بازم سلام اینبار یه سوال دارم
میخواستم شرایطی که توش تورو اسموت بدون نقص کار میکنه بدونم واسه ساخت کاراکتر لازم دارم
Printable View
بازم سلام اینبار یه سوال دارم
میخواستم شرایطی که توش تورو اسموت بدون نقص کار میکنه بدونم واسه ساخت کاراکتر لازم دارم
خوب سوالتو که خوب نفهمیدم اما تو اسموت کردن کلا باید از ساخت پلی گان های سه ضلعی پرهیز کنی
چون در این صورت وقتی اسموت شه خوب در نمیاد
سعی کن همیشه پلی گان هات منظم و چهار ضلعی باشه
اندازه و تعداد چی نباید برابر باشه
امروز چرا سوالاتت گنگه !!! :31:نقل قول:
اندازه و تعداد چی نباید برابر باشه
اندازه و تعداد چی ؟
لوبیا خوردم :31:یه تشکر طلبتنقل قول:
منظورم پلیگان هاس
نقل قول:
نه فكر نمي كنم دوست عزيز.فقط همه ي فيس ها چهار ضلعي باشه.
لازم شد چند تا عکس بزارم
این یه مربعس که یه سگمنت بیشتر نداره
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم همونه نصفش سمته راست سگمنت بیشتر داره
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب دوست جون تو داری بدیعیاتو میگی !! :31:
تازه مدله اول یه بکس معمولی 12 تا سگمنت داره نه یکی
سگممنت همون یاله
و اما الآن مشکلت کجاست؟
هرجا سگمنتاش بیشتر باشن ، بعد از اسموت اونجا زیاد نرم نمیشه
سلام
من فکر کنم فهمیدم
اون مربعه همش 6 تا سگمنت داشته با توربو اسموث اونجوری شده و پایینی هم همینطور
من فکر کنم هادی جون درست جواب دادن :
ولی فکر کنم زیاد نرم بشهنقل قول:
هرجا سگمنتاش بیشتر باشن ، بعد از اسموت اونجا زیاد نرم نمیشه
با اجازه ي دوستان تاييد ميشه.نقل قول:
هر جا سگمنت هاي بيشتري و نزديك تري باشه كمتر نرم مي شه و تيز مي مونه.به همين دليل براي تيزي لبه هاي مثلا ماشين از چمفر استفاده مي كنيم.
با تشكر............
از همهگان تشکر(: یه خورده مشکلم حل شد اون کاری که توش مشکل داشتم پاک کردم تا فردا یکی میسازم عکسشو میزارم
بازم ممنون
دوست من همون طوری که هادی گفت از ساخت پلیگان های سه ضلعی باید خودداری کنی ...
در این صورت کارت تمیز در نمیاد ...
مگر برای گوشه ها ...
البته پنج ضلعی یا بیشتر هم ایراد داره....
هیچوقت نباید سه تا صفحه با یه خط به هم وصل باشن....هر خط فقط دو صفحه رو وصل میکنه..... البته تو مکس 2008 به بعد دیگه خود مکس نمیذاره این کار رو بکنی.....
همیشه turbo smooth رو همون اول بده... چون وقتی داری با editpoly کار میکنی میتونی روی دکمه ای که شبیه شیشه آزمایشگاهه کلیک کنی و تاثیرش رو در حین کار با edit poly ببینی...در حقیقت تعداد نقاطی که editpoly باهاش کار میکنه همون تعداد Lowpoly هستش ولی شکل به صورت Smooth شده نمایش داده میشه...برای ساخت جزییات در بدن که خیلی کاربرد داره.....
بازم از همه ممنونم خیلی بهم کمک شد دستتون درد نکنه