خواب هاي بزرگ Ubisoft و DarkWorks براي I Am Alive !!
Guillaume Gouraud بنيان گذار استوديو DarkWorks اطلاعات جديد رو درباره استوديو و بازي جديد انها و Ubisoft يعني I Am Alive داده است. اين بازي با همكاري Jade Raymond تهيه كننده عنوان بزرگ Assassins Creed و در سبك survival horror براي X360.PS3.PC در سال 2009 عرضه خواهد شد.
ما ميخواهيم براي گسترش بيشتر بازي خودمان آن را واقع گريانه تر جلوه دهيم براي اينكه با اين كار ميتواينم بازي خود را عمومي تر كنيم.ما مسير خودمون از سمت بازي هاي ترسناك كلاسيك مثل Alone in the Dark: The New Nightmare در سال 2001 به سمت بازي كه سانحه اي همچون Cold Fear عوض كرديم. "
وي در ادامه ميگويد:" و در حال حاضر بازي ما بيشتر به سمت بازي هاي واقع بينانه تر رفته است و اين همان چيزي است كه ما ميخواهيم با بازي جديد خودمون تجديد كنيم."
DarkWorks استوديو بوده است كه همه ان را به خاطر بازي ها ترسناكش ميشناختند اما Guillaume Gouraud متعقد است اين استوديو انقدر بزرگ هست كه بازي هاي اكشن در هر زمينه بسازد.
وي ميگويد:" ما از پيشرفت خودمان بسيار خوشحال هستيم. من فكر ميكنم ما با وجود 120 نفر يكي از بزرگترين و عظيم ترين استوديو ها در اروپا هستيم. من فكر ميكنم ما در سال 2009 خواهيم درخشيد. ما خودمان را براي مرحله بعدي اماده كرده ايم. "
......................
اما Ubisoft هم براي اين بازي نقشه هاي بزرگي كشيده است. Alain Corre مدير اجرايي Ubisoft طبق صحبت هايي كه با MCV داشته اعلام كرده از همين الان به فكر دنباله براي بازي I Am Alive است.
Alain Corre در اين باره ميگويد:" بله, ما به فكر دنباله براي اين بازي هستيم. زماني كه شما يك franchise جديد كه مدت زمان ساختش به طول مي انجامد رو به وجود مياريد و براي ساخت ْآن سرمايه زيادي ميگذاريد تا آن را عرضه كنيد دوست داريد اون را نگه داريد و دوباره آن را تكرار كنيد. "
وي در ادامه ميگويد:" پس خيلي بهتر است كه بتوني تبليغات داشته باشي و روي يك سري franchise ها براي اينده شرط بندي كني. ما به اين بازي به عنوان يك franchise قوي ديگر براي مجموعه خودمان در كنار Prince Of Persia يا Rayman Rabbids اميد داريم. اين بازي يك بچه جديد براي ما هست و ما اميد هاي زيادي به آن داريم. "
منبع:
کد:
http://www.----------.com/forums/showthread.php?t=18295
اولين اطلاعات از I Am Alive
بازي I Am Alive يكي از جنجالي ترين بازي هاي امسال Ubisoft خواهد بود. مجله GamesTMدر شماه جديد خود اولين اطلاعات را درباره اين بازي فاش كرده است.
هر چند اين بازي به طور رسمي در E3 2008 معرفي شد و در همان زمان توانست جايزه بهترين Trailer نمايشگاه E3 را از سايت Game Trailers دريافت كند اما مدتي قبل از شايعه شده Jade Raymond تهيه كننده بازي Assassin's Creed در اين پروژه حاضر خواهد بود. Alexis Goddard تهيه كننده ارشد بازي بلاخره اين شايعه را رد كرد و اعلام كرد كه Jade Raymond هيچ دخالتي در اين پروژه نخواهد داشت.
Darkworks تيم سازنده اين بازي كه به خاطر دو بازي Cold Fear , Alone in The Dark : The New Nightmare سابقه دارند قصد دارند اين دفعه يك بازي بسيار واقعي تر را تحويل خريدارن دهند.
Alexis Goddard مي گويد:" خرابي و بدبختي يك موضوع تكراري براي صنعت سرگرمي از بدو تولد ان بوده است. ما جدا نمي خواهيم چنين موضوعي را تكرار كنيم بلكه قصد مخلوط كردن چندين عنصر با هم را داريم. بيشترين كاري كه ما انجام ميدهيم اين است كه شما را به ياد چيز هاي جالبي كه ديده ايد و يا شينده ايد مي اندازيم. Robert Neville در فيلم I Am Legends به تدريج انسانيت و عقل خود در فاجعه نيويورك از دست داد. در The Day After Tomorrow و War of the Worlds شما ديديد كه شهر هاي غرب چگونه توسط يك نيروي نامشخص از هم پاشيدند."
Goddard همچنين بازي را با Armageddon , Titanic , Cloverfield , Jericho , Lost مقايسه كرده است. داستان بازي درباره فردي به نام Adam Collins است. بعد از زلزله مهيب و غير طبيعي شيكاگو وي بايد به دنبال دوست دختر خود بگردد و به قدر كافي بازمانده پيدا كند تا توجه نيرو هاي دولتي را به خود جلب كند. Goddard معتقد است لحظه به لحظه game play اين بازي چيزي است كه تا به حال تجربه نكرده ايم. و انها بسياري از سنت هاي موجود را تغيير داده اند.
وسايل به خصوص اسلحه و مهمات بسيار كم ياب تر از ديگر بازي هايي هست كه تا به حال بازي كرده ايد. حتي كمتر از ميزان استفاده در بازي هاي survival horror مثل Resident Evil. هدف اصلي بازي كسب كردن وسايل مورد نياز براي زنده ماندن است. وسايلي همچون بطري اب و ... . در بازي اب به عنوان يك وسيله شفا دهنده استفاده مي شود.
" مبارزه يكي از راه هاي روبرويي با گروه هاي خشن است اما كمتر مي شود اين روش جواب دهد. ما كاري در بازي كرديم كه بازيكنان ترغيب به استفاده از تاكيك و احتياط كردن شوند. شما در بازي ممكن است يك shotgun پليس را پيدا كنيد كه خالي از گلوله است. اما چه كسي جز شما متوجه ميشود كه اسلحه خالي است ؟ شما مي توانيد با اين كار موجب ترس افراد شويد و وسيله مورد نظر خود را تامين كنيد."
با توجه به اينكه اين بازي يك بازي FPS است و عواملي شبيه استفاده بسيار كم از اسلحه باعث مي شود بسيار شبيه Mirror's Edge به نظر بيايد. اين در حالي است Goddard معتقد است I Am Alive مي بايست يك بازي FPS باشد تا به شما همه چيز را منتقل كند.
" ما مي خواهيم بازيكن واقعا متوجه قدرت طبيعت شود و حس كند خطراتي كه توسط خراب شدن ساختمان و ويراني به وجود مي ايد چگونه است. حس اين كه هرج و مرج چگونه است و هيچ ]چيزي به جز زوايه ديد اول شخص ( first-person ) اين حس به شما منتقل نمي كند."
I Am Alive براي PC , X360 , PS3 در تاريخ نامشخصي از 2009 عرضه خواهد شد.
منبع
کد:
http://www.----------.com/forums/showthread.php?t=19886
تکمیل I am Alive به دست یوبیسافت
Darkworks ، یکی از تیمهای بازیسازی خوشنام است که تابحال بازیهایی مانند Alone in the dark و Cold fear را عرضه کرده است. کمپانی یوبیسافت ساخت و تکمیل پروژه I Am Alive را از تیم Darkworks گرفته و از این پس آن را در استدیوی خود انجام خواهد داد.
این بازی در E3 سال گذشته رونمایی شد و قرار بود که در بهار امسال منتشر شود ولی تا انتهای سال مالی 2009 که به مارچ 2010 ختم میشود، تاخیر خورد.
Ubisoft گفت:" به منظور وفادار ماندن به تاریخ عرضه این بازی بزرگ و با توجه به اینکه تیم Darkworks وظایف دیگری برای انجام دان دارد، ما تصمیم گرفتیم که تکمیل پروژه I Am Alive را در Ubisoft Shanghai ادامه دهیم. در طول سال گذشته هر دو استدیو با همکاری یکدیگر بر روی این پروژه کار میکردند."
" تیم Darkworks به الزامات و وظایف خودش بخوبی عمل کرد و وقتی که این بازی لانچ شود، یکی از پایههای موفقیت آن خواهد بود."
منبع
کد:
http://www.----------.com/forums/showthread.php?t=21080