای بعدیتون هستم.
مرسینقل قول:
افرین عالیه خیلی خوبه
فقط تکسچر بده بهتر میشه
راستی برای صورت باید از کدام تکچر استفاده کرد
:11::11: