با سلام به همگی
خوب من مدل صورتی که قبلا درست کرده بودم Texture با Uv درست کردم و در نهایت آوردم تو Z-brush و Textuire بهش دادم و جزئیات کارو هم درست کردم..
خوشحال میشم نظراتتونو بشنوم...
Wire
[html]http://i39.tinypic.com/k3n7k9.jpg[/html]
Printable View
با سلام به همگی
خوب من مدل صورتی که قبلا درست کرده بودم Texture با Uv درست کردم و در نهایت آوردم تو Z-brush و Textuire بهش دادم و جزئیات کارو هم درست کردم..
خوشحال میشم نظراتتونو بشنوم...
Wire
[html]http://i39.tinypic.com/k3n7k9.jpg[/html]
ای پسر خوب.....لطفی بنما و یه جا دیگه بذار...تینی برا من فیلتره....
نقل قول:
شهاب جان شرمنده
بفرما درستش کردم
اینشاالله که این یکی جواب میده...
راستی سایت Upload خوب سراغ نداری...
من موندم با این سایت چی کار داشتم ----- شده...
سلام و درود.
خيلي عالي شده آقا بهزاد.
راستش براي سايت آپلود عكسوکد:http://irapic.com/
هنوز بازه.کد:http://upload.--------.com/
موفق باشيد.
آفرین بهزاد خیلی قشنگ شده
فقط چرا اسموت نیست ؟
بهش یه tourbo اسموت دیگه بده تا نرم شه و تیکه تیکه نباشه
عالی شده
خیلی عالی شده...مدل رو ندیده بودم...خیلی قشنگ ساختی.....
نقل قول:
ممنون کوروش جان
خیلی لطف کردی بابت سایت ها....
نقل قول:
ممنون هادی جان
این عکس تو محیط -Brush برای همین اینطوری شده...
ممنون شهاب جاننقل قول:
نظر لطفته
uvwمشگل داره اما نگران نباشید به زودی یک آموزش uvwویدیویی و فارسی میزارم تو پی سی
درکل خیلی قشنگه اما چندتا اشکال داره :
1. پوستش خیلی براقه
2. بینیش زیاد جالب در نیومده
3. گونه هاش بطور کامل smooth نشدن
ولی بهت تبریک میگم در حد پیشرفته درستش کردی :20:
مدل که عالی شده ........
تکسچرم خوبه ولی چند تا ایراد داره
گونه هاش چرا سبز شدن و گوشش یه جوری شده
uw خویه .........اما بهزاد جان چرا ایتقدر کاراکترسیاه شده هان .......... بعدم تکسچر تو مکس بده .......... الان نقش Zbrush تو UV می شه بگی ؟؟؟
نقل قول:
ممنون رفیق بابت آموزش
ولی ای کاش مشکلشم میگفتی
ممنون رفیقنقل قول:
تمام مشکلاتش درسته
بازم ممنون
ممنون دوست عزیزنقل قول:
نظر لطفته
فکر کنم مشکل از texture باشه چون زیاد کیفیتم نداشت....
و گوشش زیاد کار نکردم...
ممنون
:31: شاید سیاه پوسته...نقل قول:
درسته ولی فکر کنم مشکل از tetxure باشه...
در مورد Z-brush و Uv باید بگم که نقشی نداره من تو مکس texture بهش دادم و وقتی که texture دادم و Uv تنظیم کردم اونوقت بردمش تو Z-Brush و اونجا texture انداختم رو صورت و جزئیات اونجا بهش دادم ...
بیشتر هدفم از این کار این بود که میخواستم بدونم Uv صابت و پایدار میمونه و با زیاد کردن Poly ها مشکلی در تنظیم Texture پیش نمیاد....
بازم ممنون بابت نظر