با سلام
اينجا هرچي سوال در مورد گيم ميكر داريد بگيد تا پاسخ داده بشه.
با دعوت به همكاري براي جواب دادن به سوالات.
Printable View
با سلام
اينجا هرچي سوال در مورد گيم ميكر داريد بگيد تا پاسخ داده بشه.
با دعوت به همكاري براي جواب دادن به سوالات.
تو گیم میکر چطوری میشه مشخصات رنگ پیکسلی و که زیر ماوس هست را بدست اورد:n02:
گزینه دوم چطوری میشه یه لیست از نرم افزایی که تو تسک منیجر دارن پروسس میشن رو بدست آورد
سوم چطوری میشه یه محدوده رو مثل سطل رنگ پینت رنگ کرد ؟ اسپرایت نیست منظورما یعنی کلا هر سطحی که دورش بسته است پر از رنگ بشه
مي توني يه برنامه تو وبژوال بيسيك بنويسي كه پروسس ها رو به دست بياره(با استفاده از api ها) بعدا" اونا رو تو يه فايل ذخيره كنه و گيم ميكر ازش استفاده كنه.:sq_13:نقل قول:
مي توني يه برنامه ي كمكي بسازب كه هر دوي گيم ميكر و ويژوال رو باهم اجرا كنه(يه برنامه ي بدون فرم مرئي كه بعدا خودش بسته بشه):sq_8:
بايد برنامه ي C++ رو به اون ضميمه كني و از تابع floodfill استفاده كني.:5:نقل قول:
فكر كنم تابعش باشه (تو yoyogames پيداش كن) ولي من نمي دونمنقل قول:
کف کردم کارت درسته FLOOD FILL رو گفتی فهمیدم خوب میتونی در بیاری
کاری نداره که میشه الگوریتمشو تو گیم میکر هم نوشتش
گرفتن رنگش با HEU , BRITNESO ایناس RGB نیست باید تبدیلش کرد
در کل هر سهتاشو میشه تو خود GM ساخت
جدا خوش اومدی به جمع بازی سازای حرفه اییی ایشالا دوستی خوبی رو داشته باشیم
من بهت اولین سلامو میکنم
ممنهون بابت تاپیکت
:n12:
flood fill من برای بلوکر استفاده کردم .البته 3 تا روش داره یکی با توابع بازگشتیه که stack overflow میشه.
یکی با صفه که کنده ولی مشکل اجرایی نداره. یکی دیگه اش scanline . من scanline تو c# نوشتم خواستی بهت بدم.
ممنون میشم اگه بدی:n12:
من یه روش دارم خیلی سخته اول لاین لاین تمام خط هارو میره تا بسته بشه بعد اون پیکسالیی که یکی از جهتاشون خالی بوده موقعیت شونو ذخیره میکنم بعد تو یه طرف خالی بوده ها دباره شروع میکنه به پر کردن بازم این کارو میکنه تا دیگه هیچ پیکسل خالی نمونه
آقا من یه مشکلی در گیم میکر دارم حال ندارم دوباره اینجا بنویسم این تاپیکش هست
احسان روش تو scanline هست برات ایمیل ش می کنم . این کامپیوتر من نیست .
مرسی خیلی فشنگو اصولی کار شده بود ایول خداییی
آقا کسی نمیخواد مشکل مارو حل کنه ؟؟؟ :n03:نقل قول: