لطفا راجع به این کار من یک نظر بدهید.البته فقط راجع به دیسپلیس و depth of filed
لینک عکس:
لینک در حال کارکد:http://i18.tinypic.com/7w5toac.jpg
کد:http://i9.tinypic.com/6jaj245.jpg
Printable View
لطفا راجع به این کار من یک نظر بدهید.البته فقط راجع به دیسپلیس و depth of filed
لینک عکس:
لینک در حال کارکد:http://i18.tinypic.com/7w5toac.jpg
کد:http://i9.tinypic.com/6jaj245.jpg
این رو با مایا درست کردید ؟
نه با مکس ساختم.موتور رندر وی ری هستش.
خوب شده ولی اگه با مکس درست کردی متریال کار پینت بهش بده فکر کنم قشنگتر می شه در کل کارت درسته
متاسفم ، با اینکه قبلا هم تذکر دادم اما بازم قوانین رو مطالعه نکردین ...
اگر پست اول رو طبق قوانی و یا از رویه نمونه کارهای دوستان ویرایش کنید ممنون میشم...
در غیر اینصورت تاپیکها قفل میشه ...
عنوان مناسب برای تاپیکها انتخاب کنید ، لطفا
ممنون.
هم displace زمین و هم depth of field خیلی خوب شدن. البته بهتره یه مقداری شدت depth of filed رو کم کنید.
دوست عزیز gladiator از نظر به جای شما ممنونم اما هدفم فقط دو موردی بود که ذکر کردم
آقا رضا اینک دیسپلیس رو کم کنم به یک شرط امکان داره اونم این که دوربین بالاتر از سطح زمین قرار بگیره.
منظورم شدت depth of field بود.نقل قول:
آقا Displace اش روی خود متریال بود یا شما اضافه کردی ؟! کلا میتونی متریالشو بذاری ؟!
دمت گرم ... عالی شده ..
خیلی قشنگ شده. کارت درسته.
شما باید دسپلیس رو با مدیفایر Vray Displaces ایجاد کنید این مدیفایر دوگزینه در اختیار شما قرار می دهد .که یکی Amunt و اون یکی هم به نظرم shift باشه .این دوتا رو داشته باشین .خوب شما این مدیفایر رو به آبجکت مورد نظرتون اضافه کنید مثلا پلن.حالا متریال ادیتور رو باز کنید و یک ماده خام رو انتخاب کنید.حتما موتور رندر رو وی ری بگذارید.بعد ماده VrayMTL رو برای ماده خودتون به حالت استاندارد انتخاب کنید حال برای ماده دیفیوس یک طرح Bitmat مثلا همین طرحی که من استفاده کردم (از مسیرmaps-->Ground انتخاب کنید) یا حتی میتونید یک ماده چوب انتخاب کنید بعد این ماده رو دراگ کرده روی Bump هم بیاندازید.حال به مدیفایر VrayDisplaces بروید و از روی Bump دراگ کرده بر روی بخش مربوط به ماده مدیفایر رها کنید حالا مقدار دو پارامتر بالایی که گفتم رو کم زیاد کنید .واقع دیسپلیس یعنی این.