سلام به دوستان و همشهريان شيرازي
از امروز در اين تاپيك در مورد Adsl بحث مي كنيم
Printable View
سلام به دوستان و همشهريان شيرازي
از امروز در اين تاپيك در مورد Adsl بحث مي كنيم
با سلام و تشکر خدمت مدیر محترم و تمام دوستان من یک هفته است که از صبا نت سرو یس گرفتم
و مودم USRobotics دارم. سرعت اینتر نت برای من خیلی پایین هست و سرو یس رایگان شبانه که اصلا"
خیلی خیلی پایین ( مثل dial up ) است. اگر ممکن من رو راهنمایی کنید که بدو نم مشکل از کجاست. ( راستی مرکز مخابرات ما آزادگان است و خانه ی ما هم تا این مرگز یه 3 کیلومتری هست ) .
با تشکر از شما دوستان :41: :2: :41:
آرهنقل قول:
سرعت صبا خیلی پایین اومده
ولی برا مطمئن شدن سیم کشی خط تلفن رو چک کن
تلفنت رو از پریز جدا کن و فقط adsl وصل باشه . امتحان کن ببین باز سرعت کمه یا زیاد
برا من سرعت بین 7 تا 25 ( شبانه )
کلا نمیگم بده ، ولی به درد کسایی که دانلود زیاد دارن نمیخوره
مرکز = حضرتی
سلام
من ساکن شهرک بهارستان هستم با پیش شماره 840
اگه میدونین یه راهنمایی کنین و بگین کدام شرکت سرویس میده به این پیش شماره و کدوم بهتره
مرسی از همه
مرسینقل قول:
باید بمونیم تو خماری
سلام به همشهری های عزیز.
من از پارس آنلاین یا همون آراکس دارم و به شدت ناراضی هستم.
3 ماهه که گرفتم ولی 1 روز خوش ندیدم.
روزی 100 بار Dc میشه.الان هم 6 روزه که قطع هست و کانکت نمیشه.استاتوس اصلا روشن نمیمونه.
این هم از پارس آنلایننقل قول:
اینجور که می گی افتضاح
الان بعد از 5 روز بدون هیچ کاری درست شد.اصلا من گیج شدم.نمیدونم چرا اینطوره؟
2 تا تاپیک هست در مورد Adsl شیراز . من هر 2تا رو خوندم . هیچ کدوم درست و حسابی صحبت نکرده . هیچ کس نمی تونه از این 2تا تاپیک متوجه بشه که الآن اگر بخواد Adsl بگیره باید چکار کنه و از کجا بگیره که بهتره .
یک سوال داشتم . چرا تاپیک جدید زدین ؟ علتش چی بود ؟ اون تاپیک قبلی چه مشکلی داشت ؟
من نمی دونم چرا تاپیک جدید زدن....:41: ولی کسی که میخواد ADSL بگیره پس از دو صفحه Commment خوندن باید دیگه بتونه. کار زیادی نداره::20:نقل قول:
1- اول ببینه تو منطقشون چه شرکتهایی ADSL ارائه میدن.:21:
2- یه سری تحقیقات بکنه ببینه کدامشون بهترن، البته بهتر بودن نسبی هست. یعنی اینکه ممکنه یه شرکت بسته به تعداد user هاش خدمات فنی و سرعت بالاتری رو ارائه بده. گاهی اوقات که user های شرکتها تعدادشون کم میشه برای اینکه مشتری جذب کنن مدتی محدودیتها را کم میکنن و سرعت رو بالا میبرن.:19:
3- خط تلفونتون نباید PCM باشه که اینو هم شما نمیخواد بپرسید همون شرکتی که اشتراک میگیرید همه کارها رو میکنه.:5:
4- یه پول زور به عنوان رانژه جهت ارتباط خط تلفونتون باید به شرکت بدید که این کار هیچ هزینه ای برای شرکت نداره و مخابرات این کار رو مجانی انجام میده. ولی چه کنن که پول زور گرفتن این روزا مد شده.:13:
5- یه مودم ADSL بخر که با مودم شرکتتون سازگار باشه. معمولا Dlink خوبه.
6- هزیه شارژ ماهیانه رو هم که باید بدی.:31:
پس چیز دیگه ای نمیمونه؟!:8:
سلام
من ميخوام 128 adsl راه بندازم از دوستان درخواست راهنمايي دارم كه كدوم شركت رو پيشنهاد ميكنند و اينكه چه مودمي رو بگيرم كه حالا حالاها لازم نباشه عوضش كنم و جواب بده :20:
مرسي
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز این کار شما بستگی به $$$ هست که می خواهید بدین و محدود باشه یا نباشه دارهنقل قول:
اما پارس آنلاین . آریانیک . لاوان این هر 3 ناش خوبه
در مورد مودم هم dlink خوبه .:8:
اقا میشه ادرس سایت ارانیک رو بدید
با عرض سلام و خسته نباشید به شما اساتید گرامی ...
بنده برای تنظیمات مودم با مشکل روبرو شده ام ...
برای وارد شدن به تنظیمات مودم 192.168.1.1 را که وارد می کنم از بنده User و Password می خواهد که نمی دانم چیکار کنم ممنون می شوم دوستان بگویند این یوزر و پاسورد را از کجا بیاورم ..
Modem :Comtrend
Model :CT-534
ممنون می شوم دوستان اگر کمکی از دستشان بر می اید انجام دهند ...
در بعضی از مواقع حتی وقتی 192.168.1.1 وارد می کنم وارد نمی شود ...
توی راهنمای مودمتون نوشته اینا رو .نقل قول:
هر دوتاشو بزن user
به احتمال زیاد جواب میده
بايد هر دو تا رو بزني admin!!!!نقل قول:
نقل قول:
من خودم قبلاً مودم COMTREND داشتم USER : root و PASSWORD : 1234 بود .
حتماً چک کن
سلام من از Pars Online استفاده می کنم کلی هم حال کردم باهاش اگه کسی هم میگه خوب نیست کاملا در اشتباه هستش ...
یا علی.
شما اول IP کامپیوترت رو Static بزار و Gateway رو هم بزار همون IP مودمت تا هیچ وقت قطع نشی ...نقل قول:
بعدشم توی کاتالوگ های مودمت بشین بخون حتما نوشته User و Password چی هستش ... :10:
من تعريف صبا نت با شاتل رو زياد شنيدم به نظر شما گزينه هاي خوبي نيستن؟
دوست من این چه حرفی هست شما میزنید..نقل قول:
سلام من از Pars Online استفاده می کنم کلی هم حال کردم باهاش اگه کسی هم میگه خوب نیست کاملا در اشتباه هستش ...
بالاخره کسی که با یه شرکت پدر کشتگی نداره وقتی میگه خوب نیست یا خدمات خوبی نداره.
من 3 ماه هست از پارس آنلاین ADSL گرفتم.
از نمایندگی ولی عصر.
حدود 15 روز برای راه اندازیش طول کشید و تقریبا نزدیک بود باهاشون دعوا کنم که به زور اومدن و وصلش کردن.
کل این 3 ماه هم من یه روز به راحتی کانکت نشدم و مجبورم روزی 20-30 بار مودم رو خاموش روشن کنم.حتی بیشتر.
مشکل رو بیش تر از 20 بار با خود شرکت و پشتیبانی درمیون گذاشتم و تا حالا مشکلم حل نشده.
از 3 شنبه هفته قبل تا حالا که 5 شنبه هست به کل ارتباطم قطع شده و چراغ استاتوس اصلا روشن نمیمونه.یا سریع خاموش میشه.
شنبه زنگ زدم گفتم مشکل من اینه گفتن فردا پیگیری میکنیم.تا دیروز 4 شنبه خبری ازشون نشد که خودم زنگ زدم و یکم تند شدم تا جوابم رو دادن.
اگر فک ر میکند دروغ میگم مشخصاتم رو بهتون میگم تا خودتون از شرکت بپرسید من تا حالا چند بار زنگ زدم.
موفق باشید.
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز من در ادامه بحث شما باید بگم من 1 هفته هست سرویس Adsl راه افتاد اما چون وقت نکردم نتونستم این جریان رو بنویسم اما حالا می گم
بعضی چیزها به مخابرات ربط داره و بعضی هم به سرویس دهنده ( که سهم دومی بیشتر از اولی )
مثلا در مورد رانژه کردن خط من قرار بود 3 روزه رانژه بشه اما 14 روز طول کشید جالبیش این بود که نه خطم pcm بود و نه مشکلی داست که خودش رکورد بود و بعد از من هم اون شرکت به همه مشترکن ولیعصر 10 تا 12 روزه قول می ده :31: من خودم هم پیگیر شدم دیدم که اشکال از مخابراته که از 4 تا کارمندش 1 بیشتر دیگه نیست و ..... تازه خطم که رانژه شد دیدم به به شماره خونمون عوض شده و روز از نو روزی از نو که بعد یک مدت و پیگیری درست شد . مثلاٌ تو این موضوع مخابرات مقصر بود
اما 3 روزه که سرعتم از 28 (256) به 18 تغیر کرده و پیگیری کردم هر روز یک چرت و پرت گفتن ( چند تا سایت دانلود و چک کردن پورت مخابرات و .... ) آخرش که دیدن من یک چیزایی می دونم از حرفاشون معلوم شد که سرویس دهنده بیشتر از حد معمول user در مخابرات ولیعصر گرفته و سرعت داره میاد پایین و قول سر خرمن دادند حالا من هم شنبه تصمیم گرفتم پیگیری قطعی کنم که به سر خرمن نرسه و حتماٌ ادامه بحث رو اینجا میکنم و اسم اون سرویس دهنده رو هم میگم . این هم از شانس ما بود . ولی به نظر من اول پارس آنلاین دوم شاتل البته گفتم که بستگی به شرایط داره .
mohsen khan چرا توي ليست نظر سنجي از لاوان اسمي نيست.
هنوز باهاش مشكل دارين?
من ؟نقل قول:
من چه مشكلي دارم با اين لاوان ؟
لطفا خيلي واضح و شفاف اعلام كنيد چرا اسمي از لاوان توي نظرسنجي نيست؟
حالا ما که نفهمیدیم چه شرکتی بگیریم
راستی اقا فرزاد نگفتی چه شرکتی است
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیزنقل قول:
من از لاوان اشتراک گرفتم و پشتیبانیش هم بد نیست برای مشکل من هم خودشون acountam رو یک بار از تهران deactive کردن و دوباره وصلش کردن درست شد . از لحاظ سرعت دانلود هم 28 هست واسه سرویس 128 ارسال 256 دریافت بالا و پایین هم نداره . البته ما مخابرات ولیعصر قصردشت هستیم که یکم شلوغه هم از لحاظ user و هم ترافیک . بقیه دوستان ممکنه تا 32 هم برن .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دوستانی که از شاتل سرویس 128 ارسال 256 دریافت دارن اونا سرعت دانلودشون چقدره ؟
:8:
لزومي نداره چون اينجا تاپيك شيرازي هاستنقل قول:
حتما و حتما همه جور اسمي توي نظرسنجي بياد
چون اينجا بيلبورد تبليغاتي نيست
چرا تمام پستهای من سریع Delete می شه ؟
لطفاً آقای محسن خان پاسخگو باشد ، بجای اینکه بخواهید سرٍ شرکتها بحث کنید .
سلام
دوستان عزيز در شيراز هم اگر با صبانت در ساعت 06:40 ديسكانكت كنيم تا ساعت 07:40 كانكت ميمونه يا جور ديگه ايه ؟
متشكرم
سلام به همشهري ها.
فكر كنم اكثرا مشكل من رو بدونيد.همون قضيه Dc شدن.
واقعا ديگه نميدونم چيكار كنم.
هيچكس كمكي نميكنه.
الان دقيقا 2 هفته هست مشكل من كاملا جدي شده و ديگه عملا نميتونم از اينترنت Adsl استفاده كنم.
بعد از روشن شدن سريع ارتباط قطع ميشه.
شركت هم 10روز هست من رو سر كار گذاشته.همش ميگه امروز فردا.
ديگه فكري به ذهنم نميرسه.
مطمئن هستم اشكال از خونه نيست.
يا شركت يا مخابرات باعثش هستن.
كسي ميتونه كمكي به من بكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من 41 روز پیش در شرکت بومرنگ که فکر کنم نماینده امین نت باشه ثبت نام کردم اما خط رانژه نشد و پولم رو ازشون پس گرفتم جالب اینکه خط pcm هم نبود اما نکات جالب:
1 شرکت بومرنگ میگفت ispمستقل هست که معلوم شد نیست
2 بعد از دو هفته که خط رانزه نشده ( البته میگفتن مخابرات میگه شده ولی دریغ ) از امین نت باهام تماس گرفتن و گفتند ظرف دو روز درست میشه که ظرف 3 هفته بعد هم نشد.
خلاصه اینکه من توی محدوده مخابرات وصال هستم و فعلا هیچ شرکت دیگه ای اینجا رو ساپورت نمیکنه به همین دلیل قید adsl رو فعلا زدم
در ضمن اگه کسی غیر از امین نت میدونه که مخابرات وصال توسط اون شرکت ساپورت میشه اطلاع بده.
با سلام خدمت شما دوستان عزیزنقل قول:
والا باید بگم که adsl تو ایران یعنی درد سر هر کی یک جورایی مشکل داره . و عده کمی شانس بیارن و مشکل نداشته باشند که اون هم بعیده . هر کی هم میندازه گردن اون یکی ( مخابرات > user و isp )
دوست عزیز من چند تا راه حل بهت پیشنهاد می کنم و این تنها چیزی هست که من می تونم راهنمایی کنم البته خودتون اینها رو می دونید اما واسه یاد آوری می گم :
اول از خودت شروع کن :
یک ویندوز خوب که مطمئنی و قبلاٌ هم با اون مشکلی نداشتی نصب کن چون من خودم دیدم واسه ویندوز مشکل پیش اومده
دوم چک کردن خط تلفن داخلی از نویز و اسپیلیتر و تلفن
سوم سر راه مودمت یک نوسان گیر برق بزار و مودمت از اسپیکر و چیزای نویز دار دور باشه
که البته خودم هم فکر نکم مشکل از شما باشه ولی امتحانش ضرر نداره
حالا می ریم سر شرکت که به شما اشتراک داده اگه اشتباه نکنم پارس آنلاین بودی . از کدوم نمایندگیشون گرفتی ararx یا اونی که تو حافظ هست ( البته پشتیبانی حافط بهتره )؟ بهشون بگو که مشکل داری و سعی کن بقول خودمون سفت بزنی و بگو که مشکل از شماست و بگو من تمامی خط و سیستم و ... رو چک کردی و بگو پورت رو تو مخابرات چک کنن ( راستی کدوم مرکزی ؟ ) و اگه می تونن عوضش کنن و بهشون بگو من با شما قرارداد بستم و شما مسئول پیگیری هستید و اگر نمی تونید تا قراردادم رو فسق کنم و شکایت و... ( چون ما رو تو مرکز دیتا مخابرات اصلاٌ راه نمی دن ) اگر باز هم کارت نشد
شما کلاٌ بی خیال شیراز شو اون شماره ای که تو شیراز هست و وصلت می کنه تهران رو داری ؟ زنگ زدی ؟
چون اونها واقعاٌ پیگیری می کنند من یکی از دوستام 45 دقیقه راهنمایی کردن تا مشکلش حل شد و 24 ساعته هست ویک بار از اول اکانتت رو deactive کنن و دوباره وصلش کنند .
آقا این هفت خان رستم ممکنه یکش مشکلت رو حل کنه . امیدوارم که مشکلت حل بشه .
وای چقدر تایپ کردم :8:
با سلام مجدد یک چیز رو از قلم انداختم
آیا تا حالا از مودم دیگه ای هم تست کردی ؟ ببینی باز هم قطع می شی ؟ اگه نه که یک تست کن
با کارت شبکه وصل هستی به سیستم یا با usb ?
:8:
سلام دوست من.
ممنون از راهنمايي تون.
راستش امروز هم زنگ زدم به همون نمايندگي.نمايندگي كه من باهاش قرار داد دارم آراكس هست كه خيابان وليعصر هست.من توي اين 2 هفته ديگه تقريبا هر روز زنگ زدم ولي هركاز ميكنم نميتونم باهاشون تند بشم.چون ميدونم نتيجه معكوس ميده.
مسولش ميگفت كه والا بلا ما مشكلمون با مخابراته.قبلا دو سه روزه خط راه ميانداختن ولي حالا بيشتر از 25 روز طول ميكشه.
البته من خودم مطمئن هستم اشكال از طرف مخابراته.انقدر هم بي صاحب هست كه نميدونم چطور پيگيرش بشم.
در مورد ويندوز نميدونم والا.يعني ميتونه علتش باشه.من حتي اگر سايتي رو باز نكنم هم ارتباط بعد از 30 ثانيه قطه ميشه.اگر سايت رو باز كنم يا سريع قطع ميشه يا باز بعد چند ثانيه.
از لحاظ چك كردن خط هم مودم رو از ابتداي ورود كابل تلفن با خونه چك كردم .باز قطع ميشه.پس ميشه گفت اشكال از خونه نيست.
بيشتر از 30 بار زنگ زدم پشتيباني و با اونها هم صحبت كردم و چك شده.از اون طرف هم ظاهراااا!! مشكلي نيست.
هيچ گوشي يا وسيله ديگه اي هم به خط وصل نيست.اين هم از اين.
امروز مسول مركز ميگفت كه ايميل زدن به مخابرات و پورت رو هم عوض كردن.باز نتيجه نداده.چون هنوز هم خرابه.
با پشتيباني تهران هم چندين بار صحبت كردم و اونها هم ميگن با مركز شيراز صحبت كنيد.
مركز تلفن هم ايمان هست.
ديگه چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول:
پیشنهاد می کنم در صورتی که مشکلت حل نشد شرکتت رو عوض کنی .
چرا آقای محسن خان با لاوان مشکل داره و بحث در رابطه با این شرکت رو ممنوع اعلام کرده ؟
به حر حال اون هم سرویس دهنده هست یا سرویس بد یا سرویس خوب .
و بازدیدکنندگان باید راجع به این مسائل مطلع شوند .
دوستانی که لاوان استفاده می کنند با محسن خان صحبت کنید .
چون به نظر من کارش منطقی نیست .
1. چرا فكر مي كنيد من مشكلي دارم ، بهتره جايي ديگه دنبال جوابش باشيدنقل قول:
2. اين دكمه مي دونيد چيه ؟ [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] روش كليك كنيد و ادمين را مطلع كنيد و در مورد اين قضيه اعتراض كنيد
البته مي توانيد به ادمين از طريق پي ام هم ارتباط برقرار كنيد
پس لطفا ديگه در اين مورد اينجا پستي نزنيد
بحث اين تاپيك چيز ديگه است
اعتراض را به ادمين منتقل كنيد
ممنون
محسن
منم از LOVEON استفاده میکنم.اتفاقا کار خوبی کردی تا دفعه ی دیگه نیان هی الکی تبلیغ کنن...نقل قول:
================================================== ======
راستی کسی هنوز از FANAVA خبر نداره خوبه؟ بده؟پیش شماره 842 هست PCM هم هست.فکر کنم فقط همین باشه دوستم میخواد بگیره...کسی خبر نداره؟
دوستان من می خوام از لاوان ای دی اس ال بگیرم . کسی اطلاعی داره ؟ می تونین بگین پشتیبانیش چطوره ؟ به نظرم پشتیبانی حتی از سرعت اینترنت هم بیشتر ارزش داره . مثلا صبا پشتیبانیش به درد عمش می خوره . 2 ماه و نیم من زنگ زدم که بابا لینک من ثابت نمیشه اینقدر امروز و فردا کردن تا اشتراک 3 ماهه من تموم شد و آخرش هم هیچی به هیچی . لاوان شنیدم ساپورتش خوبه . درسته ؟