-
Unit 2
سلام دوستان
امروز با دیدن چند تا کار سه بعدی شاخ منم جو گیر شدم و تصمیم گرفتم یه کار در حد تیم ملی را کلید بزنم.
دلیل نامگذاری این کار ( unit 2 ) هم اینه که میخوام از این به بعد کارام را یه مرحله از نظر کیفیت جلوتر ببرم.:21:
کار کار کارشناسیه و فکر مینکم خیلی هم سخت باشه احتمالا چند ماهی درگیرم میکنه ولی با کمک شما دوستان حتما کار رو تمام میکنم.:10:
یه کاراکتر زن که من یک CONCEPT از اون در اختیار دارم. خودم میخوام جزئیات کار را در نهایت خیلی بیشتر کنم ...
مراحل کار اگه مشکلی پیش نیاد به این ترتیب هست :
Low poly modeling in 3ds max
UVW mapping
Primary sculpting in zbrush
Retopologizing
Rigging
Making textures
Making hair
Final sculpting and fixing in zbrush
Compositing with 3ds max
Lighting
Rendering
فعلا مرحله یک را با سری که از قبل ساخته بودم شروع کردم فقط یه سری تغییرات در shape صورت و سر ایجاد کردم - با zbrush -.
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم آخرین مرحله کار و خود طرح در اینجا :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
-
کار باحالیه .....
میبینم که اکتیو شدی بد جور..
بیا دست ما رو هم بگیر یکم کار کنیم...
-
به به
به به
اون وقت بد نیست ملت همش جو گیر شنو بترکوننا
آفرین ادامش بده
-
بسيار عاليست حميدرضا عزيز.
منتظر ادامشم.
-
تناسبات کاراکتر کانسپ خیلی جذابه. صورتش هم زیباست. :12:
اشالا کار خوبی می شی.
-
ایولا
کاراکتر توپی انتخاب کردی
تا اینجا عالی شده
اینشاالله که زود تمومش میکنی...
-
خیلی قشنگ میشه و شده!... تاحالا کجا بود تو آقا حمید؟! خــــیـــــلی باحالی...همه باید روحیه ای مثل شما داشته باشن
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
... خیلی کارات باحاله...
واقعا کاراکترت هم قشنگ و خوشگله:10:
-
حسودیمان شد فراوان:31:
کاش یه چیزی میشد من هم جو گیر میشدم.
به هر حال چهار چشمی منتظر ادامه کار هستیم.
-
بابا ايولا جووووووووووووووووو ................. ميشه منو هم جو بگيره
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
............ ادامه بده موفق باشي
-
از همه ی دوستانی که نظر شون را گفتند ممنونم و خوشحالم که دوستان نسبت به من نظر مثبتی دارن
خوب تا اینجا یه مدل Low poly از بدن کاراکتر را طراحی کردم
روش مدلینگ box modeling بود هم برای دست و هم برای بدن .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بعد از این مرحله کار را uv کردم با استفاده از ابزار Pelt .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
حالا کار آماده انتقال به ZBrush هست تا عملیات حجاری را بر روی اون شروع کنم .
البته پیش از اون از شما دوستانم میخوام تا مشکلات کار را بگید تا یک سریشون را همینجا برطرف کنم.