تا 140 میلیون تومان,خفن ترین و خشن ترین SUV یا وانت باری که میشه خرید و در ایران موجود باشه چیه؟
Printable View
تا 140 میلیون تومان,خفن ترین و خشن ترین SUV یا وانت باری که میشه خرید و در ایران موجود باشه چیه؟
لندکروز VXR هشت سیلندر.
من با لند کروز موافقم اما vxr که 185 میلیونهنقل قول:
می تونی لندکروز GXR بگیری
VXR V8 فول 145 تومنه! GXR V6 هم فکر میکنم 100 تومن باشه.نقل قول:
من با لند کروز موافقم اما vxr که 185 میلیونه
می تونی لندکروز GXR بگیری
یه پاترول 2در بخر تا میتونی خرجش کن :دی
نظرتون راجبه لندکروز FJ چیه؟قیمتش چند در میاد؟
مدل vxr ,ساخت چه سالیه؟2009؟
fj یه ماشین 25 هزار دلاری هست که به خاطر واردات محدود و انگشت شمار بودن قیمت خیلی بالایی داره و اصلا به صرفه نیستنقل قول:
نظرتون راجبه لندکروز FJ چیه؟قیمتش چند در میاد؟
مدل vxr ,ساخت چه سالیه؟2009؟
ولی یه چیزی بگم واقعا دل شیر میخواد که با ماشین 150 ملیونی بری صخره نوردی که اگه این کار بخوای بکنی بدون شک لندکروزر vxr
در غیر این صورت یه پاژن بخر که تو صخره نوردی بی نظیره بقیه پولش هم یه suv شهری مثل نسل جدید لکسس rx یا ب ام و x3 بخر
ولی Fj واقعا استایل باحالی داره واسه اینکه بندازیش به جون کوه و تپه...پاژن مگه هنوز تولید میشه؟نقل قول:
راستی....اگه بخوای یه هامر H2 وارداتی بگیری,چند تموم میشه؟
اتفاقا FJ بدرد کوه و تپه نمیخوره و برای این کار زیاد جالب نیستنقل قول:
ولی Fj واقعا استایل باحالی داره واسه اینکه بندازیش به جون کوه و تپه...پاژن مگه هنوز تولید میشه؟
اسطوره صخره نوردی رنج روور هست که متاسفانه ایران نیست
پاژن فکر کنم هنوز تولید میشه
H2 یا H3 فول هم قیمتی بین 35 تا 80 هزار دلار دارن و برای وارد کردنشون هم باید مجوز بگیری البته ماشین پلاک موقت میشه
سعید یه چیزی میگی ها رنجروور اولین اس یو وی لوکس هستش که تولیدشده ها لندروور دیسکاوری بهترین گزنه میتونهب اشه ولی اگه شما صرفا واسه off road میخواین 140 میبیون اصلا صرف نمیکنه چون با این پول میشه از یه ماشین 7 میلویونی یه offroad تک ساخت .
و کلی هم باقی میمونه
گزینه ها اینه:
خریدن یه بلیزر یا لندکروزر یا لندروور مدل پایین و تغییر و تقویت شاسی و فنر بندی.
خریدن یه وانت هایلوکس و تقویت اون
ولی اگه شما خوردروی اس یو وی میخواین که قابلیت آف رود خوبی داشتهب اشه بهترین گزینه پرادو هایلوکس استاندارد و لندکروزر grx هستن
ولی باز توصیه میکنم اگه شما دنبال ماشینی برای تپه نوردی و استفاده بیشتر برون از جاده هستین میتونید یه ماشین مدل پایین یا یه چیزی در حد پرادو بخرین و شروع به تقویت اون بکنید .
آره پاژن هنوز تولید میشه فکر کنم حدود 20 تومن باشه
ببخشید منظور از تقویت چه جور تقویتی؟ میشه کمی توضیح بدین؟نقل قول:
offroad رو میخوام جزء قابلیت های بالقوه اش باشه.ولی از نظر ظاهر و ابعاد و قدرت و استایل میخوام طوری باشه که خشونت تو ظاهرش باشه و به قول معروف وقتی از جلوی یه ماشین درمیای طرف هول کنه...(یه چیزی تو مایه های Hummer)نقل قول:
وانت بارهای بزرگ معروف,مثل دوج یا تویوتا تاندرا تو ایران واسه فروش پیدا میشه؟
پس اونوقت یه بلیزر با موتور 350 بخر و یه موتور ls6 بیار روش ببند
ولی اس یو وی های جدید زیاد اون چهره خشن رو ندارن
شما میتونید کمی صبر کنید تا تکلیف واردات پورشه کاین هم مشخص بشه گزینه خوبی هستش.
================================
در مورد تقوت برای آف رود هم چشم دوستان امروز میگم یه چیزایی.برم بازم اطلاعاتم رو بیشتر کنم بیام شما هم برید دوستان مطالعه کنید.
من چند ماه پیش یه مقاله تو مجله ماشین دیدم ,واسه تست هامر.چرا اونو پلاک ملی کرده بودند؟مگه مجوز واسه پلاک دائمش میدن؟نقل قول:
نه اون گذر موقت بود
رامین رنج روور بهترین آف رود هست و حتی از هامر هم بهتره حالا لوکس بودنش دلیل بر بیابان گرد بودنش نیست کهنقل قول:
سعید یه چیزی میگی ها رنجروور اولین اس یو وی لوکس هستش
نه تنها وانت بار تو ایران که وارد شده هایلوکس هستنقل قول:
وانت بارهای بزرگ معروف,مثل دوج یا تویوتا تاندرا تو ایران واسه فروش پیدا میشه؟
رامین قطعا کاین قیمتی بالای 150 ملیون خواهد داشتنقل قول:
شما میتونید کمی صبر کنید تا تکلیف واردات پورشه کاین هم مشخص بشه گزینه خوبی هستش.
به نظرم بهترین گزینه همون لندکروزر هست
نه,مطمئنم که پلاک ملی بود.تو عکس کاملا مشخص بود.همونی که کنار ساختمون نیمه ساز یا کارخونه(یه همچین جایی) روی یه تپه ماسه ای برده بودنش.حالا بعدا میگردم ببینم عکسشو پیدا میکنم یا نه.نقل قول:
اینجور ماشین ها به خاطر حجم موتورشون پلاک نمیتونن بگیرن؟
سعید دیفندر رو بردی زیر سوال ولی بازم راس میگی از خیلی از ماشینها به خاطر پایه و کارش لندروور/ رنجروور خیلی برتر هستشنقل قول:
رامین رنج روور بهترین آف رود هست و حتی از هامر هم بهتره حالا لوکس بودنش دلیل بر بیابان گرد بودنش نیست که
سعید قیمت رو یکی از دوستان 140-170 گفته بودن حالا کاین اس و کاین توربو هم بیاد اونا بلای 200 تومن یا 250 تومن حتما قیمت دارن.نقل قول:
رامین قطعا کاین قیمتی بالای 150 ملیون خواهد داشت
فکر کنم این شورای قیمت گذاری همشون نشستن به قیافه ماشین نگا میکنن قیمت میذارن مثلا میگن این و ما میزدیم عوض 80 هزار دلار 160 هزار دلار قیمت میدادیم خیلی خوشگله:دی
نه پلاک گذر موقت بودنقل قول:
نه,مطمئنم که پلاک ملی بود.تو عکس کاملا مشخص بود.همونی که کنار ساختمون نیمه ساز یا کارخونه(یه همچین جایی) روی یه تپه ماسه ای برده بودنش.حالا بعدا میگردم ببینم عکسشو پیدا میکنم یا نه.
اینجور ماشین ها به خاطر حجم موتورشون پلاک نمیتونن بگیرن؟
این ماشینا هم نه به خاطر حجم موترو بلکه به خاطر مسایل بروکراسی و قوانین بی خودی نمیکتونن پلاک بگیرین یک نومنه به شما بگم دوست عزیز مثلا یه ماشینی که استاندارد آ؛لایندگی هم از نظر صوتی و هم از نظر موترو یورو 4 هستش باید استادارد ایرانی در حد یورو دو ررو دوباره پاس کنه و همه اینها فقط و فقط به خاطر در آمد داشتن هستش .
مثلا استاندارد میاد و یه ایرادی از نظر صدا روی ماشین مایذاره و وارد کننده مجبوره یا کلا بی خیال واردات بشه یا اینکه با پرداخت جریمه برای این ایراد بی پایه و اساس که مثلا صدای اگزوز پورشه کاررا اس خیلی تیز هستش هزینه اضافی پرداخت کنه و این هزینه روی قیمت ماشین تاثیر میذاره و خود ریس پلیس راهنمایی و رانندگی گفتن حتی ماشینهای 12 سیلندر رو هم پلاک میدیم به شرط اینکه بتونید مراحل قانونی رو طی کنید.
سایت تولید اتین ماشینها چون در آمریکا هستش نمیتون به صورت عمده وارد کنننقل قول:
وانت بارهای بزرگ معروف,مثل دوج یا تویوتا تاندرا تو ایران واسه فروش پیدا میشه؟
===============================================
دوستان معذرت پستهای من طولانی شده ولی فرشاد خان یه سوالی کرده بودن گفته بودم جوواب میدم الان حضور ذهن دارم بهشون جواب مختصری میدم تا حوصله هیچکس هم سر نره.
تقویت و آفرود کردن یه ماشین به این صورت هستش که :نقل قول:
بخشید منظور از تقویت چه جور تقویتی؟ میشه کمی توضیح بدین؟
اول از همه اتاق و شاسی بنا به استفاده و مسیرهایی که قراراه توش تردد بشه باید از نظر مقاومت تقویت بشه تا در اثر تنشهای مسیرهای غیر آسفالت تاب برنداره و یا نشکنه با بستن روکیج و میله های عرضی مقاومت شاسی و اتاق افزایش پیدا میکنه و برای واژگونی احتمالی هم مقاوم سازی میشه باک و منبع سوخت هم باید مقاوم بشه همینطور زیر موتور تا در اثر برخورد با زمین یا سنگهایی که از روش ماشین میگذره دچار سوراخ نشن.
برای جلو گیری از گیر کردن کف ماشین در عبور از شیبهای تند تا حد امکان فنر بندی ماشین رو بلند میکنن و ارتفاع شاسی رو بلندتر میکنن.
از فنرهای نرم و مقاوم در مقابل تنشهای شدید استفاده میکنن .
تا حد امکان دیفرانسیل و گیربکس مقاومسازی میشه و با نومنه هایی که تحمل گشتاور بالا رو داشته باشن تعویض میشن(این ماشینها به گشتاور بالا یی نیاز دارن چون سرعت پایینی دارن ولی شیبهای تندی رو باید طی کنن که نیروی عظیمی باید چرخها داشته باشن)
موتور باید تقویت بشه تا مورد بالا رو که گفتم بتونه تامین کنه
و یه مورد یادم رفت دیفرانسیل و توپی چرخهای این ماشینها باید از نوع قفل شونده باشه تای در زمینهای لغزنده دچار کمترین مشکل بشن.
این یه توضیح مختصر بود.
اگر اشتباه نکنم قدرت و زاویه صعود تویوتا لند کروزر از هامر و خودرورهای مختلف شکرت لندروور هم بیشتره. دوستان اگر وقت دارند یه مقایسه ای بین لندکروزر لندرور و رنج روور بکنند ( اعداد و ارقام) . خودم چیزی پیدا نکردم.
نقل قول:
وانت بارهای بزرگ معروف,مثل دوج یا تویوتا تاندرا تو ایران واسه فروش پیدا میشه؟
مدلهایی از لندکروزر با نام الوندکروز در ایران تولید میشه. اگر اشتباه نکنم موتور 3000 و تاپ اسپید 200 کیلومتر در ساعت.قدرت هم : تو مهرآباد یه مینی بوس ارتش که سرعتش سر پیچ زیاد بود میره قاطیه باقالیها! با الوند کروزر درش میارن
امسال در یکی از برنامه های ارتش یه مدل از وانت تویوتا شبیه به نسل قبلی لندکروز دیدم. آمبولانسش رو هم در عوارضی قم تهران دیدم اما مدلش رو نمیدونم. احتمالا مونتاژ شرکت فتح باشه. اگر برای فروش به مردم عادی باشه قویترین وانت کشوره.
بله Pario جان اونا مدلهای اف جی هستن که تازگیها هم فیس لیفت شدن صنایع فتح تولید میکنه موتورهای 4500 سی سی هم روشون هست یه مدتی مدلاهای وانت دو کابین و تک کابینش رو بیرون میدادن الان دیگه نمیبینیم.
این مدلخای جدید رو میتویند برید و تو سایت شرکت تویوتا شعبه نیوزلند ببینید.تا حدودی دماغه نسل قبلی لندکروزر 100 رو روی اینها بازسازی کردن.
لندكروز و لندروور واسه آفرود هاي خشن خوب نيست
اگه واسه آفرود خشن و فوق العاده سخت مي خواي jeep wrangler گزينه خوبي است با تيونينگ اساسي(شامل موتور گيربكس شاسي تعليق لاستيك و ....)
كه كل اينها بيشتر از 90.000 دلار در مياد بدون در نظر گرفتن هزينه6.300 دلار ارسال از آمريكا به دوبي
مثلا خريد يه موتور واسه آفرود هاي فوق العاده سخت حدود 50.000 دلار قيمت داره
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تمام این کیتهایی رو که برای رانگلر میبینید برای تمام آف رود ها میشه نصب کرد .
بازم ممنونم از اطلاعاتی که برامون گذاشتید
نه دیگه اینقدر خشن!با این میشه آسفالت خیابان و شخم زد!:21:نقل قول:
استفاده اصلی که من میخوام بکنم:
شهر ما فرهنگ رانندگی پائینی داره.همه عادت دارن جلوی هم ببیچن و حق همو ضایع کنن و به هم راه ندن و خلاصه رانندگی پرخطر...
چیزی که من نیاز دارم یه SUV قدرتی و بزرگ و عضلانی با استحکام فوق العاده است.
همه شهر هاي ايران(بجز جزيره زيباي كيش) فرهنگ پائين رانندگي دارند مخصوصا شهر هاي بزرگ مانند تهران كه انگار قوانيني وجود نداره به نسبت با كشورهاي خارجي
به تاپيك زير يه نگاهي بنداز
در نظر داشته باش كه پورشه كاين هم ميشه وارد كردکد:http://forum.p30world.com/showthread.php?t=336328
نکنه تبریز هستش؟نقل قول:
نه دیگه اینقدر خشن!با این میشه آسفالت خیابان و شخم زد!
استفاده اصلی که من میخوام بکنم:
شهر ما فرهنگ رانندگی پائینی داره.همه عادت دارن جلوی هم ببیچن و حق همو ضایع کنن و به هم راه ندن و خلاصه رانندگی پرخطر...
چیزی که من نیاز دارم یه SUV قدرتی و بزرگ و عضلانی با استحکام فوق العاده است.
اگه میخوای آدم بترسونی به خصوص پیکان مسافر کش بهتره چیزی بخری که موقع زدن خرج کمتری هم داشته باشه
مثلا الان خیلی ها جلوی suv های مدل بالا ویراز میدن چون میدونن به خاطر خرج ماشین وافت قیمت احتیاط میکنن ولی مثلا کسی جرائت نداره جلوی یه تویوتا لندکروزر اف جی 45 بپیچه چون کمتر قطعه ای روی بدنه اون پلاستیک یا فیبر هستش و کلا استیل و کرم کاری شده هستش همه قطعاتشم توی اوراقی ها پیدا میشه
من یه نمونه کالسکه همون دو درهای کوتاهش رو دیدم توی بانه واقعا ماشین تکی بود مونتاژ ژاپن صاحبش گفت 20 تومن هم بدی نمیدم ازش در مورد فنیش سوال کردم گفت موترو 3000 6 سیلندر داره و راحت 180 تا رو میره برارد خودم سربازی از اونا رونده میگه راحت خیلی راحت با وانتش 16 تا پر کردم یا کالسکه تا 200 رفتم.اونم وقتی ماشین فرماندهی رو میروند.
یا اگه خیلی ماشین خوش تیپی میخوای به نظر من لندکروزر 62 یا80 بخر ماشینهای واقعا تک خوب و جاداری هستن بعضی مدلاهای سفارشی هستن که مزایده ای اومدن بیرون از نیروهای مسلح تجهیزات عجیبی دارن
قطعه هم فک و فراوون.
ای کاش تبریز بود..تبریز آدمهای باحالی داره.نقل قول:
این مدلی که که عکسشو میذارم vxr هستش؟عجب چیز خوفیه ها...با آپشن این شکلی شده؟ایرتویا این مدلها رو واسه فروش داره؟
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عکس دیده نمیشه
لینک بزارین
والا چی بگم همه جای مملکت همینهنقل قول:
بله ایر تویا تا جایی که میدونم فول آپشن داره .
لینک عکس:
[PHP]http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/06/2009-WALD-200-Toyota-Land-Cruiser-SPORTS-LINE-Black-Bison-Edition-front-angle-588x391.jpg[/PHP]
قیمت vxr معمولی و فول آپشن چند در میاد تو ایران؟(دقیق)
و سوال مهمتر:از کجا خرید کنیم؟
يه تاپيك معرفي كردم معلومه كه سر نزدينقل قول:
VXR طبق دستورالعمل وزارت بازرگانی در سال هشتاد و 8 ورود اين خودرو به كشور مجاز نمي باشد
بازم اون تاپيك رو معرفي مي كنم
لطفا سر بزنيد
خبر موثقه؟چرا الان که تو سایت ایرتویا سرچ زدم این مدلو گذاشته بود؟نقل قول:
لابد بروز نشده
الان لندكروز مدل 2010 هم اومده ولي لندكروز ايرتويا مربوط به مدل 2009 است
چون اين خودرو 8 سيلندره و تا اونجايي هم كه مي دونم ورود خودروهاي 8 سيلندر به كشور ممنوع است
اگه قدرتمندتر از اين مدل مي خوايد هم هستش
لندكروز با موتور 5.7 ليتري كه واسه آمريكا ساخته و اگه در دوبي نبود ميتوني خودت سفارش بدي از آمريكا بيارن
اين 8 سيلندر كه در ايرتويا است 228 اسب بخار است و لندكروزي كه واسه آمريكا است 381 اسب بخار قدرت داره!!!!!
و حداكثر گشتاور 401
فعلا واردات تمام ماشینها تا 8 سیلندر آزاده ولی باید تمام استانداردهایی رو که سال 2000 توی اروپا بوده رو یه بار دیگه توی ایران پاس کنن در حالی که همشون استاندارد یورو 4 دارن.یعنی یه بار دیگه یورو 2 رو باید پاس کنن.
نقل قول:پس یعنی خودم باید برم وارد کنم؟نقل قول:
یعنی جائی پیدا نمیشه که به صورت وارد شده خرید؟
6 سیلندرش هم به اندازه ی کافی قوی است
کد:http://www.piico.ir/portal/Default.aspx?tabid=217&tabindex=3
لکسوس RX350 شش سیلندر 275 اسبی هم گزینه ی خوبی است
کد:http://www.piico.ir/portal/default.aspx?tabid=419
ولی هیچ Off Road ی از لحاظ هیبت و هندلینگ بپای کاین نمیرسد و مشخصات وارداتی آن دقیقا هنوز درست معلوم نیست و باید با شرکتش تماس بگیری ولی حدود 130 باید باشد
کد:http://www.piico.ir/portal/default.aspx?tabid=480
پس برم تو کار GXR ؟
gxr و vxr غیر از موتور تو هیچ زمینه ی دیگه ای فرقی ندارن؟
بهترينش اينه كه خودت بري دوبي و ماشين هايي كه مد نظرته تست كني كه از هر كدوم خوشت اومد مي خريش
اگه 8 سيلندر مجازه، LX570 بهتره از لندكروز و ارتفاعش هم مثله رنجروور ميشه تغيير داد و خيلي از آپشن هاي لندكروز روي لكسوس LX570 به صورت استاندارد هستش كه قيمتش بيشتر از 75.000 دلار است به موتور 5.7 و قدرتش كمي از لندكرور 5.7 ليتري بيشتره و احتمالا در دوبي موجود است
در مورد پورشه كاين كه يكي از افراد داشت و در دوبي زندگي مي كنه ميگفته خيلي استهلاك بالايي داره و سريع فروختش و كمتر از 4 ماه دستش بود اون هم از نوع S
و مي گفت به نظر من Lexus LX570 بهترين خودروي ساو براي ايرانه
ويدئو زير كنترل ارتفاع لكسوس نشون ميده
کد:http://www.youtube.com/watch?v=bv5qYNtJ_jY
در صورتیکه میخواهید از این Offroad ها استفاده ی روزمره هم بکنید LX570 یا لندکروزر بیش از حد بزرگ و شاید رانندگی با آنها در خیابانهای ایران عذاب آور باشد و بعد از مدتی از خریدتان پشیمان شوید.یک حد میانه ای قائل شوید بهتر است
زانتیا خیلی سریعتر و بیشتر تغییر ارتفاع میدهد.این خیلی جزئی و خیلی کند تغییر ارتفاع میداد.نقل قول:
ويدئو زير كنترل ارتفاع لكسوس نشون ميده
زانتيا خيلي وزن كمتري داره نسبت به اين لكسوس و به خاطر همين سريعتر تغيير ارتفاع ميده
و اين مدل لكسوس به انداره كافي ارتفاع بلندي داره و بلندتر زياد از حد ارتفاع فكر نمي كنم ضروري باشه