همراه اول پیشتاز در تقلید!
همراه اول گفته از 5 ماه پیش تو فکر سیم کارت های پیامک بوده :41: ....
اگه 5 ماه پیش تو فکر این سیم کارت ها بودی چرا اونموقع ارائه ندادی ؟ :18:
MMS رو چی ... چرا تا وقتی ایرانسل نیومده بود ارائه ندادی ؟ :18:
GPRS رو چی ؟ :18:
تبلیغات تو تلویزیون رو چی ؟ :18:
اسم واسه شرکت و لوگو رو چی ؟ :18:
سیم کارت اعتباری رو چی ... (بیچاره تالیا) !!! :18:
مخابرات عزیز ... از خودت هم یه کم مایه بذار ... بد نیستا !! :27:
حالا خدا کنه تقلید باشه و همیشه از نوع خوبش تا سودش به مردم برسه
نقل قول:
موبنا - یک جامعه شناس و استاد دانشگاه، شیوه تبلیغاتی اپراتور دوم تلفن همراه را علاوه بر اعتماد زدایی آن را دارای اثرات منفی و مخرب در جامعه توصیف کرد.
دکتر "اصغر مهاجری " درگفت وگو با خبرنگار "موبنا" درخصوص مدت زمان مکالمه رایگان با سیم کارت های ایرانسل در یک مدت زمان مشخص از شبانه روز معتقد است : استفاده از این روش برای تبلیغ محصول یا خدمت، نه تنها مفید نیست بلکه به شکل گیری بستر انحرافات اجتماعی در جامعه نیز کمک می کند.
وی ادامه داد:تبلیغات برای استفاده کاربران از مکالمه رایگان از طریق سیم کارت های ایرانسل دارای کارکردهای منفی است و عوامل مخربی رابه همراه خواهد داشت.
این مدرس دانشگاه گفت : اگر یک برنامه یا شیوه تبلیغاتی به ایجاد الگوی جدید رفتاری در جامعه منجر شود که مطابق با فرهنگ آن جامعه نباشد،بدون تردید می تواند تاثیرات و پیامدهای مخربی را به همراه داشته باشد.
وی با بیان این که دربرخی از فرهنگ ها و جوامع این نوع تبلیغات می تواند اثرگذار باشد، گفت: ولی در کشور ما به دلیل اینکه مخاطبان اصلی را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهد مکالمه رایگان با سیم کارت های ایرانسل آسیب های اجتماعی متعددی را به بار می آورد.
مهاجری خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه های تبلیغاتی به رغم اغراق آمیز بودن و غیر واقعی بودن نباید خارج اصل صداقت باشد در غیر این صورت اثر تخریبی به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد اگر در تبلیغات صداقت وجود نداشته باشد اعتماد در جامعه را از بین می برد که این امر در مورد تبلیغات ایرانسل مصداق دارد.
جامعه شناسان معتقدند که تبلیغات باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد که صداقت در گفتار یکی از این ویژگی هاست .
در همین حال نه تنها کارشناسان بلکه بسیاری از مشترکان این اپراتور نیز بر این باورند که اساس تبلیغات این اپراتور مبتنی برشفافیت ، اعتماد و صداقت نیست.
از ابتدای سال 86 و پس از انتشار گسترده تبلیغات نوروزی اپراتور دوم ، موضوع عدم تعهد این اپراتور به وعده های تبلیغاتی به یکی از چالش های مهم ایرانسل و نارضایتی مشترکان آن تبدیل شده است.
معلوم نیست این جامعه شناس و استاد دانشگاه رو از کجا اوردن که مکالمه ی رایگان رو انحراف اجتماعی می دونن ، حتما همراه اول خوبه که هیچ چیزش مجانی نیست
تایید میشه ...
در ضمن خیلی به همراه اول چیز گفتیم ( بد گفتیم ) ... :27:
یه کم دلم براش سوخت :37:... هر چی باشه واسه این کشوره و 19 میلیون مشترک خوش ذوق داره ...:santa:
عیبی نداره .... تا باشه تقلید باشه از نوع خوبش ... :7:
خوب فضای کشور در مورد موبایل هم کمی عوض شده .... با تبلیغات ایرانسل اگه همراه اول تبلیغ نکنه وا می مونه ...:rambo:
اینم یه دلجویی از همراه اول :36:.... بازم بگین M Like Mother بد کاربریه ...